EcuMaster EMU_BLACK
Ecumaster EMU_BLACK-кращий в своєму класі універсальний комп'ютер управління роботою двигуна з іскровим запалюванням, призначений для роботи з самими передовими і складними з наявних в даний час двигунів. Це наступник нашої перевіреної системи ECUMASTER EMU. Основне застосування продукту-модифіковані гоночні автомобілі, дорожні автомобілі, мотоцикли, човни, і стаціонарні додатки.
EMU_Black має більш складні стратегії приводу по дротах, що забезпечують широкий діапазон управління дросельною заслінкою, а також вдосконалений алгоритм перевірки надійності (несправності / помилки). Можливості системи з часом збільшаться через простоту модернізації (безкоштовно) прошивки (наприклад, нові стратегії, патерни запалювання, потоки даних CAN-Bus).
особливості пристрою:
загальні:
Діапазон робочих температур: AECQ100 GRADE2 (від -40 до +105c)
захист від неправильного підключення живлення: так (вбудований)
діапазон робочої напруги: 6-22 в (стійкість до перехідним станам у відповідності з ISO 7637)
корпус: IP 65 виготовлений з алюмінію по технології ЧПУ за проектом Ecumaster
розміри(мм), Вага(г): 150X72X31, 390
типи роз'ємів: 1x24, 1x39 FCI в специфікації Automotive
зв'язок ПК: USB (через клієнт ПК Windows), serial, CAN-bus
входи:-9 аналогових входів з роздільною здатністю 10 біт, 0-5 в (захищено) - 2 входи EGT (термопари типу K)-2 входу датчиків згоряння лямбда - зонд: LSU 4.2, LSU 4.9 або вузькосмуговий Зонд - 3 входи запалювання (Primary, 2X валів) Hall/VR (визначається в програмному забезпеченні) - 1 вхід датчика швидкості транспортного засобу (Hall/VR) - 1 вхід датчика Flex Fuel - 3 входи перемикача (перемикається на землю) підтримувані датчики: - температура: IAT, CLT, Oil Temp., AC evap temp. -Тиску: олії, палива (певні характеристики), тиску кондиціонування повітря-лямбда: LSU 4.2(вбудований контролер), 4.9(вбудований контролер), вузькосмуговий зонд або зовнішній широкосмуговий контролер-швидкості: датчик швидкості автомобіля (VR/HALL), Gear sensor (датчик або розрахунок) запалювання: виходи запалювання: 6 (для пасивних і активних котушок - визначаються в програмному забезпеченні) допоміжні тригери: N-1, N-2, N-3, N+1, Multitooth, Subaru triggers, Nissan trigger, Lotus Elise, Audi Trigger, Renault Clio Wiliams/Alpine, Colt 1.5 czt таблиця кута запалювання: 2 таблиці 16x20 (навантаження X об / хв), дозвіл 0.5 градусів корекція запалювання на циліндр: так корекція часу зарядки котушки в залежності від напруги зарядки: так, певні клієнта популярні котушки додаткові корекції : CLT, IAT, TPS vs Map, Nitrous, Idle, Knock Sensor, LC, Pit Limiter, als, Flat Shift, Timers, ACC. enrichment паливо: інжектори: до 8 інжекторів з високим опором (в повній послідовності) регулювання кута уприскування: 0-720 градусів корекція в залежності від напруги зарядки: так, визначені клієнтом популярні типи інжекторів паливні стратегії: VE на основі алгоритму "швидкість щільності", алгоритм" Alpha N " air charge temp.: Засновані на РОКІВ і CLT Карти VE: дві 16x20 (Load x об / ХВ), точність 0.1% Individual cylinder trim: Так Staged injection: Так Корекція та доповнення: Oxygen sensor corrections, EGT correction (per cylinder), BARO, TPS vs MAP, TPS vs RPM, Warmup, Nitrous, LC, ALS, ASE, Fuel pressure, Knock Лямбда-основана на корекції в режимі реального часу : З допомогою карти Lambda/AFR target KNOCK SENSING Каналів: 2, Діапазон частот: 1-20 кгц, 3rd order AAF Вибірка: Ignition event