XADO MAXIMUM для паливних насосів високого тиску ZS

XADO MAXIMUM для паливних насосів високого тиску ZS

Що Ви шукаєте?

XADO MAXIMUM для паливних насосів високого тиску ZS

В наявності
Код товару:
13193312743
2436,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Опис

доступно на всіх континентах (крім Антарктиди) - в 60 країнах світу.

рекомендована роздрібна ціна виробником: 138,00 зл./у вас є акція, що досягає 13%

продукт, призначений для оновлення всіх видів ТНВД і насос – форсунки двигунів з самозайманням, що використовуються в комерційних транспортних засобах і робочих машинах з робочим об'ємом 10-15 літрів.

продукт з двох компонентів. Він поєднує в собі Кондиціонер металів з ревіталізатором 1 Stage 3-го покоління. Проводиться для ремонту і подальшої активного захисту компонентів насосів високого тиску під час нормальної експлуатації автомобіля.

RF 100 - означає, що штампувальний вузол після проходження ревіталізації захищений від зносу ще на 100 000 км.

застосування палива, що забирається насосами, призводить до відновлення технічних параметрів навіть до заводських. На поверхнях тертя створюється надзвичайно міцний і зносостійкий шар металокераміки, оновлюються робочі поверхні і компенсується поточний знос.

покращує мастильні властивості палива і дає додаткову ступінь захисту від зносу відновлення відбувається тільки при нормальній експлуатації і відбувається тільки в шарах металів, схильних до тертя. Викликані зміни покращують експлуатаційні характеристики на постійній основі, і це піддається вимірюванню. Універсальний препарат для будь-яких систем подачі палива-рядні ТНВД, розподільні насоси,. бак / Common Rail / насос-форсунки всіх видів.

третє покоління ревіталізанта - це в основному оптимальна розмірність і концентрація активованих наночастинок ревіталізанта, який є потужним каталізатором дуже швидкого наростання нового покриття на зношеній поверхні. Покриття з очікуваними захисними властивостями, що володіє при цьому властивостями самовідновлення в подальшій експлуатації. Шар будується з атомів і атомних кластерів за принципом "що під рукою" і, отже, володіють правильним потенціалом і кількістю енергії в даний момент і в цьому місці. Твердість і шорсткість (гладкість) залежать від місцевих фізичних умов. Зазначені параметри " HV " і " Ra " були взяті з повторних досліджень спеціалізованих трибологічних лабораторій. Теоретичний опис можна знайти в підручниках "ТРИБОЛОГІЯ".

властивості < /b >

<вулик>
  • відновлення і захист від зносу поверхонь, споживаних тертям в комбінації "метал-метал".
  • добре захищає від впливу низької якості палива.
  • знижує витрату палива
  • підвищує потужність двигуна
  • знижує рівень шуму і вібрації.
  • впливає на поліпшення складу вихлопних газів.

    додаток

    1. введіть вміст шприца* в паливний бак перед заправкою.
    2. заправити так, щоб в Баку було не менше 150 літрів палива.
    3. працювати без обмежень звичайним способом.
    4. при поділі на менші ємності-використовуйте принцип пропорційності ad 150 літрів. Наприклад, бак 50 літрів = 1/3 шприца.

    співвідношення: < /b >

  • Примітки

    * температура вмісту шприца не повинна бути нижче 25 ° C і не вище 40°C. Перед застосуванням бажано очистити паливну систему з заміною фільтрів включно.

    упаковка: шприц 30 мл, в коробці. Арт. № XA40026

    EAN: 818887012005

    описи польською мовою, що містяться в каталогах, описи виконаних випробувань, досліджень або досвіду, є моїми перекладами і виконані в інтересах виробника:

    власний досвід: близько 2002 року: друга покупка ревіталізантів в Україні, в тому числі-для ТНВД. Я використовував одну штуку для статистичної перевірки можливостей відновлення розподільних насосів VP від BOSCH-насоси розібрані і призначені для регенерації. . Я проводив вимірювання тиску на виході з насосів для обертів, що відповідають обертам запуску-ОК. 110 / min як через випробування, так і після досить тривалих " прокачування палива через уприскування, вставлені в бак з паливом, що містить розчинений ревіталізант. рівень зносу насосів варіювався – від тиску 6,5 МПа до 31 МПа. оновлення послідувало, і насоси зі стартовим 310 МПа могли повернутися в експлуатацію. отримання тиску порядку 15% створювало таку можливість. максимум, тому що 60% < /B > я отримав на найслабшому насосі-екземпляр для регенерації, тому що він ледь перевищував 11 МПа при необхідних 35 МПа.