ECU-EMU-BLACK - EcuMaster EMU_BLACK

ECU-EMU-BLACK - EcuMaster EMU_BLACK

Що Ви шукаєте?

ECU-EMU-BLACK - EcuMaster EMU_BLACK

В наявності
Код товару:
13268929695
57407,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Номер за каталогом ECU-EMU-BLACK
Опис

EcuMaster EMU_BLACK

Ecumaster EMU_BLACK-кращий в своєму класі універсальний комп'ютер управління роботою двигуна з іскровим запалюванням, призначений для роботи з самими передовими і складними з наявних в даний час двигунів. Це наступник нашої перевіреної системи ECUMASTER EMU. Основне застосування продукту-модифіковані гоночні автомобілі, дорожні автомобілі, мотоцикли, човни, і стаціонарні додатки.

EMU_Black має більш складні стратегії приводу по дротах, що забезпечують широкий діапазон управління дросельною заслінкою, а також вдосконалений алгоритм перевірки надійності (несправності / помилки). Можливості системи з часом збільшаться через простоту модернізації (безкоштовно) прошивки (наприклад, нові стратегії, патерни запалювання, потоки даних CAN-Bus).

особливості пристрою:

загальні:

Діапазон робочих температур: AECQ100 GRADE2 (від -40 до +105c)

захист від неправильного підключення живлення: так (вбудований)

діапазон робочої напруги: 6-22 в (стійкість до перехідним станам у відповідності з ISO 7637)