driven, knock window Визначаються події: затримка запалювання, збагачення суміші, індикатор на приладовій панелі ЗМІННІ ФАЗИ ГАЗОРОЗПОДІЛУ: Supportowane системи: VVTi, MiVec, VANOS, pdwójny Vanos Кількість валів: 2 Стратегії управління: PID, заснована на closed loop, карта 'CAM angle target' (12x12) КОНТРОЛЬ ВІЛЬНИХ ОБЕРТІВ: Типи управління: PWM соленоїди (2,3 дротові), 'drive-by-wire', крокові двигуни (bi і unipolarne), ignition cut, fuel cut Стратегії управління: Open/Close loop, контроль облікових випередження запалювання Корекції VE: Yes, Alpha-N Корекції: при навантаженні (муфтою кондиціонера, вітряками радіаторі), або визначаються з аналогових входів DRIVE-BY-WIRE: Стратегії управління: Вдосконалений алгоритм PID 3D + компенсація статичного тертя Supportowane e-амортизатори: Всі з двигуном постійного струму, і з навантаженням, меншою, ніж 6,5 A, реалізовані в програмному забезпеченні, 28 популярних Електронних дроселів 'PPS це throttle position характеристика': Карти 3D BLIP support: Так ALS support: Так АНТИПРОБУКСОВОЧНА система: Стратегії: Delta RPM, компенсація даного передачі Зменшення крутного моменту: ножиці запалювання за допомогою 3D-карти (16x20) Контроль чутливості: за допомогою 10 значного rotary switch BOOST CONTROLL: 'Boost ref' і 'target-tables': 2 комплекти карт 10х10 (TPS vs RPM) Стратегії управління: Open/Closed loop (PID based) Корекції: Gear, VSS, РОКІВ, EGT CAN-BUS: CAN стандарт: 2.0 A 125, 250, 500, 1000 кбіт / с Supportowane дисплеї CAN: ECUMASTER, Motec M800 Set 1, Haltech E8 E11v2, Pectel КВ. 6, AEM Supportowane strumenie OEM_CAN: BMW E46, Citroen C2, Mazda RX8, Ford ST, Polaris RZR, Mini Cooper R53, Fiat 500, Renault Clio, Lotus, Ford Fiesta, Ford ST, EVO X (AYC support) і багато інших... Захист двигуна: Lambda guard: захист двигуна від стану бідної суміші в масштабі зниження тиску наддуву, збагачення суміші, часткове закриття дросельної заслінки визначаються критичні значення для датчиків: так відображення помилки або критичного значення: так (визначається користувачем) захист від перегріву двигуна: так (OLT і CLT), визначену користувачем, межа оборотів в хвилину захист низького тиску масла: так, визначену користувачем, відключення двигуна при необхідності захист низького тиску палива: так, компенсація дози палива, межа оборотів в хвилину, відключення двигуна при необхідності захист TRIM, Boost Limit Flex fuel: вимірювання вмісту етанолу: та контроль температури палива: так змішування між картами: ve, IGN, Lambda/AFR, Boost, cranking fuel, ASE, Warmup корекція температури палива/ШІМ: так спорт: als: 2 незалежні налаштування als, dbw Support Shift Light: для кожної передачі Launch Control: так Gear Cut: так (Open loop), dbw Blip supported source: Switch, load Cell, Can Pit Limiter: так Rolling Anti відставання: так інші: використання невикористовуваних виходів інжектора в якості AUX: та функції виходів: паливний насос, кулер, параметричні виходи, контроль системи закису азоту, карти виходів PWM 3D, контроль зчеплення кондиціонера, контроль головного реле, спідометр, тахометр і багато іншого... Захист паролем: так, 2 рівня управління Timers: Fuel, Ignition, Boost, timers controlled by virtual outputs підтримувані дисплеї в протоколі serial: AIM, RaceTechnology Автонастройка: так вбудований осцилограф: так вхід в систему: вхід в режимі реального часу на ПК, вхід на зовнішні логери в протоколі serial або CAN (наприклад, EDL-1 Ecumaster Data Logger)