Pb - батареї, акумулятори та кнопкові елементи, що містять понад 0,004% свинцю
Опис
АКУМУЛЯТОР 12V 65Ah | AGM | ВАГА 20,50 кг | ГВИНТ M6
⌛ДАТА ВИРОБНИЦТВА 02/2025⌛
Це те, що чекає на вас:
Справжня і невиправдана ємність - до 65 Ач
Безпека та свобода використання завдяки допуску для автомобільного, наземного та морського транспорту.
Висока об'ємна та гравіметрична щільність потужності - Більше потужності в менших розмірах.
Низький внутрішній опір - профіль напруги вирівнювання під час швидкого розряду; відмінні параметри при низьких температурах.
Повністю не потребує технічного обслуговування - Акумулятор, що не вимагає технічного обслуговування
Будь-яка орієнтація - Акумулятор можна встановити в будь-якому положенні, окрім перевернутого
Міцна конструкція - Стійкий до сильних ударів і вібрації
Удосконалені технології виробництва - Високий рівень надійності та однорідності
Низький рівень саморозряду - Найдовший термін зберігання серед акумуляторів VRLA (2 роки при 25°C
Широкий діапазон робочих температур - Від -20°C до +40°C
Технічні параметри:
напруга: 12 В
ємність: 65Ah
тип: AGM
вага: 20,50 кг ( ± 3%)
термін служби: 7-9 років
Розміри:
довжина: 350 мм
ширина: 167 мм
висота: 182 мм
загальна висота: 182 мм
роз'єм: гвинт M6
Висока ємність: до 65 Ач
Акумулятор має реальну ємність, що найкраще підтверджується його великою вагою - 20,50 кг !
Хоча на ринку доступні набагато легші продукти, як неважко здогадатися, у їхньому випадку виробники, ймовірно, говорять неправду. А реальна місткість цього виду продукції значно нижча.
Гвинтовий роз'єм - M6
Акумулятор має універсальний роз'єм із високоякісної суцільної міді - око для гвинта M6 .
Завдяки цьому ви можете легко підключити його практично до будь-якого обладнання чи пристрою, помітивши лише незначні втрати провідності.
Термін служби: до 7 – 9 років ефективного використання
Акумулятор оснащений мідними елементами, товстими свинцевими пластинами та заповнений щільним електролітом . У свою чергу, його корпус виготовлений з міцного та надійного ABS.
Це поєднання перевірених матеріалів і сучасної технології AGM (роздільники скломату) означає, що ви зможете використовувати його протягом кількох років.
КОНСТРУКЦІЯ АКУМУЛЯТОРА INERGE:
Кришка
Позитивні та негативні клеми електродів - можна прикріпити за допомогою гачків, гвинтів, ниток або дроту, залежно від типу акумулятора. Ущільнення затискачів досягається завдяки конструкції, яка фіксує довгі вкладені доріжки, і завдяки використанню міцних епоксидних клеїв.
Запобіжні клапани (функція вентиляції) – односторонній клапан із такого матеріалу, як неопрен. У разі неправильної зарядки, несправності зарядного пристрою або інших несправностей утворюється газ, який відкриває клапан для скидання надлишкового тиску з акумулятора та підтримки тиску газу в заданому діапазоні значень (0,07-0,44 бар). Під час звичайного використання батареї клапан закритий, блокуючи зовнішнє повітря та запобігаючи реакції кисню в повітрі з активним матеріалом негативних електродів.
Кришка
З’єднувальний міст
Розділова стінка
Негативні пластини – це пластинчасті електроди, рама сітки яких виготовлена зі свинцево-кальцієвого сплаву, містить губчастий свинець як активний матеріал.
Сепаратор , який утримує електроліт і запобігає короткому замиканню між позитивною та негативною пластинами, має форму нетканого полотна з тонкого скловолокна, яке є хімічно стабільним і поміщене в електроліт розбавленої сірчаної кислоти. Завдяки високій пористості сепаратори утримують електроліт для реакції активних матеріалів у пластинах. Електролітом є розведена сірчана кислота, яка використовується як носій для електропровідних іонів в електрохімічній реакції, що відбувається в акумуляторі.
Позитивні пластини — це пластинчасті електроди, рама сітки яких виготовлена зі свинцево-кальцієвого сплаву, містить пористий діоксид свинцю як активний матеріал.
Корпус батареї – Корпус батареї та матеріали кришки виготовлені з ABS-пластику, якщо не вказано інше.
РЕКОМЕНДАЦІЇ:
Акумулятори AGM чутливі до надмірного розряду. Занадто глибокий розряд акумулятора обмежує його здатність накопичувати енергію, зменшує його ємність і скорочує термін служби. Надмірна розрядка також може бути спричинена тим, що розряджену батарею залишити надовго без заряджання. Занадто глибоко розряджені батареї сульфатуються, що призводить до часткової та незворотної втрати доступної ємності. Мінімально допустима напруга розряду акумулятора становить 10,5 В для акумуляторів 12 В і 4,5 В для акумуляторів 6 В.
Батарея дозволена для транспортування повітрям, морем або землею. Класифікується як нешкідливий матеріал (спеціальне положення IATA/ICAO A67, DOT-CFR, розділ 49, частини 171-189, поправка 27 IMDG).