мотивація до створення першого акумулятора EFB в 2008 році була результатом бажання підтримати європейських автовиробників в скороченні витрати палива і скорочення викидів вуглекислого газу в автомобілях малого і середнього розміру. Інвестиції в НДДКР і багаторічна співпраця з найбільшими автовиробниками привели до того, що наша технологія стала найбільш передовою. Завдяки використанню сплавів свинцю і вуглецевих добавок акумулятори EfB новітньої лінійки відрізняються кращою здатністю приймати заряд і хорошим терміном служби в циклічній роботі. Акумулятори EFB відмінно працюють з системами Start-Stop, рекуперативними гальмівними системами та іншими передовими технологіями, що знижують витрату палива.е>
при отриманні нової батареї необхідно здати використаний акумулятор, про що йдеться в статті 21 Закону про обов'язки підприємців щодо поводження з деякими відходами, а також товарного і депозитного мита. У разі відсутності старого акумулятора стягується застава в розмірі 30 зл. Старий акумулятор можна повернути на термін до 30 днів для повернення застави .