ПЕРЕВІРКА НА ГЕРМЕТНІСТЬ ВОДЯНОЇ СОРУБКИ ПІД ТИСКОМ, НА ГАРЯЧИХ
ФРЕЗЕРОВАНИХ СІДІЛАХ НА РОЗТОЧУВАЛЬНОМУ ВЕРСТАТІ ТИПУ SERDI (із самоцентруючим шпинделем відносно напряму клапана вздовж напрямної, це надзвичайно важливо, оскільки кожна з напрямних у головці є нахилена в іншу сторону і під іншим кутом дозволяє отримати ефект обробки сідла клапана, як у нової головки)
ТОМУ, ЯК ПРОФЕСІОНАЛІ, МИ НЕ ДОЩУЄМО КЛАПАНИ/СІДІЛА!
ВАКУУМНА ГЕРМЕТИЧНІСТЬ ПЕРЕВІРЯНА НА МАТЕРІАЛЬНІЙ ПЛОЩИНІ КУТІВ КЛАПАНІВ ТА СІДЛА КЛАПАНІВ
НОВІ АБО ПЕРЕВІРЕНІ НАПРАВЛЯЮЧІ (ми можемо визначити зазор і внутрішній розмір направляючої з точністю до 0,005 мм, якщо ви купуєте головки в інших, ненатягнуті на напрямній, навіть нове ущільнення не допоможе, лише належним чином затягнуте напрямне запобіжить втраті масла!)
НОВІ УПЛИТНЕННЯ
НОВІ АБО ЗАШЛЕБОВАНІ КЛАПАНИ (після перевірки довжини та товщини стебла - ретельно перевіряємо 0,001 мм)
ПЛАНУЄМО ПЛОЩИНУ
ПЕРЕВІРИЛИ ТОВЩИНУ ГОЛОВКИ ДЛЯ ПРОКЛАДКИ
ПЕРЕВІРИЛИ РІЗЬБА
ВКЛЮЧЕНА У ЦІНУ ОБОВ'ЯЗКОВЕ ПОВЕРНЕННЯ СТАРОЇ ГОЛОВКИ
ПЕРЕВІРЕНА ОСІ ПОЛОЖЕННЯ ВАЛА (ВАЛІВ) (це означає, що головка не перегріта, має номінальні заводські розміри підшипників і, отже, не викривлений, що може призвести до хитання вала, втрати тиску масла та заклинювання двигуна)
ГОЛОВКА З ЗАКРИТИМИ КЛАПАНАМИ, БЕЗ РОЛИКІВ, БЕЗ ВАЖЕЛІВ, БЕЗ ШТОВХАЧІВ