Діагностичний інтерфейс: BMW Commander rel. 2.07 +контактний перемикач
(BMW, Mini, Rolls Royce) моделі 1996-2014
Продукт походить від офіційного дистриб’ютора бренду GERANTZ Technik у Польщі
Набір повністю польською мовою
(інструкції, розташування діагностичних роз’ємів в окремих автомобілях, діагностичні поради, зокрема: видалення індикаторів обслуговування та перевірки масла, коди помилок.) і наша власна програма: Device Installation and Configuration Assistant версія 2.47 із Click TECHNOLOGY & Easy™
Опис продукту:
Діагностичний інтерфейс BMW Commander rel. 2.07 з роз'ємом OBD2 для автомобілів BMW і Mini і Rolls Royce . Це відмінна і, перш за все, дешева альтернатива сервісним пристроям типу BMW GT1. USB-кабель підтримує всі системи BMW з 1996 по 2014 роки. Підключивши його до автомобіля, ви зможете відразу визначити правильність роботи даного модуля або виявити можливі несправності в двигуні, системі ABS, AIR-BAG і всіх інших модулях електронного обладнання. Інтерфейс також дозволяє активувати приховані функції (активація круїз-контролю, активація денних ходових вогнів), адаптуючи такі елементи, як: кут впорскування, дросель, програмування іммобілайзера та багато, багато інших. Спектр можливостей цього інтерфейсу справді вражає.
Інтерфейс BMW Commander rel. 2.07 споріднений пристрій BMW GT1, який використовується в авторизованих станціях діагностики автомобілів цього концерну, перетворюючи ПК на професійний діагностичний інструмент.
Пристрій забезпечує комплексне обслуговування всіх електронних компонентів автомобіля , дозволяє проводити перевірку виконавчих механізмів і адаптації (необхідні при ремонті двигуна). або після від’єднання акумулятора) , або навіть активація прихованих функцій (активація круїз-контролю, активація денних ходових вогнів).
ПАМ'ЯТАЙТЕ!!! - якщо ви самостійно виявите несправність у своєму автомобілі, ви зможете швидко її усунути або доручити слюсарю виконати лише конкретний ремонт. Найчастіше усунення несправності є дуже простим і передбачає перевірку штекера певного елемента двигуна (який з часом може потьмяніти або від'єднатися через нерівності) та/або перевірку кабелів. Для порівняння, проведення тієї самої діагностики автомобіля в сервісному центрі може коштувати до 200 злотих за кожен тест.
Додаткова інформація:
Діагностичний інтерфейс дозволяє виконувати повну професійну діагностику в таких областях:
читання/видирання кодів несправностей
видалення перевірок обслуговування та масла
автоматичне кодування та програмування: (наприклад, двигун, AirBag, коробка передач, протиугінні системи, система керування світлом та багато іншого)
попередній перегляд робочих параметрів під час руху, т.зв вимірювальні блоки (наприклад, температура всмоктуваного повітря, напруга заряджання, положення дросельної заслінки, сигнали лямбда-зонда, склад суміші, частота обертання двигуна, навантаження на двигун, час упорскування, тиск наддуву та багато іншого)
адаптація виконавчих елементів (наприклад, дросельна заслінка, регулятор швидкості, запалювання, кут впорскування та інші)
тестування елементів приводу (наприклад, дросельної заслінки, клапанів, датчиків тощо)
активація прихованих функцій (активація покажчиків повороту при закритті, активація денних ходових вогнів, активація круїз-контролю, активація допомоги при паркуванні)
іммобілайзер (кодування нових ключів)
модернізація
виконання основних налаштувань
регулювання ксенонових фар
webasto control (стоянковий обігрів)
Синхронізація EWS
перекодування США - Європа
та багато інших сервісних функцій...
Наведені вище функції доступні для кожного з наступних модулів обладнання:
двигун
автоматична коробка передач
Подушки безпеки
ABS
система круїзу ASC, DSC
кондиціонер
EWS
LKE
CAS
лічильники, покажчики
модуль комфорту
електричні вікна
центральний замок
світловий модуль
модуль сидіння
іммобілайзер
круїз-контроль
датчик дощу та сутінок
люк з електроприводом
призупинення
тиск у шинах
радіо
встановлення аудіо
дзеркала
елементи керування на кермі
та багато іншого...
Діагностика всіх доступних модулів з адресами від 0x01 до 0x80.
