Forte Дизельний очищувач 2 продукту
У комплект входять наступні продукти марки Forte:
1 X ADVANCED DIESEL Fuel CONDITIONER
1 X DPF CLEANER AND REGENERATOR
Forte ADVANCED DIESEL Fuel CONDITIONER
препарат це вирішить вашу проблему з запуском дизеля. Використовуйте його для очищення паливної системи, включаючи форсунки.
видаліть сміття з клапана рециркуляції відпрацьованих газів, механізму змінної геометрії VGT в турбонагнітачі, всмоктувального колектора з канавок і ущільнювальних кілець циліндрів.
переваги використання:
очищення всієї паливної системи дизельного двигуна, m.in. паливний бак, Паливний насос з парафіном і водою та іншими домішками. Очищення форсунок. Він постійно змащує систему вприскування дизельних двигунів високого тиску. Мінімізує накопичення нагару і сургучу, що утворюється в канавках і на поршневих кільцях, через наявність домішок в моторному маслі, що утворюються в результаті продування газів з масляного піддону. Підвищує ефективність згоряння і мінімізує кількість забруднень у впускний системі, що утворюються в результаті роботи систем рециркуляції відпрацьованих газів і провітрювання Картера. Мінімізує кількість сажі, що накопичується в фільтрах твердих частинок, підвищуючи ефективність згоряння суміші. Мінімізує корекцію часу уприскування форсунок за рахунок поліпшення складу суміші.
знижує процес окислення палива, особливо в біопаливах і сумішах з паливом стандарту EN 590, одночасно запобігаючи розростання мікробів в паливних баках. Ефективно видаляє парафін з насоса і паливного фільтра. Запобігає процес линьки палива і, як наслідок, засмічення парафіном паливного фільтра.
Forté Advanced Diesel Fuel Conditioner-це інноваційний, професійний і високоякісний препарат, що відповідає паливному стандарту EN 590. Важкий запуск дизельного двигуна обумовлений різними причинами. Наприклад, одна з причин, по якій Дизель не хоче заводитися взимку, - це парафін, який випав в осад в паливному насосі і фільтрі. Іншою причиною можуть бути забруднені форсунки, що викликають проблеми з запуском дизеля, які через свою неефективну роботу знижують потужність двигуна. Наш препарат комплексно очищає всі компоненти дизельного двигуна. При згорянні в камері не залишає частинок золи. При використанні відповідно до наведених нижче інструкцій ефективно усуває будь-які проблеми з запуском дизеля.
в процесі очищення всіх видів паливних систем дизельних двигунів, включаючи Common Rail, при додаванні в дизельне паливо Форте Advanced Diesel Fuel Conditioner суміш цих двох рідин постійно відповідає стандарту EN 590 і не викликає збільшення домішок у фільтрі твердих частинок через безпилового згоряння суміші.
процес очищення поліпшить потужність і ефективність роботи двигуна і, таким чином, усуне всі проблеми і проблеми з жорстким запуском дизеля.
Forté Advanced Diesel Fuel Conditioner відновить належний впорскування палива і повітрозабірник, оптимізуючи згоряння і склад вихлопних газів, забезпечуючи роботу двигунів відповідно до відповідних стандартів викидів.
Forté Advanced Diesel Fuel Conditioner сумісний з усіма типами дизельних масел, включаючи біо-паливо, city-дизельне паливо, паливо без сірки і чисте рослинне масло.
спосіб застосування:
+ профілактично (самостійно):
+ одну дозу 400 мл заливають в повний бак. Досить одного разу в 15 тис.км.
Forte DPF CLEANER AND REGENERATOR
регенерація і очищення сажового фільтра DPF/FAP ніколи не була такою простою, як з Forté DPF Cleaner and Regenerator. Ефективна регенерація і очищення сажового фільтра DPF / FAP.
переваги використання:
знижує кількість сажі в DPF, збільшуючи кількість цетану, впливає на краще згоряння палива,
знижує температуру згоряння сажі, збільшуючи можливість пасивної регенерації,
покращує поділ води в паливному фільтрі, підвищує антикорозійний захист компонентів паливної системи,
покращує мастило компонентів паливної системи,
призначений для всіх видів палива, типи дизельних масел, включаючи біо-дизель до стандарту B30 включно,
знижує шум при згорянні паливоповітряної суміші.
