| Стан | Новий |
|---|
| Стан | Новий |
|---|
Діагностичний інтерфейс vLinker MC зі зв'язком Bluetooth 3.0 і програма SDPROG у коробковій версії. Доступно для Android, доступне для завантаження за адресою:
– Google Play
– AppGallery
Важливо!
Щоб скористатися діагностичною програмою SDPROG , увійдіть до облікового запису MySDProg. Щоб створити обліковий запис MySDProg , надайте код активації, отриманий після придбання продукту, у вигляді коду скретч-картки.
Програма діагностує всі марки та моделі автомобілів, виготовлених за системою OBDII. Додаток підтримує бензинові, дизельні та гібридні електромобілі. Впровадження стандарту OBDII у світі:
США та Азія:
– з 1996 р.
Європа:
– з 2000 р. у для бензинових двигунів
– з 2004 року для дизельних двигунів
У випадку марки OPEL можливий ширший діапазон діагностики за межі стандартних функцій OBDII для окремих моделей
Список підтримуваних моделей OPEL
Adam (2012-2019), Ampera (2011-2014), Ampera-e (2017-2019), Antara (2006-2015), Astra-H (2004-2014), Astra-J (2010-2019) , Astra-K (2015-2022), Cascada (2013-2019), Corsa-E (2013-2019), Insignia (2009-2017), Insignia-B (2018-), Karl / Viva ( 2015-2018), Meriva-B (2010-), Mokka (2012-2017), Vectra C / Singum (2002 2008), Zafira-B (2005-2014), Zafira-C (2012-2019), Vivaro-B (2014-2019) , Movano-B (2010-2021), Combo-D (2011-2018), Combo-E (2018-2021), Vivaro-C (2019-2023), Crossland X (2017-2021), Grandland X (2017-2021), Corsa F (2019-2024)
Список підтримуваних модулів у вищезазначених моделях OPEL:
Двигун
ABS/TC/ESP (Гальмівна система/контроль тяги)
EHPS (електрогідравлічний підсилювач керма)
CDC (безперервний контроль амортизації)
AHL/AFL (вирівнювання фар)
CIM (рульова колонка) Модуль) )
ECC (Електронний клімат-контроль)
EHU (Головний мультимедійний блок)
DIS (інформаційний дисплей TIS/BID/GID/CID)
UHP (портал мобільного телефону)
DAB (цифрове аудіомовлення)
TPMS (система контролю тиску в шинах)
PEPS (відкриття та запуск) )
Електрогідравлічний жорсткий дах
IPC ECU (Контролер панелі приладів)
SDM (Подушки безпеки)
SAC (Автоматичний клімат-контроль)
PAS (система допомоги при паркуванні)
EHS (електричне опалення)
REC (задній електронний блок)
UEC (центральний електронний блок)
SLM (модуль важеля перемикання передач)
Манометри
AHS (додатковий обігрів)
Налаштування сидінь і пам’ять обігріву
SRM (люк на даху) Модуль)
BCM (модуль керування кузовом)
DDM (модуль дверей водія)
PDM (модуль дверей пасажира)
Модуль керування зчепленням заднього диференціала
Модуль керування стоянковим гальмом
Електронний модуль керування гальмами
Модуль керування змінним підсилювачем керма
DSCCM (Модуль круїз-контролю з датчиком відстані)
Модуль керування фарами
Модуль керування HMI
Модуль керування блокуванням рульової колонки
Модуль керування безключовим доступом
Комбінація приладів
Модуль керування дальнім світлом фар
Модуль керування інтерфейсом причепа
Модуль дистанційного опалення та керування системою кондиціонування повітря
Елементи керування системою опалення, вентиляції та кондиціонування повітря
Модуль керування дверима багажника
Модуль керування підігрівом передніх сидінь
Модуль керування допоміжним паркувальником
Модуль керування лівим боковим виявленням предметів
Модуль керування камерою допомоги при паркуванні
Модуль керування сигналізацією
Радіо Контролери
Підсилювач
Інформаційно-розважальна сенсорна панель керування
Модуль керування мобільним телефоном
Електронний підсилювач керма
Керування трансмісією Модуль
Модуль керування паливним насосом
FICM (модуль керування паливним інжектором)
Електронний підсилювач керма
Силовий трансформатор
Модуль керування телематичним інтерфейсом зв’язку
Модуль шлюзу послідовних даних
Модуль керування шасі
Модуль датчика кута повороту
Керування цифровим радіоприймачем Модуль
UHP 2 (портал мобільного телефону)
Модуль радіолокаційного датчика дальньої дії
Модуль керування мобільним телефоном
FTCM (модуль керування складним дахом)
Модуль керування гібридним приводом 1
Модуль керування гібридним приводом 2
Модуль керування енергією батареї
Модуль керування приводним двигуном 1
Модуль керування приводним двигуном 2
Насос допоміжної рідини трансмісії
Модуль керування нагрівачем охолоджувальної рідини
Електронне гальмо Модуль керування
Модуль керування допоміжним гальмуванням
Модуль зв’язку лінії живлення
Модуль керування звуковим попередженням про пішоходів
Автоматична коробка передач
TCCM (модуль керування передачею)
EHU (система розваг)
DIS (інформаційний дисплей TID, BID, GID, CID)
UHP (мобільний телефон) Портал)
XBCM (допоміжний модуль управління кузовом)
RFA (багатофункціональний модуль приймача)
Список підтримуваних двигунів для параметрів DPF
Z17DTH, Z17DTL, Z19DT, Z19DTL, Z19DTH
A20DT, A20DTC, A20DTH, A20DTJ, A20DTL, A20DTR , A13DTE, A17DTE, A17DTF, A17DTS, A17DTN, A17DTC
B16DTE, B16DTH, B20DTH
На додаток до згаданої вище сервісної діагностики для бренду OPEL, програма SDPROG дає змогу проводити діагностику OBDII для інших автомобілів:
Доступно для систем:
SDPROG — це сучасне діагностичне програмне забезпечення, яке дозволяє підключатися до контролера та бортового комп’ютера автомобіля, надаючи найважливішу інформацію та параметри, пов’язані з роботою автомобіля.
