ID02141 (0) - Круглий універсальний Каталітичний нейтралізатор EURO4: 45 50 55 мм

ID02141 (0) - Круглий універсальний Каталітичний нейтралізатор EURO4: 45 50 55 мм

Що Ви шукаєте?

ID02141 (0) - Круглий універсальний Каталітичний нейтралізатор EURO4: 45 50 55 мм

В наявності
Код товару:
13541647618
11123,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Номер за каталогом ID02141 (0)
Опис

- каталізатор у вашому автомобілі потребує заміни ? Машина втратила потужність? Щось дзижчить всередині?

- горить індикатор Check Engine, а при підключенні до комп'ютера помилка говорить: "низький ККД каталітичного нейтралізатора"?

- Каталітичний нейтралізатор інтегрований у Випускний колектор,і ви шукаєте більш дешеве рішення?

ось рішення:

круглий універсальний Каталітичний нейтралізатор EURO4: 45 50 55 мм

з високою продуктивністю < /b >

ефективно гасити індикатор і проходити технічні випробування

ідеальна пропозиція для людей, які очікують гідного продукту, який ефективно вирішить проблему і забезпечить довговічність протягом декількох років.

  • відсутність проблем при технічному огляді,
  • співпраця з зондами - вимикання індикатора "Check Engine",
  • металевий картридж , отже, нечутливий до механічних пошкоджень,
  • продукт підходить тільки для автомобілів з бензиновими двигунами (не підходить для дизельних)
розміри:
  • стандарт викидів: EURO4 (для автомобілів, що випускалися до 2008 року включно)
  • вхід: метал
  • застосування: бензинові двигуни об'ємом до 1.6
  • діаметри труб: 45, 50, 55 мм (Можна обрізати в потрібному місці)
  • форма: круглий
  • щільність: 500 cpsi
  • додаємо заглушку: у разі, якщо гніздо зонда не використовується
  • < /ul> картриджі підбираються тільки за розмірами - у нас немає можливості підбирати їх за технічними параметрами автомобіля.

    ми рекомендуємо вибрати новий каталізатор з максимально ідентичними розмірами, як і старий каталізатор. Вирізати старий і приварити новий на його місці.

надійне виконання

металевий картридж, томунечутливий до механічних пошкоджень . Перевага над керамічним картриджем полягає в тому, що при впливі можливого удару керамічний картридж зламається, а металевий картридж тільки деформується. Сам каталізатор буде продовжувати працювати належним чином, без будь-яких побічних ефектів.

збільшення щільності картриджа (500 осередків на квадратний дюйм) забезпечує більшу площу впливу на вихлопні гази і, отже,кращу ефективність очищення вихлопних газів . Таким чином, ви можете бути впевнені, що каталізатор успішно пройде технічні випробування і без проблем погасить індикатор.

все укладено в корпус з нержавіючої сталі, призначений для застосування у вихлопних системах. Три згаданих характеристики забезпечують міцність конструкції і довговічність.

монтаж

продукт універсальний . Немає конкретного списку автомобілів, до яких він підходить. Його можна успішно встановити скрізь, де дозволяють його розміри.

його використання за замовчуванням-заміна старого, зношеного картриджа в каталітичних нейтралізаторах, інтегрованих у Випускний колектор. Однак ніщо не заважає встановити його під підлогою автомобіля (наприклад, приварюючи до каталітичного нейтралізатора трубки, які дозволяють переходити від діаметра каталітичного нейтралізатора до діаметра труби).

збірка вимагає зварювання .

перед установкою...

перш ніж встановлювати новий Каталітичний нейтралізатор на свій автомобіль, перевірте стан автомобіля і переконайтеся, що було причиною пошкодження раніше встановленого каталітичного нейтралізатора.

деякі несправності каталітичного нейтралізатора можуть бути викликані збоями інших компонентів в автомобілі. Щоб переконатися, що придбаний продукт прослужить якомога довше і несправність не виникне знову в короткі терміни, перед його установкою рекомендуємо перевірити :

  • Система запалювання і система вприскування < /B>, щоб переконатися, що вся зазначена доза палива повністю згорає в двигуні і не запалюється у вихлопній системі. Найпоширенішим симптомом цієї несправності є розплавлення картриджа в каталізаторі або вигорання килимка, що прикріплює картридж до корпусу, і в результаті чути дзвін всередині каталізатора.
  • двигун не "приймає" масло - найбільш поширеним симптомом цієї несправності є втрата потужності через засмічення каталізатора сажею, що утворюється при згорянні моторного масла.

потрібно щось інше?

якщо ви шукаєте інші компоненти, пов'язані з вихлопною системою, ми рекомендуємо вам побачити наші інші продукти.

1052176066

Scroll To Top