Стан | Новий |
---|
Стан | Новий |
---|
Проблема. Неправильне перемикання передач в автоматичній коробці передач, надто повільне перемикання передач або ковзаюча муфта гідротрансформатора викликає вібрацію в трансмісії під час увімкнення.
Причина: Неправильний тиск масла, накопичення воскових відкладень, спінювання масла або витік через затвердіння гумових ущільнень.
ATF змінює свої властивості під впливом зносу компонентів, температури, механічного навантаження, вологи та розвитку кислотних властивостей рідини. Коли повітря потрапляє в систему, масло починає пінитися. В результаті змін, що відбуваються в маслі ATF, погіршуються його властивості і знижується якість. Це призведе до утворення відкладень, лаку та спінювання.
В електрогідравлічному блоці керування або лабіринті різні функції автоматичної трансмісії реалізуються за допомогою магнітних клапанів. Магнітні клапани регулюють тиск у різних каналах лабіринту, щоб контролювати функції передачі. Якщо тиск в одному з каналів відхиляється від ідеальної ситуації, починають виникати нерівності.
Результат:
- Неправильне перемикання передач
- Перетягування шестерні
- Занадто повільна реакція на перемикання передач
- Поштовхи (муфта болта з’єднується негайно)
Згадані проблеми виникають, коли тиск створюється надто пізно в деяких каналах лабіринту. Виникнення різниці тиску може бути спричинено:
- Витік, викликаний затвердінням ущільнювальних кілець і сальників.
- Піноутворення нафти (повітря стискається)
- Шов, який спричиняє вібрацію, пов’язану з перетягуванням або прилипанням.
Додавання Forté Automatic Transmission Treatment до ATF в автоматичній коробці передач дозволить відновити гумові ущільнювачі, усунути піноутворення та розчинити лакові відкладення, відновивши правильну роботу автоматичної коробки передач.
Ковзна муфта в гідротрансформаторі усуне ковзання, щоб підвищити ефективність автоматичної трансмісії.
Щоб запобігти пробуксовці за певних навантажень двигуна, вхідна та вихідна осі гідротрансформатора з’єднані з муфтою блокування.
Муфта блокування контролюється тиском клапана керування блокуванням, яким керують електронні системи автоматичної трансмісії. Клапан управління болтом повинен поступово збільшувати тиск, щоб отримати дуже рівномірне зчеплення.
Через зміну властивостей масла ATF і внутрішнього забруднення його регулюючого клапана порушується робота. Тиск не збільшують поступово і результат буде «ривками». З'єднання блокуючої муфти спричиняє удари, а ходові характеристики є неправильними.
Коли додається засіб для обробки автоматичної коробки передач Forté, автоматичну коробку передач і клапан керування блокуванням зчеплення буде очищено. Відновлюється справна робота муфти блокування, а рівномірне підвищення тиску забезпечить поступове включення і поліпшення ходових якостей автомобіля.
Спосіб очищення:
У разі виникнення вищезазначених проблем додайте 1 x Forté Automatic Transmission Treatment до масла ATF і виконайте тест-драйв не менше ніж 100 км. Ми рекомендуємо експлуатувати автомобіль у звичайному режимі приблизно 7 днів. За цей час проблема повинна помітно зменшитися або зовсім зникнути.
Далі злийте масло ATF (також якщо проблему вирішено) і додайте засіб для обробки автоматичних трансмісій Forté у нове масло ATF після заміни або очищення масляного фільтра коробки передач.
Ми рекомендуємо додавати Forté Automatic Transmission Treatment до масла коробки передач як профілактичний захід, щоб уникнути проблем у майбутньому.