| Стан | Новий |
|---|
| Стан | Новий |
|---|
Герметик LeakStop дозволяє безпечно та швидко заповнити дрібні дефекти в гумових частинах системи кондиціонування. Це відмінна альтернатива тривалому і дорогому сервісному ремонту. Використання герметика перед заповненням кондиціонера запобігає витоку холодоагенту із системи.
До виробу додається інструкція з експлуатації та діагностична схема, які допоможуть вам самостійно загерметизувати кондиціонер.
Переваги:
Використання:
1. Струсіть балон з препаратом і підключіть його до зарядного шланга. Потім увімкніть двигун автомобіля та кондиціонер у режимі внутрішньої циркуляції з максимальною потужністю та мінімальною температурою.
2. Під’єднайте шланг із манометром до клапана низького тиску, розташувавши балон клапаном вниз.
3. Почніть вимірювати тиск в установці (дивіться детальний опис манометра):
4. Відкрийте голчастий клапан у лінії манометра та почніть заправку.
5. Завершіть заряджання, коли манометр покаже від 25 до 55 psi (діапазон, позначений зеленим кольором на нашому манометрі).
6. Залиште машину ще на 20 хвилин у режимі, описаному в пункті 1 вище.
7. Через 2 тижні після дій, описаних у пунктах 1 - 7, рекомендуємо повторно. -вимірювання тиску, описаного в пункті 3.
Маркування манометра:
Білий означає занадто низький тиск в установці (нижче 25 psi).
У цій ситуації слід додавати холодоагент у систему, доки стрілка манометра не з’явиться в зеленому полі.
Ми завжди рекомендуємо спочатку використовувати герметик, а потім доливати газ.
Зелений колір – бажаний і правильний робочий тиск системи кондиціонування повітря (від 25 до 55 psi).
Система заповнена правильно. При падінні тиску (вказівник потрапляє на біле поле) - рекомендуємо використовувати герметик LeakStop.
Червоний означає занадто високий тиск у системі (понад 55 psi).
Якщо виявлено такий високий тиск, рекомендується знизити тиск у системі.
Рішення дружнє до користувача та навколишнього середовища . Наші препарати продовжують термін служби системи кондиціонування в кожному автомобілі, значно знижуючи витрати на складний ремонт.
У центрі уваги лабораторної роботи – постійно вдосконалювана рецептура герметика, т.зв. LeakStops.
Протягом кількох років роботи наші герметики та гази вирішили проблеми з кондиціонером у сотнях автомобілів моделі, залишаючи їх із низькою температурою та задоволеністю водія.
Чи знаєте ви, що:
1. Відсутність повітряного потоку від системи кондиціонування не обов’язково означає пошкодження системи.
Робота компресора кондиціонера захищена датчиком. Найбільш частою причиною відключення компресора є втрата холодоагенту в установці. Після доливання холодоагенту до необхідного рівня компресор починає працювати.
2. Користуватися нашими препаратами надзвичайно легко і не потребує спеціальних інструментів чи майстерень.
Все більшу групу наших задоволених клієнтів становлять жінки, які цінують легкість застосування наших препаратів. Вся діяльність не повинна займати більше кількох хвилин.
3. Невикористання системи кондиціонування взимку не має позитивного впливу на систему.
Найпоширенішою причиною витоків у системі кондиціонування є вік автомобіля, який сприяє прогресуючій корозії та перфорації компонентів системи. Взимку невикористана система кондиціонування протікає та швидше «старіє». Ми рекомендуємо: Регулярне використання системи кондиціонування взимку висушує салон автомобіля та сприяє зменшенню появи грибка та цвілі в автомобілі та всій системі. Використання системи кондиціонування взимку також має інші переваги, а саме те, що холодоагент, який регулярно розподіляється в системі (також взимку), зменшує ризик перфорації та витоку в системі.
4. Важливим є порядок, у якому фактори застосовуються до системи.
Знижений рівень холодоагенту в системі знижує ефективність охолодження або спричиняє вимикання компресора. Найпоширенішою причиною втрати холодоагенту є витоки, які виникають у міру старіння автомобіля. Лише поповнення холодоагенту тимчасово вирішує проблему, але у випадку витоку це не є постійним рішенням, оскільки газ буде виходити з установки. Якщо встановлено знижений тиск (білим кольором позначено LOW на манометрі), спочатку нанесіть герметик LeakStop, щоб зупинити будь-які витоки. Застосування герметика, який також містить газ, має вирішити проблему. Якщо втрати настільки великі, що кількість газу не вирішить проблему, тільки тоді ми рекомендуємо використовувати газовий баллон. Така послідовність використання наших препаратів назавжди вирішить проблему дефектів монтажу на довгі роки.
❄️ Також подивіться на набори, що містять усе необхідне для ефективного заповнення кондиціонера у вашому автомобілі. Окрім герметика LeakStop, вони також містять шланг з манометром, захисні рукавички та газ для заправки кондиціонера.
❄️ Щоб загерметизувати кондиціонер в автомобілі Renault 2-го покоління, вам знадобиться адаптер Renault.