в умовах частої їзди на короткі відстані або на малій швидкості (місто, пробки) відбудеться низький рівень відкладення сажі в фільтрі. Таким чином, кількість розпочатих процесів регенерації і, отже, необхідність додаткових впорскувань палива зменшаться, що призведе до його економії.
звідки виникають проблеми з сажовим фільтром
Сучасні дизельні двигуни для зниження викидів сажі і пилу оснащені сажовими фільтрами (DPF). Вихлопні гази очищаються в фільтрі, в результаті чого в ньому осідає сажа, яка в процесі регенерації додатково спалюється – в просторіччі кажуть, що відбувається так зване "спалювання сажового фільтра". Залишки цього процесу у вигляді СО2 можуть безпечно покинути вихлопну систему.
для повного згоряння сажі в фільтрі потрібно температура не менше 550°C , що в транспортних засобах, що використовуються в звичайному дорожньо-міському циклі, зустрічається рідко.
якщо фільтр не досягає такої температури, регенерація (очищення) від сажі Не буде повністю виконана або не буде розпочата взагалі, що призводить до засмічення сажового фільтра. у більшості транспортних засобів регенерація сажового фільтра може здійснюватися за рахунок додаткової дози палива, що подається після основного уприскування, через головні форсунки або через один, додатково встановлений в системі.
ця додаткова порція палива при згорянні в каталізаторі забезпечує температуру 550°C, необхідну для згоряння сажі в фільтрі сажі. Щоб додаткове паливо використовувалося для спалювання сажі кисень (O2) також необхідний. Якщо його немає в достатній кількості, це паливо виробить тільки додаткову кількість сажі, яке заб'є < /b > фільтр сажі DPF.
у двигунах, особливо при частому Русі на короткі відстані або на низькій швидкості (місто, пробки), система намагається виконати максимально повну регенерацію фільтра. Це означає, що навіть справно працююча система регенерації не може її повністю виконати через невідповідних для цього процесу умов водіння. отже, кількість сажі, що накопичується в фільтрі, буде збільшуватися, що, в свою чергу, призведе до більш швидкого досягнення кінцевого небажаного результату, який є засміченим фільтром сажі.
неправильна форма потоку палива, що впорскується через забруднені форсунок і порушення повітряного потоку через брудний впускний колектор і клапан рециркуляції відпрацьованих газів викликають неповне згоряння суміші і, отже, зниження температури згоряння.
в результаті цього не відбувається повної регенерації фільтра.Forte DPF Cleaner and Regenerator є багатофункціональним нафтопродуктом, призначеним для дизельних двигунів, який ефективно регенерує фільтри DPF/FAP і доводить до того, що очищення сажового фільтра дійсно пройшла успішно.
він додається для зниження температури згоряння сажі для повного згоряння сажового фільтра. Це препарат, створений на основі нанотехнологій < /B>, що володіє мініатюрними молекуламицерію , які, покриваючи в максимальному ступені молекулисажі , викликають її Gorenje при більш низьких, ніж зазвичай, температурах.
завдяки цьому заповнення фільтра сажею зведено до мінімуму. Спеціальна добавка збільшує цетанове значення палива від 2 до 4 балів і в залежності від якості палива, до якого буде додано препарат, покращує згоряння, що підвищує температуру вихлопних газів.
Forte DPF Cleaner and Regenerator містить антикорозійні речовини, що захищають компоненти системи подачі палива. Forte DPF Cleaner and Regenerator містить очищаючі речовини система подачі палива. Forte DPF Cleaner and Regenerator містить змащувальні речовини, що підвищують ступінь змащення компонентів системи. - Так, - сказав він.
використання:
+ використовуйте Forte DPF Cleaner and Regenerator – 1 дозу (400 мл), наливаючи в бак до 50 літрів палива (0,8% ємності) для поліпшення згоряння палива, а при русі на короткі відстані або на низькій швидкості кожні 5000 км, щоб допомогти процесу регенерації фільтра.е>