корпус: IP 65 виготовлений з алюмінію по технології ЧПУ за проектом Ecumaster

розміри(мм), Вага(г): 150X72X31, 390

типи роз'ємів: 1x24, 1x39 FCI в специфікації Automotive

зв'язок ПК: USB (через клієнт ПК Windows), serial, CAN-bus

входи:-9 аналогових входів з роздільною здатністю 10 біт, 0-5 в (захищено) - 2 входи EGT (термопари типу K)-2 входу датчиків згоряння лямбда - зонд: LSU 4.2, LSU 4.9 або вузькосмуговий Зонд - 3 входи запалювання (Primary, 2X валів) Hall/VR (визначається в програмному забезпеченні) - 1 вхід датчика швидкості транспортного засобу (Hall/VR) - 1 вхід датчика Flex Fuel - 3 входи перемикача (перемикається на землю) підтримувані датчики: - температура: IAT, CLT, Oil Temp., AC evap temp. -Тиску: олії, палива (певні характеристики), тиску кондиціонування повітря-лямбда: LSU 4.2(вбудований контролер), 4.9(вбудований контролер), вузькосмуговий зонд або зовнішній широкосмуговий контролер-швидкості: датчик швидкості автомобіля (VR/HALL), Gear sensor (датчик або розрахунок) запалювання: виходи запалювання: 6 (для пасивних і активних котушок - визначаються в програмному забезпеченні) допоміжні тригери: N-1, N-2, N-3, N+1, Multitooth, Subaru triggers, Nissan trigger, Lotus Elise, Audi Trigger, Renault Clio Wiliams/Alpine, Colt 1.5 czt таблиця кута запалювання: 2 таблиці 16x20 (навантаження X об / хв), дозвіл 0.5 градусів корекція запалювання на циліндр: так корекція часу зарядки котушки в залежності від напруги зарядки: так, певні клієнта популярні котушки додаткові корекції : CLT, IAT, TPS vs Map, Nitrous, Idle, Knock Sensor, LC, Pit Limiter, als, Flat Shift, Timers, ACC. enrichment паливо: інжектори: до 8 інжекторів з високим опором (в повній послідовності) регулювання кута уприскування: 0-720 градусів корекція в залежності від напруги зарядки: так, визначені клієнтом популярні типи інжекторів паливні стратегії: VE на основі алгоритму "швидкість щільності", алгоритм" Alpha N " air charge temp.: Засновані на РОКІВ і CLT Карти VE: дві 16x20 (Load x об / ХВ), точність 0.1% Individual cylinder trim: Так Staged injection: Так Корекція та доповнення: Oxygen sensor corrections, EGT correction (per cylinder), BARO, TPS vs MAP, TPS vs RPM, Warmup, Nitrous, LC, ALS, ASE, Fuel pressure, Knock Лямбда-основана на корекції в режимі реального часу : З допомогою карти Lambda/AFR target KNOCK SENSING Каналів: 2, Діапазон частот: 1-20 кгц, 3rd order AAF Вибірка: Ignition event driven, knock window Визначаються події: затримка запалювання, збагачення суміші, індикатор на приладовій панелі ЗМІННІ ФАЗИ ГАЗОРОЗПОДІЛУ: Supportowane системи: VVTi, MiVec, VANOS, pdwójny Vanos Кількість валів: 2 Стратегії управління: PID, заснована на closed loop, карта 'CAM angle target' (12x12) КОНТРОЛЬ ВІЛЬНИХ ОБЕРТІВ: Типи управління: PWM соленоїди (2,3 дротові), 'drive-by-wire', крокові двигуни (bi і unipolarne), ignition cut, fuel cut Стратегії управління: Open/Close loop, контроль облікових випередження запалювання Корекції VE: Yes, Alpha-N Корекції: при навантаженні (муфтою кондиціонера, вітряками радіаторі), або визначаються з аналогових входів DRIVE-BY-WIRE: Стратегії управління: Вдосконалений алгоритм PID 3D + компенсація статичного тертя Supportowane e-амортизатори: Всі з двигуном постійного струму, і з навантаженням, меншою, ніж 6,5 A, реалізовані в програмному забезпеченні, 28 популярних Електронних дроселів 'PPS це throttle position характеристика': Карти 3D BLIP support: Так ALS support: Так АНТИПРОБУКСОВОЧНА система: Стратегії: Delta RPM, компенсація даного передачі Зменшення крутного моменту: ножиці запалювання за допомогою 3D-карти (16x20) Контроль чутливості: за допомогою 10 значного rotary switch BOOST CONTROLL: 'Boost ref' і 'target-tables': 2 комплекти карт 10х10 (TPS vs RPM) Стратегії управління: Open/Closed loop (PID based) Корекції: Gear, VSS, РОКІВ, EGT CAN-BUS: CAN стандарт: 2.0 A 125, 250, 500, 1000 кбіт / с Supportowane дисплеї CAN: ECUMASTER, Motec M800 Set 1, Haltech E8 E11v2, Pectel КВ. 6, AEM Supportowane strumenie OEM_CAN: BMW E46, Citroen C2, Mazda RX8, Ford ST, Polaris RZR, Mini Cooper R53, Fiat 500, Renault Clio, Lotus, Ford Fiesta, Ford ST, EVO X (AYC support) і багато інших... Захист двигуна: Lambda guard: захист двигуна від стану бідної суміші в масштабі зниження тиску наддуву, збагачення суміші, часткове закриття дросельної заслінки визначаються критичні значення для датчиків: так відображення помилки або критичного значення: так (визначається користувачем) захист від перегріву двигуна: так (OLT і CLT), визначену користувачем, межа оборотів в хвилину захист низького тиску масла: так, визначену користувачем, відключення двигуна при необхідності захист низького тиску палива: так, компенсація дози палива, межа оборотів в хвилину, відключення двигуна при необхідності захист TRIM, Boost Limit Flex fuel: вимірювання вмісту етанолу: та контроль температури палива: так змішування між картами: ve, IGN, Lambda/AFR, Boost, cranking fuel, ASE, Warmup корекція температури палива/ШІМ: так спорт: als: 2 незалежні налаштування als, dbw Support Shift Light: для кожної передачі Launch Control: так Gear Cut: так (Open loop), dbw Blip supported source: Switch, load Cell, Can Pit Limiter: так Rolling Anti відставання: так інші: використання невикористовуваних виходів інжектора в якості AUX: та функції виходів: паливний насос, кулер, параметричні виходи, контроль системи закису азоту, карти виходів PWM 3D, контроль зчеплення кондиціонера, контроль головного реле, спідометр, тахометр і багато іншого... Захист паролем: так, 2 рівня управління Timers: Fuel, Ignition, Boost, timers controlled by virtual outputs підтримувані дисплеї в протоколі serial: AIM, RaceTechnology Автонастройка: так вбудований осцилограф: так вхід в систему: вхід в режимі реального часу на ПК, вхід на зовнішні логери в протоколі serial або CAN (наприклад, EDL-1 Ecumaster Data Logger)

2270km і 2200nm-такою потужністю пишається наш demo Car Tsunami Bimoto Calibra, найшвидший двомоторний автомобіль в світі! Автомобіль, створений для гонок на 1/4 милі на частинах FMIC, розганяється від 0 до 300 км/год менш ніж за 10 секунд і протягом декількох сезонів оцінювався на найвищих щаблях подіуму. Ці факти підтверджують високу якість і довговічність наших деталей.

наші частини використовує сувора передня частина польського і Європейського дріфту: Павло Trela (Opel GT 870KM), Бартош Ostalowski (Nissan 200SX 1000KM), Адам Zalewski (BMW e30 900KM), Кароліна Піларчик (Nissan 200SX 750KM), Петро Козловські (BMW e30 600KM), Гжегож Hypki (BMW e30 650KM), Павло korpuliński (BMW E82 800km), Войцех ГВОЗДЕВИЧ (BMW E36 700km), Мацей Яркевич (Toyota Supra 750KM) і багато інших!

завдяки нашим компонентам багато гонщиків завоювали чемпіонські титули в основних лігах як польських (Drift Open, PFD, Drift Masters Grand Prix), так і світових (King of Europe, Formula Drift, Drift Masters European Championship).

Scroll To Top