HBF8013 - Гелієві гальмівні магістралі Triumph Daytona 900 92-97

HBF8013 - Гелієві гальмівні магістралі Triumph Daytona 900 92-97

Що Ви шукаєте?

HBF8013 - Гелієві гальмівні магістралі Triumph Daytona 900 92-97

В наявності
Код товару:
11685235007
9400,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Номер за каталогом HBF8013
Опис
Гелієві гальмівні магістралі Triumph Daytona 900 92-97

шланги гальм і зчеплення з опліткою від HEL в даний час є найбільш часто купуються кабелями для мотоциклістів у Великобританії.

якість продукції підкреслюється численними сертифікатами (ISO9002, FMVSS-106, DOT, SAE, LTSA, ADR), завдяки чому Гелієві дроти користуються відмінною репутацією в галузі.

сьогодні компанія продає свою продукцію в більш ніж 60 країнах

набір складається з

дроти (Кількість 4 шт.)

в сталевій оплітці і призначений

спереду і ззаду

Triumph Daytona 900 1992-1997

тип системи-S

клієнт має можливість вибрати будь-який макет за бажанням

а також кількість проводів

кількість проводів в комплектецена1179 зл2299 зл3390 зл4520 зл5650 зл

трійник-спліттер

100 зл

CBS

1500 зл .

в залежності від кількості гальмівних дисків, а також марки і моделі мотоцикла зустрічаються різні способи прокладки гальмівних магістралей від насоса до супортів. Купуючи Гелієві дроти, ви найчастіше впливаєте на те, як вони будуть прокладені.

наступна розбивка відноситься до гальмівної системи переднього колеса на мотоциклах, не оснащених системою ABS. У випадку заднього гальма ми зазвичай маємо один провід, тоді як у випадку з системою ABS найчастіше провід від ручного насоса йде до насоса ABS і лише звідти до клем.

типи макетів:

< H1>опис:

p - при такій системі найчастіше насос з'єднується клемою за допомогою одного відрізка дроту. Іноді буває, що провідник складається з двох коротких гнучких відрізків, з'єднаних металевою трубкою. У таких випадках у клієнта є можливість вибрати, чи залишається він з оригінальним рішенням або замінює все це одним плетеним проводом. Оскільки ціна проводу залежить не від довжини і кількості проводів в комплекті, то залишити систему з двох гнучких проводів, з'єднаних трубкою, буде дорожче, ніж використовувати один довгий провід. З точки зору продуктивності чіпа, обидва рішення будуть працювати однаково.

P2 - один щит спереду; Насосний провід-затиск, що складається з двох частин

F - інший тип прокладки проводів полягає в прокладці двох проводів безпосередньо від насоса до клем. На насосі кінцеві частини обох проводів кріпляться на загальний гвинт. Це усуває необхідність у трійнику.

о - < /B > модифікація системи з двома проводами насос-затиск являє собою систему з одним проводом від насоса до клеми і іншим проводом, що з'єднує клеми, що проходить над крилом. Дроти також з'єднуються на загальному гвинті, за винятком того, що не на насосі, а на одній з клем.

S - система, що використовує заводський спліттер-трійник (спліттер не входить в комплект)

ST - система, що використовує новий розгалужувач he

CBS - комбінована система Honda

після покупки виберіть кольори наконечників і проводів і введіть дані мотоцикла

за запитом термозбіжна стрічка чорного кольору

для кожної системи включені всі гвинти, необхідні для установки.

кольори клем і проводів на вибір

HBF8013

HBF8013

Translated by AiTranslate api services.