надмірне спалювання масла є результатом заблокованих кілець
ущільнення циліндрів. Через несправні форсунок частина
незгоріле паливо перетворюється в нагар, що відкладається в канавках
ущільнювальні кільця циліндрів. Це призводить до викидів вихлопних газів
вглиб Масляної системи. Забруднені та частково заблоковані кільця
масла та скребки спричиняють потрапляння масла в камери
горіння. Другою причиною несправності можуть бути затверділі герметики
клапанні та інші гумові ущільнення. У цьому випадку вони повинні
регенерувати шляхом заливки в нове маслоForte Seal Conditioner . Щоб "запечатати" двигун за рахунок збільшення в'язкості (не щільності) масла, ми використовуємо препарат Oil Fortifier.е>
для того, щоб довести безпеку нашої промивки New Generation Motor Flush Ми замовили
незалежне лабораторне дослідження суміші препарату з маслом
моторний. З цього випливає, що кількість протизносних добавок АВ для
ж масла і для суміші практично те ж саме. Крім того,
значно зросла кількість протизносних добавок EP, завдяки чому не
існує ризик виникнення сухого тертя після застосування нашого полоскання.е>