| Стан | Новий |
|---|
| Стан | Новий |
|---|
Масло для кондиціонування повітря R1234yf дозволить вам безпечно, швидко та легко заповнити систему кондиціонування повітря як маслом , так і фактором . Інструкція та діагностична схема, що входять до виробу, допоможуть вам самостійно зарядити кондиціонер.
Склад :
Продукт містить природний вуглеводневий газ, безпечний для навколишнього середовища та автомобіля.
1 банка (113 г нетто) містить еквівалент 112 г газу R1234yf і 42 г олії.
Переваги :
Використання:
1. Струсіть балон з препаратом і під’єднайте його до зарядного шланга, відкрутивши голчастий клапан. Потім увімкніть двигун автомобіля та кондиціонер у режим внутрішньої циркуляції з максимальною потужністю та мінімальною температурою.
2. Під’єднайте шланг із манометром до клапана низького тиску, розташувавши балон клапаном вниз.
3. Почніть вимірювати тиск в установці (дивіться детальний опис манометра):
4. Відкрийте голчастий клапан у лінії манометра та почніть заправку.
5. Завершіть заряджання, коли манометр покаже від 25 до 55 psi (діапазон, позначений зеленим кольором на нашому манометрі).
6. Залиште машину ще на 20 хвилин у режимі, описаному в пункті 1 вище.
7. Через 2 тижні після дій, описаних у пунктах 1 - 7, рекомендуємо повторно. -вимірювання тиску, описаного в пункті 3.
Маркування манометра:
Білий означає занадто низький тиск в установці (нижче 25 psi).
У цій ситуації слід додавати холодоагент у систему, доки стрілка манометра не з’явиться в зеленому полі.
Ми завжди рекомендуємо спочатку використовувати герметик, а потім додавати газ або масло.
Зелений колір – бажаний і правильний робочий тиск системи кондиціонування повітря (від 25 до 55 psi).
Система заповнена правильно. При падінні тиску (вказівник потрапляє на біле поле) - рекомендуємо використовувати герметик LeakStop.
Червоний означає занадто високий тиск у системі (понад 55 psi).
Якщо виявлено такий високий тиск, рекомендується знизити тиск у системі.
Рішення дружнє до користувача та навколишнього середовища . Наші препарати продовжують термін служби системи кондиціонування в кожному автомобілі, значно знижуючи витрати на складний ремонт.
У рамках цієї пропозиції ми пропонуємо нашим клієнтам найлегші препарати наразі доступні на ринку , дякуємо до якого холодоагент розподіляється найбільш ефективним способом, зменшуючи втрати енергії та, як наслідок, зменшуючи знос компресора, зменшуючи споживання палива та підвищуючи ефективність охолодження на +35% при ремонті та обслуговуванні всієї системи.
Чи знаєте ви, що:
1. Відсутність повітряного потоку від системи кондиціонування не обов’язково означає пошкодження системи.
Робота компресора кондиціонера захищена датчиком. Найбільш частою причиною відключення компресора є втрата холодоагенту в установці. Після доливання холодоагенту до необхідного рівня компресор починає працювати.
2. Користуватися нашими препаратами надзвичайно легко і не потребує спеціальних інструментів чи майстерень.
Все більшу групу наших задоволених клієнтів становлять жінки, які цінують легкість застосування наших препаратів. Вся діяльність не повинна займати більше кількох хвилин.
3. Невикористання системи кондиціонування взимку не має позитивного впливу на систему.
Найпоширенішою причиною витоків у системі кондиціонування є вік автомобіля, який сприяє прогресуючій корозії та перфорації компонентів системи. Взимку невикористана система кондиціонування протікає та швидше «старіє». Ми рекомендуємо: Регулярне використання системи кондиціонування взимку висушує салон автомобіля та сприяє зменшенню розвитку грибка та цвілі в автомобілі та всій системі. Використання системи кондиціонування взимку також має інші переваги, а саме холодоагент, який регулярно розподіляється в системі (також взимку), зменшує ризик перфорації та витоків у системі.
4. Важливим є порядок, у якому фактори застосовуються до системи.
Знижений рівень холодоагенту в системі знижує ефективність охолодження або спричиняє вимикання компресора. Найпоширенішою причиною втрати холодоагенту є витоки, які виникають у міру старіння автомобіля. Лише поповнення холодоагенту тимчасово вирішує проблему, але у випадку витоку це не є постійним рішенням, оскільки газ буде виходити з установки. Якщо встановлено знижений тиск (білим кольором позначено LOW на манометрі), спочатку нанесіть герметик LeakStop, щоб зупинити будь-які витоки. Застосування герметика, який також містить газ, має вирішити проблему. Якщо втрати настільки великі, що кількість газу не вирішить проблему, лише тоді ми рекомендуємо використовувати газовий баллон. Така послідовність використання наших препаратів назавжди вирішить проблему дефектів монтажу на довгі роки.
❄️ Також подивіться на набори, що містять усе необхідне для ефективного заповнення кондиціонера у вашому автомобілі. Крім заправного газу, в них також є шланг з манометром, захисні рукавички та герметик LeakStop.
❄️ Щоб заправити кондиціонер в автомобілі Renault, вам може знадобитися адаптер Renault.