Комплект дизельних двигунів XADO EX120 revitalizant

Комплект дизельних двигунів XADO EX120 revitalizant

Що Ви шукаєте?

Комплект дизельних двигунів XADO EX120 revitalizant

В наявності
Код товару:
13488807019
3081,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Опис

XADO EX120 Revitalizant® II-го покоління для дизельних двигунівкомплект для двигуна до 2000ccm

посилений варіант

призначений для захисту від зносу і ремонту двигунів з самозайманням, в тому числі з посиленим і турбонагнітачем. Завдяки більш високій концентрації активного агента на 20%, він має розширений запас можливостей для відновлення зношених поверхонь і захисту від зносу.

відремонтований цим методом агрегат за своїми експлуатаційними характеристиками перевершує новий і гарантується в 2-4 рази більш тривалий термін служби..

рекомендована ціна виробника-73,00 зл x 3шт= 219,00

початок у квітні: всього 6 комплектів і всього 3 дні!

група продуктів AMC (атомізовані кондиціонери металів) + група ревіталізантів і частина хімічних продуктів-виробляє > TzOV CHADO <. Група ATOMEX + VERY lube і масла виробляються в Нідерландах дочірніми компаніями XADO. Xado Technology GmbH Berlin є виключно дистриб'ютором продукції на території Європейського Союзу.

однаково ефективний в двигунах сільськогосподарських тракторів, будівельній техніці, генераторних установках, компресорних, насосних і так далі.

відновлює і оберігає від зносу я втрачаю деталі, починаючи з масляного насоса, через збірку циліндр-поршень І ГРМ;

  • помітно знижує витрату палива(до 30% на холостому ходу);
  • підвищує до номінального тиск масла в системі змащення;
  • піднімає і вирівнює стиснення в циліндрах;
  • підвищує Потужність двигуна, покращує гнучкість;
  • знижує гучність і вібрацію до 10 разів;
  • подовжує термін служби в 2-3 рази;
  • захищає двигун від негативних наслідків холодних запусків;
  • покращує роботу двигуна вже після 50-100 км їзди;
  • li>
  • дозволяє працювати двигуну при аварійному виснаженні масла – до300 км;
  • < /ul >

постійне ущільнення складання кілець з гільзою циліндра викликає процес самоочищення двигуна < /B>. Зменшення продувки вихлопних газів в картері і далі через вентиляцію (популярний дефлектор) у впускну систему. менше парів масла і вихлопних газів блукає у впускному колекторі, інтеркулер, турбіна. Накопичені відкладення< /B>в цих місцях повільно і систематично зменшуються – система самостійно відновлює первісну прохідність. турбокомпресор позбавляється від бруду, що блокує кермові колеса турбіни – збільшується її витрата і зменшується ймовірність її відключення. Камера згоряння відновлює чистоту, і відбувається багаторазове зниження викиду з вихлопними газами незгорілих частинок масла, які ефективно забивають каталізатор -  каталізатор очищає а фільтр сажі (DPF/FAP) служить довше .

надзвичайно важливим тут є також чудове обмеження процесу старіння масла, викликаного кислотними вихлопними газами , що призвело до скорочення терміну його служби, навіть удвічі. Повільно, але неухильно відновлюються початкові умови, і ви можете повернутися як до кращого маслу, так і до заводських рекомендацій в періоди між замінами.

дозування:

  • ємність системи змащення двигуна в ltr, 3-10 = 3 / 3x1 шт; , 11-20 = 6 / 3x2 шт; 21-30= 9 / 3x3 шт
  • схема етапів обробки,                      nbsp;   1+1+1, 2+2+2, 3+3+3
  • кількість шприців   для нових двигунів = 2/3 кількості, як для експлуатованих.

етапи: двигун повинен бути нагрітий до стабільної робочої температури

перший - Ми приймаємо нульовий стан-вміст трубки подається через заливку масла, закриває заливку, запускає двигун на ОК.5-10 хвилин, після цього ми продовжуємо рух / експлуатацію.

другий-проїхавши 100 - 250 км (3 - 8 МТХ) - додаємо вміст тюбика, запускаємо двигун на ОК.5-10 хвилин і після цього продовжуємо рух.

третій - як другий після послідовних 100-250 км(3-8 МТХ) пробігу.

Примітки:

  • масло до кінця обробки не замінювати, тобто протягом ок.1500 км (50 МТХ).

можлива обробка на холостому ходу(4 години еквівалентно 200 км їзди)

нові двигуни (Пробіг до 20 000 км) обробляються одним кроком двома аплікаторами.

  • двигуни після основного ремонту рекомендується обробляти в три етапи, як з пробігом.

упаковка: шприц / блістер 8  ml блістер арт. XA10034 або картонна коробка "сервіс"

прайс-лист поставки - перераховані окремі частини-не Набори.

EAN: 4820024944540

зберігати в недоступному для дітей місці.

термін зберігання:  необмежений.

описи польською мовою, що містяться в каталогах, описи виконаних випробувань, досліджень або досвіду, є моїми перекладами і виконані в інтересах виробника.

описи та пропозиції в пропозиціях є моєю інтелектуальною власністю та захищені законом.

вибрані історичні факти:

  • 2004. 1.30– перевірка по ADAC - позитивний результат.
  • 2011. 04.14– TüV - позитивний результат, перевірка на Toyota, незважаючи на відсутність контрольних стандартів для таких продуктів.
  • Ряд статей в журналі "  застрахованих автомобілістів  , де описані Додатки і отримані ефекти ефективності дії rewitalizantów в автомобілях, Історичні, класиках і t.d.                                  nbsp;                                                                        ;                                                                     nbsp; процес фізичного & NBSP; як знайшов своє місце в літературі наукової області "tribologia" (tribos – Логос) про Тел geomorficznych.
  • тертя як закон фізики  одне і те ж відноситься і до стаціонарних машин.

    зроблені випробування з вимірами, початок яких датується 2000 роком. Були вагони, верстати, кораблі, екскаватори, бульдозери, шахтні самоскиди... у мене в бібліотеці є колекція, передана мені КСАДО:"випробування зроблені".