FMIC-EXH-BB46 - Турбокомпресор JRSPEC GT3082R BB V-band 1.01

FMIC-EXH-BB46 - Турбокомпресор JRSPEC GT3082R BB V-band 1.01

FMIC-EXH-BB46 - Турбокомпресор JRSPEC GT3082R BB V-band 1.01

В наявності
Код товару:
13268236897
44999,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Номер за каталогом FMIC-EXH-BB46
Опис

турбокомпресор JRSPEC GT3082R BB

V-band V-band 1.01

JRspec GT3082R BB-це турбокомпресор, побудований на основі високоякісних шарикопідшипників NSK (dual ball bearings, made in Japan), широко використовуваний в тюнінгу. Складається в ЄС з ідеально складених деталей, виготовлених з високоякісних матеріалів з використанням новітніх прецизійних машин. 5 ступенів балансування роторів, що досягають 250 000 об / хв, гарантують безпроблемне використання навіть в екстремальних умовах, при дуже високих нагнітачах і температурах. Турбокомпресори JRspec перевірені на автоспорті, використовуються m.in. у драге цунамі (двигуни 2x R30, turbo 2x JRSPEC GT42R JB, що дають близько 2000 км потужності), в дріфті пола Треле (двигун 2JZ, turbo JRSPEC GTX3582R+ BB, близько 900 км потужності), Корнеля Пруса (двигун LS7, turbo JRSPEC GT45R JB, більше 1000 км потужності) і багатьох потужних вуличних автомобілів. Використовувані Шарикопідшипники помітно покращують spool турбіни, завдяки чому двигун набагато більш швидко реагує на педаль газу, досягаючи високого крутного моменту при набагато більш низьких оборотах, ніж у випадку турбін на основі підшипників ковзання-надзвичайно корисно для дріфту і вулиці, де гнучкість двигуна має першорядне значення.

продуктивність: до 600HP

застосування: 1.8-3.0 l

підшипники: dual ball bearings (NSK made in Japan)

обмежувач: виберіть відповідний діаметр для тиску масла (рекомендується 0,9 мм при 5B)

всмоктуючий Ротор: inducer 61,4 мм, exducer 82 мм

випускний Ротор: 60 мм

турбокомпресор складаний в ЄС !!!

2270km і 2200nm-такою потужністю пишається наш demo Car Tsunami Bimoto Calibra, найшвидший двомоторний автомобіль в світі! Автомобіль, створений для гонок на 1/4 милі на частинах FMIC, розганяється від 0 до 300 км/год менш ніж за 10 секунд і протягом декількох сезонів оцінювався на найвищих щаблях подіуму. Ці факти підтверджують високу якість і довговічність наших деталей.

наші частини використовує сувора передня частина польського і Європейського дріфту: Павло Trela (Opel GT 870KM), Бартош Ostalowski (Nissan 200SX 1000KM), Адам Zalewski (BMW e30 900KM), Кароліна Піларчик (Nissan 200SX 750KM), Петро Козловські (BMW e30 600KM), Гжегож Hypki (BMW e30 650KM), Павло korpuliński (BMW E82 800km), Войцех ГВОЗДЕВИЧ (BMW E36 700km), Мацей Яркевич (Toyota Supra 750KM) і багато інших!

завдяки нашим компонентам багато гонщиків завоювали чемпіонські титули в основних лігах як польських (Drift Open, PFD, Drift Masters Grand Prix), так і світових (King of Europe, Formula Drift, Drift Masters European Championship).

Scroll To Top