Підтримувані протоколи:
ISO 9141
ISO 9141-2
ISO 14230-4
KWP FAST
D-CAN
PT-CAN
K-CAN
Інтерфейс BMW Commander rel. 2.07 має мінімальні вимоги до обладнання:
процесор: Pentium 133 МГц
пам'ять: 8 МБ
вільний простір на диску: 5 МБ
USB-порт: 1
операційна система: Windows 95 / 98 / 98 SE / ME / 2000 / XP / Vista / 7 (32 та 64-розрядні) / 8 (32 і 64-розрядні) / 8.1 / 10 (32 і 64-розрядні) / 11 (32 і 64-розрядні) / Linux
БЕЗПЕКА – інтерфейс має низку засобів захисту, які захищають електроніку та стабілізують з’єднання:
Гальванічне розділення систем - захищає електроніку та усуває перешкоди
Захист від перенапруги
Захист від перевантаження
Захист зворотного підключення
Список відмінностей порівняно зі звичайними кабелями INPA, GT1 або DIS:
покращений зв'язок за допомогою протоколу KWP FAST
можливість доступу до пам'яті контролерів і лічильників за адресами від 0x01 до 0x80
запуск і стабільне обслуговування сеансу діагностики
читання та видалення пам'яті помилок
вищезазначені функції недоступні для типових кабелів Inpa, GT1, DIS
Додаткова інформація:
Виробник: GERANTZ Technik
Каталожний номер виробника: GT1088cc
Безкоштовна технічна підтримка: 2 роки
Принцип дії:
Користуватися діагностичним інтерфейсом надзвичайно просто. З одного боку пристрій підключається до діагностичного роз'єму в автомобілі, а з іншого - до будь-якого комп'ютера, оснащеного USB-роз'ємом (при першому підключенні до комп'ютера встановіть драйвери, що постачаються на CD) . Після правильного підключення увімкніть запалювання, а потім запустіть відповідну діагностичну програму.
ВСТАНОВЛЕННЯ ПРИСТРОЮ - Натисніть ТЕХНОЛОГІЯ & Easy™ . Просто вставте диск у привід, і після автоматичного запуску з'явиться наша оригінальна програма встановлення.
Тепер вам слід виконати кроки 1, 2 і 3 відповідно (дотримуючись інструкцій помічника), щоб плавно продовжити встановлення та конфігурацію пристрою (у разі виникнення проблем швидка довідка доступна на кожному кроці, лише одним клацанням миші) .
ТЕХНОЛОГІЇ Click & Easy™ - більше не обов’язково бути айтішником-механіком з вищою освітою, щоб пізнати секрети діагностики автомобіля. Тепер вам потрібно лише знати основи роботи з комп’ютером, а наш Помічник крок за кроком проведе вас через процес встановлення та налаштування пристрою в системі, а також допоможе з першою власною діагностикою автомобіля.
ОГОЛОШУЄМО ПРО КІНЕЦЬ СМІШНОГО ВИВЧЕННЯ ІНСТРУКЦІЇ!!!
Діагностика автомобіля:
Найпопулярнішою програмою, яка працює з інтерфейсом, є INPA . Інтерфейс працює з такими діагностичними програмами, як:
INPA
Едіабас
Експерт NCS
DIS
TIS
SSS Progman
NFS
WinKFP
Toolset32
Navcoder
Carsoft
Після запуску програми вибираємо модуль, з яким хочемо підключитися (це може бути контролер двигуна, контролер ABS, контролер подушок безпеки, контролер іммобілайзера або будь-який інший з кількох десятків доступних). Вибравши відповідний модуль, ми чекаємо відповіді контролера.
Таким простим способом ви можете перевірити будь-який автомобіль BMW, Mini або Rolls Royce. Просто сідайте в автомобіль, увімкніть програму і зробіть тест-драйв, спостерігаючи за поточними параметрами роботи.
... ми єдина компанія на ринку, яка пропонує безкоштовну професійну технічну підтримку . Виникли проблеми з установкою драйвера, роботою з програмою, пошуком діагностичного роз'єму? - наші консультанти дадуть відповідь на будь-яке запитання.
Цей продукт не потребує реклами . Все ще вагаєтесь? Вартість підключення автомобіля до комп’ютера у спеціаліста становить близько 100 злотих (або навіть 200 злотих, в авторизованому сервісному центрі). Потрібно лише продіагностувати автомобіль собі та сусідові, і інтерфейс окупиться.
САМОСТІЙНА ДІАГНОСТИКА АВТО ДЛЯ НЕДОСВІДЧЕНОГО КОРИСТУВАЧА НЕ ПЕРЕВИЩАЄ 5-10 ХВИЛИН!!!
Інструкції з діагностики (додатковий рекламний бонус)
Тільки зараз ми абсолютно безкоштовно додаємо набір інструкцій і діагностичних підказок, що описують покрокові процедури. Нижче наведено детальний опис додаткового контенту.
Посібники користувача, програмне забезпечення для встановлення та всі типи посібників у цій пропозиції є невід’ємною частиною запропонованого продукту (їх не можна придбати окремо).
Діагностичне програмне забезпечення є безкоштовним за ліцензією GNU/GPL або OpenSource і не входить у вартість товару. Через часті оновлення таких програм рекомендується завантажувати окремі програми безпосередньо з веб-сайтів виробників та/або їх дистриб’юторів.
Функції інтерфейсу можуть бути обмежені для деяких моделей через можливості програмного забезпечення, що використовується, або обладнання автомобіля.
Використання деяких функцій запропонованого пристрою або доступного програмного забезпечення через його розширені можливості може вимагати додаткових технічних знань про роботу електронних систем автомобіля. Рекомендується ознайомитися з ним перед використанням придбаного обладнання.