звідки виникають проблеми з фільтром сажі?е>
Сучасні дизельні двигуни для зниження викидів сажі і пилу оснащені сажовими фільтрами. Це призводить до відкладення в ньому сажі, яка в процесі регенерації додатково спалюється – в розмовній мові тоді говориться, що виконується так зване "спалювання сажового фільтра". Залишки цього процесу у вигляді СО2 можуть безпечно покинути вихлопну систему.е>
для повного очищення сажового фільтра DPF / FAP
тобто для його вигорання потрібна температура не менше 550°C. У транспортних засобах, що використовуються в нормальному дорожньо-міському циклі, ця умова рідко досягається. Якщо фільтр не досягає такої температури, регенерація, процес очищення сажового фільтра від сажі не буде повністю здійснюватися або взагалі не буде розпочато, що призводить до засмічення сажового фільтра. Крім того, в міському циклі водіння часто відбувається переривання процесу "вигорання" через занадто коротких відрізків їзди.е>
у більшості транспортних засобів регенерація сажового фільтра
може здійснюватися за рахунок додаткової дози палива, що подається після основного уприскування, через головні форсунки або через один додатково встановлений в системі. Ця додаткова порція палива при згорянні в каталізаторі забезпечує температуру 550°C, необхідну для згоряння сажі в фільтрі сажі. Щоб додаткове паливо використовувалося для спалювання сажі, необхідний кисень (O2). Якщо цього недостатньо, це паливо буде виробляти лише додаткову кількість сажі, яка засмічує фільтр сажі DPF/FAP.е>
в двигунах, особливо при русі на короткі відстані
або з низькою швидкістю (місто, пробки) система намагається виконати максимально повну регенерацію фільтра. Це означає, що навіть справно працююча система регенерації не може її повністю виконати через невідповідних для цього процесу умов водіння. Отже, кількість сажі, що накопичується у фільтрі, буде збільшуватися, що, в свою чергу, призведе до швидшого досягнення кінцевого небажаного результату, який є засміченим фільтром сажі.е>
неправильна форма потоку палива, що впорскується через забруднені форсунок і порушення повітряного потоку через брудний впускний колектор і клапан рециркуляції відпрацьованих газів призводять до неповного згоряння суміші і, як наслідок, до зниження температури згоряння. В результаті не відбувається повної регенерації фільтра.е>