Інструмент дуже інтуїтивно зрозумілий і простий у використанні. Це дуже гарне рішення для людей, які цінують більше контролю над своїм автомобілем. Це дозволяє контролювати параметри роботи автомобіля в реальному часі.
SDPROG підтримує всі марки та моделі автомобілів, випущених на даний момент, незалежно від країни їх походження. Це стало можливим завдяки системі OBDII/EOBD, яку запровадили всі виробники з появою стандартів захисту навколишнього середовища, що змушує використовувати єдину діагностичну систему в автомобілях.
Для роботи потрібен діагностичний інтерфейс, який підтримує систему OBDII/EOBD, який необхідно підключити до роз’єму OBD2. Найпопулярнішим діагностичним інтерфейсом є ELM327, який доступний під різними назвами. Пристрій забезпечує зв'язок з автомобілем за допомогою Bluetooth 3.0 і Bluetooth 4.0 LE.
Програма оснащена багатою базою даних технічних порад, завдяки яким користувач може легше знайти та усунути несправність у своєму автомобілі.
Чому vLinker?
Рекомендований інтерфейс для програми SDPROG для розширеної діагностики. Серія Vgate vLinker MC — це оновлена версія Vgate iCar Pro. Інтерфейс має автоматичний мультиплексор, який використовується програмою SDPROG , завдяки якій можна виконувати розширену діагностику модулів для таких марок, як Opel , Ford , Mazda , Chevrolet і Saab .
Параметри інтерфейсу:
*застосовується до автомобілів GM і дозволяє діагностувати всі модулі автомобіля.
Режим OBDII
Модуль OBDII/EOBD підтримує всі марки та моделі автомобілів до 2024 року, незалежно від країни їх виробництва. Це стало можливим завдяки тому, що система OBDII/EOBD була встановлена в автомобілях разом із появою екологічних стандартів, які змушують автовиробників використовувати єдину діагностичну систему.
Багата база даних технічних порад:
Корисна інформація при купівлі автомобіля:
Контроль роботи окремих датчиків автомобіля:
Перевірка стану акумулятора та регулятор напруги:
Додатково:
Доступ до цієї функції дає вам швидкий, проста і водночас дуже цінна інформація про стан даного автомобіля.
Використовуючи його, ми можемо визначити, чи існує певна помилка та чи її правильно усунено.
Ми також можемо з’ясувати, чи коди несправностей були видалені деякий час тому, щоб приховати пошкодження автомобіля.
Крім того, це захистить нас від серйозних несправностей, які спорадично з’являються.
Простий моніторинг вибраних параметрів автомобіля можливий завдяки опції годинника та персоналізованих діаграм. Список підтримуваних параметрів і даних тісно пов'язаний з підключеним автомобілем.
Функція, яка дозволяє перевірити перевантаження в автомобілі за годинником. Ця функція призначена для того, щоб користувач міг зчитувати поточні перевантаження під час руху. Функція показує поточне та максимальне значення перевантаження.
Режим перегонів — це настроювана функція, яка дозволяє призначати візуальні та звукові сигнали для визначеного користувачем значення частоти обертання двигуна. Можна налаштувати функцію таким чином, щоб перемикання передач відбувалося в ідеальний момент з точки зору прискорення.
Інформацію про швидкість, з якою двигун досягає максимальної потужності, слід шукати в загальнодоступних джерелах, таких як інтернет-форуми чи статті в пресі.
Сервісний режим
Сервісний режим у SDPROG пропонує користувачам можливість виконувати такі дії:
Модуль діагностики також надає розуміння інших ключових параметрів автомобіля та технічних даних, забезпечуючи комплексну оцінку стану та продуктивності вибраних систем для конкретних двигунів.
Де це буде найбільш корисним
Автосервіс
обізнаний водій
Продавець автомобіля
У набір входить
Мовні версії: