ПРИСТРІЙ ДЛЯ ТЕСТІВ ЦИЛІНДРІВ ДВИГУНА

ПРИСТРІЙ ДЛЯ ТЕСТІВ ЦИЛІНДРІВ ДВИГУНА

Що Ви шукаєте?

ПРИСТРІЙ ДЛЯ ТЕСТІВ ЦИЛІНДРІВ ДВИГУНА

В наявності
Код товару:
16596009267
2710,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Вага продукту з упаковкою 1,79 кг
Марк Технік Hoegert
Код виробника HT8G413
EAN (GTIN) 5902801361777
Опис

ГЕРМЕТИЧНІСТЬ ЦИЛІНДРА

ЗАРАЗ У ПРОДАЖІ ПРОДУКТ QUATROS

КОД ПРОДУКТУ: B.62646

ЗАМІНИ:

  • BGS 62646
  • 05082022 3549
  • QUATROS QS30185
  • GEKO G02735
  • UW HC404050
  • FALCON F06031
  • KS TOOLS 150.1780
  • QUATROS QS30185
  • СРІБНІ ІНСТРУМЕНТИ 10448
  • JONNEWAY AI020072
  • KB GLOBAL HS-A0021
MIERNIK TESTER SZCZELNOŚCI CYLINDRÓW SILNIKA Waga produktu z opakowaniem jednostkowym 1.79 kg

ОПИС ПРИСТРОЮ:

Тестер призначений для перевірки герметичності циліндрів, тобто ступеня зносу циліндрів двигуна.

Це дозволяє перевірити ступінь зносу циліндра, подаючи стиснене повітря в циліндр і визначаючи відсоток падіння тиску, викликаного витоками циліндра.

ПРИМІТКА: для пристрою потрібне зовнішнє джерело струму стисненого повітря (6-8 бар).

ДЕФЕКТИ, ЯКІ МОЖНА ВИЯВЛИТИ ЗА ДОПОМОГОЮ ТЕСТЕРА:

  • пошкоджена прокладка головки - повітря виходить через сусідній циліндр або через систему охолодження,
  • пошкоджені поршневі кільця - повітря виходить через картер,
  • пошкоджений впускний або випускний клапан - повітря виходить через впускний або випускний колектор,

ВКЛЮЧЕНО:

  1. Тестер оснащений двома манометрами та ручкою регулювання, закінченою кабелем із швидким роз’ємом
  2. Гнучкий кабель 0,5, закінчений кабелем із швидкісним роз’ємом
  3. Перехідники (2 шт.) M14 і M18

ІНСТРУКЦІЇ ЩОДО ВИМІРЮВАННЯ:

  1. Запустіть двигун і дочекайтеся досягнення нормальної робочої температури.
  2. Вимкніть двигун. Зніміть свічки запалювання та кришку радіатора та зніміть корпус повітряного фільтра. УВАГА: деталі двигуна можуть бути гарячими! Охолоджуюча рідина в радіаторі може бути гарячою!
  3. Розмістіть колінчастий вал у ВМТ першого циліндра. Увімкніть останню передачу, застосуйте стоянкове гальмо.
  4. Закрутіть шланг (2) в отвір свічки запалювання першого циліндра. При необхідності використовуйте перехідники (3). Не підключайте тестер до кабелю!
  5. Потягніть фіксатор ручки тестера вниз і відкрутіть ручку регулювання до упору. Підключіть стиснене повітря (6 бар) до швидкого роз’єму, розташованого над ручкою.
  6. Відкалібруйте тестер, повертаючи ручку регулювання, доки стрілка на правому манометрі не буде в положенні 0. Зазвичай це відбувається при тиску в діапазоні 1-1,4 бар. Після регулювання ручки натисніть на її фіксатор.
  7. Під’єднайте тестер (1) до гнучкого шланга (2). Слідкуйте за правильним манометром, який покаже втрату у відсотках. Слід вважати, що стандартом для щільного циліндра є макс. 20% втрати.
  8. Після завершення вимірювання від'єднайте тестер (1) від кабелю (2), а потім від'єднайте кабель (2) із можливо підключеним адаптером (3) від двигуна.
  9. Повторіть кроки, описані в пункті 3-8 для решти циліндрів, порівнюючи результати вимірювань.

ПОРАДИ:

  • Якщо після підключення тестера правий манометр показує значення, близьке або дорівнює 100%, принаймні один із клапанів, ймовірно, відкритий. Перевірте правильне налаштування ВМТ для даного циліндра.
  • Значення втрат для кожного циліндра повинні бути однаковими. Різниця понад 15% свідчить про надмірний витік з циліндра.
  • Якщо відбувається надмірна втрата, слід провести перевірку масла, щоб усунути витоки, спричинені зношеними кільцями або гільзою циліндра.
  • Джерело витоку можна виявити за допомогою стетоскопа та спостерігаючи за поверхнею охолоджувальної рідини в радіаторі на наявність бульбашок повітря, що виходять із циліндра, що витікає.
  • Вимірювання того самого циліндра, зроблені протягом певного періоду часу, можуть відрізнятися приблизно на 10% через зміни температури двигуна.
Scroll To Top