Завдяки своїй універсальній конструкції та потужності він має багато застосувань у майстернях і промисловості
майстерні з ремонту автомобілів
вулканізація
промисловість
виробництво
розбирання
особисті та сільськогосподарські господарства
Новий перемикач швидкості (ліворуч/праворуч), що працює однією рукою
Макс. момент затягування 1054 Нм
Макс. момент затягування 1700 Нм
Витрата повітря: 139 л/хв
Розмір приводу: 1/2"
Робочий тиск: 6,3 бар
Вага: 2,0 кг
У набір входить 1/4" штифтовий швидкий з’єднувач для під’єднання гайкового ключа до системи стисненого повітря абсолютно безкоштовно.
Композитний корпус ключа:
гарантує приємну роботу при низьких температурах "впевнений, теплий хват"
відносно невелика вага ключа - 1,98 кг
Комфорт і зручність
Незважаючи на величезну конкуренцію на ринку ударних гайковертів, 9012EL-SPC характеризується:
точністю виготовлення під наглядом німецьких механіків
висока потужність 1700 Нм
легке керування - однією рукою
приваблива ціна
комфортність роботи - вихід повітря спрямований вниз через ручку
відносно невелика вага 1,98 кг
низький рівень вібрації
Hazet 9012EL-SPC - це правильне рішення
Найбільша перевага Гайковий ключ 1/2" HAZET 9012EL-SPC
Механізм удару
Найпоширенішим механізмом є ПОДВІЙНИЙ МОЛОТОК (також відомий як «подвійний молоток»), який складається з двох молотків, що обертаються навколо шпинделя в закритій системі.
Це рішення дозволяє досягти величезного крутного моменту протягом перших обертів ротора, оскільки обидва молотки можуть бити з обох боків одночасно.
Ця конструкція, що складається з двох кільцевих молотків, характеризується високою довговічністю та особливо підходить для тривалих робочих циклів.
Ще однією перевагою цього рішення є відносно невелика кількість компонентів, що полегшує його обслуговування.
Механізм слід змастити мастилом .
Змащення можна легко виконати через зовнішній ніпель, не відкручуючи корпус ключа.
Пневматичні гайковерти з механізмом TWIN-HAMMER слід використовувати там, де потрібна найвища ефективність – промислове застосування, шиномонтаж, виробничі лінії.