Стан | Новий |
---|
Стан | Новий |
---|
Проблема: Важке перемикання передач/"стрибання" передач.
Причина: забруднення, воскові відкладення, що перешкоджають роботі коробки передач, відпрацьована трансмісійна олива не забезпечує утворення належного мастильного шару, недостатні властивості в умовах високого тиску тощо.
У випадку важкого перемикання передач можна розрізнити дві ситуації: зависання перемикання та/або важке перемикання
шестерні.
Застрягання під час перемикання передач:
Масло не може підтримувати належний мастильний шар, що призводить до тертя металу об метал. Це трапляється, наприклад, коли злегка зношені вилки перемикання передач, ковзні втулки та напрямні створюють люфт між елементами коробки передач при невеликому нахилі. Це також стосується компонентів, що працюють під високими навантаженнями, які мають люфт через знос і/або вібрацію, і де мастильна плівка видавлюється через високу швидкість обертання або високе навантаження.
Важке перемикання:
Конічні синхронізатори, які найчастіше використовуються, мають синхронізаційні кільця з тонкими ребрами, призначені для якнайшвидшого проникнення в масляний шар і контакту з конічною частиною під’єднаного вала та синхронізації двох периферійних швидкостей. Внаслідок старіння та/або підкислення трансмісійної оливи відокремлюються її найважчі частини: смола, лак і гума. Лак осідає у вигляді відкладень, наприклад, між ребрами кілець синхронізатора, які повністю заповнюються. Таким чином, поверхня кілець синхронізатора значно збільшується, тому вони не проходять через масляну плівку так швидко, як повинні. Водій зазвичай скаржиться спочатку на важку роботу коробки передач, потім на металевий звук скреготу шестерень при швидкому перемиканні передач.
Рекомендований порядок дій:
1. Додайте 1 засіб для промивання двигуна нового покоління в брудну оливу коробки передач, нагріту до робочої температури. Якщо необхідно, видаліть відповідну кількість масла,
перед додаванням засобу для промивання двигуна нового покоління. Підніміть машину домкратом, щоб колеса могли вільно обертатися. Запустіть двигун і перемикайте передачі протягом 15-20 хвилин, працюючи на низьких обертах. У цей час вам заборонено керувати автомобілем
2. Замініть оливу та додайте 1 x Forté Automatic Transmission Treatment і 1 x Forté Diff & Gear Treatment до нової оливи
Додаючи Forté Diff & Gear Treatment до нової оливи, ми підвищуємо стійкість оливи до зсуву, збільшуємо масляну плівку і, таким чином, покращуємо роботу коробки передач під високими навантаженнями. Масло матиме вищу в'язкість і більший опір випаданню шестерень під високими навантаженнями. Це гарантує усунення несправності та запобігає її появі в майбутньому.
Додавання засобу для обробки автоматичних коробок передач Forté необхідне через необхідність нейтралізувати негативний вплив старої оливи, що залишилася в коробці передач, пом’якшити гумові ущільнювачі та запобігти утворенню лаку. Якщо на певних швидкостях з коробки передач або диференціала чути неприємні звуки, це часто пов’язано з викидом масла між шестернями коробки передач, що створює простір і, отже, шум. Коли Forté Diff & Gear Treatment додається до трансмісійної оливи, шум зменшується або повністю усувається.