Інтерфейс для BMW K+DCAN 7-8pin base NcsExpert INPA ISTA E series manual

Інтерфейс для BMW K+DCAN 7-8pin base NcsExpert INPA ISTA E series manual

Що Ви шукаєте?

Інтерфейс для BMW K+DCAN 7-8pin base NcsExpert INPA ISTA E series manual

В наявності
Код товару:
7639930500
2599,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Опис

Інтерфейс для BMW K+DCAN 7-8pin base NcsExpert INPA ISTA E series manual

ПРИМІТКА  – Посилання для завантаження матеріалів надсилається з кожним пакетом разом із інтерфейсом у формі візитної картки.

  • Придбавши цей набір, ви отримаєте від нас  дистанційну допомогу в установці та налаштуванні пристрою для роботи з базою даних ISTA-D і пакетом INPA
  • Якщо ви хочете виконати повну діагностику, кодування інжектора, регенерацію сажового фільтра DPF, EGR - тоді цей набір для вас
  • Якщо ви хочете виконайте повне кодування вашого автомобіля за допомогою NCS Expert, WinKFP, Tools32 - тоді цей набір для вас
  • Якщо ви хочете виконати повне кодування всіх моделей серії E - наприклад комплект доступний на іншому аукціоні.

Остання доступна версія інтерфейсу DCAN для BMW з двома лініями K і перемикачем для PIN 7 і PIN 8

  • для автомобілів групи BMW - усі E моделі серії з 1996 по 2014 рік,
  • І зауважте, тільки у нас - послуга дистанційної установки та налаштування пристрою на комп'ютері клієнта

Набір включає:

  • діагностичний інтерфейс PRO 2K+DCAN з перемикачем (синій або білий корпус)
  • паперовий посібник для встановлення і конфігурація пристрою
  • База даних NcsExpert для моделі, вибраної клієнтом - необхідна для виконання повного кодування та програмування вашого автомобіля - будь ласка, надайте адреса електронної пошти та обрана модель у повідомленні продавцю
Interfejs do BMW K+DCAN 7-8pin baza NcsExpert INPA ISTA seria E instrukcja EAN (GTIN) 5905280955345

Остання доступна версія інтерфейсу DCAN для BMW з двома лініями K і перемикачем для PIN 7 і PIN 8

  • для автомобілів групи BMW - усі E моделі серії з 1996 по 2014 рік,
  • база даних NcsExpert для моделі, вибраної клієнтом - необхідна для виконання повного кодування та програмування вашого автомобіля - будь ласка, надайте свою електронну адресу електронної пошти та обрану модель в Повідомленнях продавцю ,
  • І зауважте, тільки у нас - послуга дистанційної установки та налаштування пристрою на комп'ютер клієнта!!!

У комплект входить:

  • Діагностичний інтерфейс PRO 2K+DCAN з перемикачем (корпус синій або білий)

Ви також отримуєте матеріали у вигляді приблизно 3 Гб даних, інструкції, підказки, активації, описи, відеоінструкції:

  • драйвери - Windows 7,8,10,11
  • інструкція з встановлення та налаштування пристрою,
  • інструкція зі встановлення програми INPA
  • інструкція для базової роботи програми INPA
  • Полонізована нова перевірена версія програми INPA (головне меню + модулі)
  • процедури активації денних ходових вогнів
  • локатори діагностичних роз'ємів в автомобілях
  • та багато іншої корисної інформації та процедур
  • дамп матеріалів далі в описі
Interfejs do BMW K+DCAN 7-8pin baza NcsExpert INPA ISTA seria E instrukcja Kod producenta 2K+DCAN FTDI

Чому варто купувати інтерфейс K+DCAN від INTER-MAC?

  • Наші клієнти отримують докладні інструкції зі встановлення та налаштування, які були створені дуже ретельно на основі порад, отриманих від користувачів.
  • Завдяки цьому навіть початківець зможе впоратися.
  • Ми також надаємо допомогу у разі виникнення проблем.
  • Крім того, ми підготували конфігураційні файли INPA, щоб усі контролери двигуна, доступні для даної моделі, були доступні. (у стандартних інсталяторах INPA, завантажених з Інтернету, відсутні деякі версії драйверів)

Пристрій дозволяє повне обслуговування автомобіля: діагностика, кодування, програмування, активація та оновлення модулів!

Interfejs do BMW K+DCAN 7-8pin baza NcsExpert INPA ISTA seria E instrukcja Marka inna

ЧИМ ЦЕЙ ІНТЕРФЕЙС ВІДРІЗНЯЄТЬСЯ ВІД ЗВИЧАЙНОГО K+DCAN?

Традиційні інтерфейси K+D-CAN підтримують одну лінію K на контакті 7, чого може бути недостатньо для деяких моделей. Інтерфейс, доступний на цьому аукціоні, має вбудований перемикач, що дозволяє діагностувати лінію K на контактах 7 і 8. Завдяки цьому за допомогою інтерфейсу 2K+D-CAN ви можете виконувати повну діагностику всіх модулів на K у моделях серії E, які цього потребують.

ПРИМІТКА. Деякі люди помилково стверджують, що того самого ефекту можна досягти, з’єднавши (спаявши разом) контакти 7 і 8 у звичайних інтерфейсах K+D-CAN. На жаль, це рішення викликає помилки через дублювання зв’язку та блокування протоколу D-CAN.

Інтерфейс підтримує діагностичні протоколи:

  • Високошвидкісний D-CAN і PT-CAN (500 кбіт/с)
  • Низькошвидкісний K - CAN (100 кбіт/с)
  • Стандартні порти BMW (OBD-інтерфейс)

Підтримує опції виявлення запалювання!!!

Що забезпечує безперебійне виконання всіх сервісних дій, включаючи програмування та кодування. Інші дешевші псевдоінтерфейси не можуть цього зробити. За допомогою інтерфейсу можна провести діагностику всіх систем в автомобілі, завдяки чому можна швидко виявити несправність.

Пристрій, призначений для програмного забезпечення:

  • INPA EDIABAS (усі версії)
  • NCS-Expert Tool, WinKFP, Toolset32
  • ISTA D
  • ISTA P
  • DIS (v.44, v.57) GT1
  • SSS Progman
  • Carsoft 6.1 .4
  • Navcoder
  • TIS
  • Bimmer-Tool для Android
  • BimmerCode для Android

Інтерфейс підтримує моделі серії E:

  • 1 серія E81 E87
  • 3 серія E46 E90 E91 E92 E93
  • 5 серія E39 E60 E61
  • 6 серія E63 E64
  • 7 серія E38 E65 E66
  • Mini R50 R52 R53 R55 R56
  • X серія E53 E70 E83
  • Rolls Royce
  • Серія Z E85 E86 E52
  • також моделі: E34, E36 (двигуни M52)

*не підтримує E36 1.6/1.8/ та будь-який TDS

Для моделей, виготовлених до 2001 року, потрібен перехідник від роз’єму OBD2 до 20-PIN круглого штекера, доступний на наших аукціонах .

Діагностичний інтерфейс 2K+DCAN забезпечує повну діагностику електроніки:

  • стирання кодів несправностей (ПОДУШКА БЕЗПЕКИ, АБС, ІМОБІЛАЙЗЕР, ДВИГУН ТОЩО)
  • видалення перевірок масла,
  • видалення сервісних перевірок
  • діагностика двигуна та інших компонентів,
  • виконання адаптації дросельної заслінки
  • Подушки безпеки SRS
  • іммобілайзер
  • відповідність нових ключів
  • EWS - синхронізація
  • центральний замок,
  • заводська сигналізація
  • коробка передач - механічна, автомат
  • лічильники та індикатори
  • радіо, навігаційна система, телевізор
  • додаткова система обігріву (типу Webasto або ін.)
  • кондиціонер, клімат-контроль
  • система допомоги при паркуванні PDC
  • регулювання світла фар (ксенон)
  • електричний люк, дах тощо.

Ось інші можливості інтерфейсу:

  • адаптація прихованих модулів,
  • активація денного режиму. ходові вогні,
  • увімкнення покажчиків повороту при закритті,
  • увімкнення круїз-контролю,
  • регулювання ксенонових фар,
  • програмування, кодування,
  • оновлення контролерів у модулях,
  • кодування ключів,
  • виконання базових налаштувань,
  • адаптація нових елементів автомобіля (інжектор кут, дросель, регулювання швидкості та запалювання, адаптація датчика керма),
  • програмування іммобілайзера,
  • калібрування ксенонових фар,
  • кодування круїз-контролю,
  • зміна налаштувань автомобіля (автоматичне відкриття/закриття замків, увімкнення/вимкнення подушки безпеки пасажира)
  • та багато інших сервісних заходів.

Приклад моделей з увімкненими денними ходовими вогнями.

Найновіший діагностичний інтерфейс 2K + D-CAN дозволяє діагностику за допомогою поточного протоколу зв’язку CAN, доступного з 2007 року, і діагностичної лінії K (1996-2006). Тестер призначений для з'єднання комп'ютера з усіма модулями управління в автомобілі.

Посібник із встановлення та використання програми INPA польською мовою дозволить вам швидко навчитися:

  • як перевіряти та очищати помилки в модулях
  • як перевірити параметри LIVE DATA
  • як орієнтуватися в програмі, що полегшить початківцям грати з діагностикою
  • як активувати/керувати приводи
  • видалення мастила або перевірка обслуговування

Дампи матеріального вмісту:

Вимоги до обладнання:

  • ПК.
  • Інтерфейс виконано за технологією SMD.
  • Вбудований у вихідний відповідний штекер OBD2.
  • Пристрій підключається до комп’ютера через порт USB.
  • Інтерфейс працює з усіма 32/64-розрядними операційними системами Windows.
  • Програмне забезпечення INPA можна встановити на будь-якій системі (під Win 7,8,10,11 його слід встановлювати в режимі сумісності або від імені адміністратора, якщо у вас виникнуть проблеми, пишіть або телефонуйте, ми зробимо це буду радий допомогти)
  • Підходить для використання в автомобільних майстернях.
  • Має захист від перенапруги.

Предмети цього аукціону не порушують жодних авторських прав чи прав інтелектуальної власності. Матеріали, створені нами або ліцензовані відповідно до GNU General Public License. Усі назви, фотографії, товарні знаки чи товарні знаки, що не належать ІНТЕР-МАК і з’являються на веб-сайті та в документації, належать їхнім власникам і використовуються лише в інформаційних цілях.

Scroll To Top