| Стан | Новий |
|---|
| Стан | Новий |
|---|
Діагностичний інтерфейс vLinker MC зі зв'язком Bluetooth 3.0 і програма SDPROG у коробковій версії. Доступно для Android, доступне для завантаження за адресою:
– Google Play
– AppGallery
Важливо!
Щоб скористатися діагностичною програмою SDPROG , увійдіть до облікового запису MySDProg. Щоб створити обліковий запис MySDProg , надайте код активації, отриманий після придбання продукту, у вигляді коду скретч-картки.
Програма діагностує всі марки та моделі автомобілів, виготовлених за системою OBDII. Додаток підтримує бензинові, дизельні та гібридні електромобілі. Впровадження стандарту OBDII у світі:
США та Азія:
– з 1996 р.
Європа:
– з 2000 р. у для бензинових двигунів
– з 2004 року для дизельних двигунів
У випадку бренду MAZDA для вибраних моделей можливий ширший діапазон діагностики за межі стандартних функцій OBDII
Список підтримуваних моделей MAZDA, 2 (2015 -2022), 3 BK (2007-2013), 3 BL (2010-2013), 3 BM (2013-2017), 3 BP (2019-2024), 5 CR (2005-2010), 5 CW (2011-2015) ), 6 GG (2002-2008), 6 GH (2007-2012), 6 GJ (2013-2018), Atenza II (2008-2013), Atenza III (2012-2022), Axela II (2006-2013), Axela III (2013-2017), Bt-50 I (2007-2012), CX-3 (2015-2022), CX-30 (2019-2024), CX-5 I (2012-2017) ), CX-5 II (2017-2024), CX-7 (2006-2012), CX-9 I (2007-2015), CX-9 II (2016-2024), MX-5 III (2006-2018) , MX-5 IV (2019-2024), RX 8 (2003-2012)
Список підтримуваних модулів у вищезгаданих моделях MAZDA:
Двигун – Модуль керування двигуном
TCM – Модуль керування трансмісією
CP_ESU – Блок електронної системи керування точкою заряджання
DCDC – DC/DC Перетворювач
DMC – контролер силового двигуна
ECL – блок керування двигуном
ESU – електричний блок керування
PCM – модуль керування трансмісією
SCR – селективне каталітичне відновлення
PBM – модуль стоянкового гальма
VDM – модуль динаміки автомобіля
CMU – модуль керування
FSRL – передній бічний захист, ліворуч
FSRR – передній бічний захист, правий
LCMR – праве кутове освітлення
LFU – функціональний блок освітлення
VCM – модуль керування транспортним засобом
BCMii – модуль керування кузовом (інтер’єр)
CMR – круїз-контроль Модуль
RCM – модуль керування обмеженнями
SOD-L – виявлення бокових перешкод, ліворуч
ABS – антиблокувальна система гальм
CCMii – Модуль круїз-контролю (внутрішній)
PSCM – Модуль керування гідропідсилювачем керма
SASM – Модуль датчика кута повороту
OCSM – Модуль системи класифікації пасажирів
SECM – модуль керування безпекою
SOD-R – виявлення бокових перешкод, справа
SCM-E – модуль керування підвіскою E
HCM – Модуль керування фарами
CCU – Блок клімат-контролю
HVAC – опалення, вентиляція та кондиціонування повітря
HSWM – модуль підігріву керма
AHCM – модуль керування допоміжним нагрівачем
RHVAC – задній HVAC
SRM – модуль люка
DSM – модуль сидіння водія
APIM – інформаційний модуль живлення аудіосистеми
BECM-B – електронний модуль керування корпусом B
IPC – панель приладів
DDM – модуль дверного дисплея
IPM-A – модуль панелі приладів A
HUD – Головний дисплей - Вгору
CDP – програвач компакт-дисків
DABM – модуль передачі цифрового звуку
PDM – модуль дверей пасажира
ACM – модуль керування звуком
FCDIM – Модуль інтерфейсу дисплея переднього керування
FCIM – Модуль інтерфейсу переднього керування
IPM-B – Модуль B панелі приладів
TRCU – телематика та блок дистанційного керування
PAM – модуль допомоги при паркуванні
RGTM — модуль багажника дверей багажника
RTM — модуль багажника дверей багажника
SCCM — модуль керування рульовою колонкою
RFA — привод дистанційної функції
TRM – телематичний модуль
DACM-C – модуль керування C допомоги водієві
DSP – процесор цифрових сигналів
GPSM – позиціонування глобального системного модуля
GWM – модуль шлюзу
На додаток до згаданої вище сервісної діагностики для бренду MAZDA, програма SDPROG дає змогу проводити діагностику OBDII для інших транспортних засобів:
Доступно для систем:
SDPROG — це сучасне діагностичне програмне забезпечення, яке дозволяє підключатися до контролера та бортового комп’ютера автомобіля, надаючи найважливішу інформацію та параметри, пов’язані з роботою автомобіля.
Інструмент дуже інтуїтивно зрозумілий і простий у використанні. Це дуже гарне рішення для людей, які цінують більше контролю над своїм автомобілем. Це дозволяє контролювати параметри роботи автомобіля в реальному часі.
SDPROG підтримує всі марки та моделі автомобілів, випущених на даний момент, незалежно від країни їх походження. Це стало можливим завдяки системі OBDII/EOBD, яку запровадили всі виробники з появою стандартів захисту навколишнього середовища, що змушує використовувати єдину діагностичну систему в автомобілях.
Для роботи потрібен діагностичний інтерфейс, який підтримує систему OBDII/EOBD, який необхідно підключити до роз’єму OBD2. Найпопулярнішим діагностичним інтерфейсом є ELM327, який доступний під різними назвами. Пристрій забезпечує зв'язок з автомобілем за допомогою Bluetooth 3.0 і Bluetooth 4.0 LE.
Програма оснащена багатою базою даних технічних порад, завдяки яким користувач може легше знайти та усунути несправність у своєму автомобілі.
Чому vLinker?
Рекомендований інтерфейс для програми SDPROG для розширеної діагностики. Серія Vgate vLinker MC — це оновлена версія Vgate iCar Pro. Інтерфейс має автоматичний мультиплексор, який використовується програмою SDPROG , завдяки якій можна виконувати розширену діагностику модулів для таких марок, як Opel , Ford , Mazda , Chevrolet і Saab .
Параметри інтерфейсу:
*застосовується до автомобілів GM і дозволяє діагностувати всі модулі автомобіля.
Режим OBDII
Модуль OBDII/EOBD підтримує всі марки та моделі автомобілів до 2024 року, незалежно від країни їх виробництва. Це стало можливим завдяки тому, що система OBDII/EOBD була встановлена в автомобілях разом із появою екологічних стандартів, які змушують автовиробників використовувати єдину діагностичну систему.
Багата база даних технічних порад:
Корисна інформація при купівлі автомобіля:
Контроль роботи окремих датчиків автомобіля:
Перевірка стану акумулятора та регулятор напруги:
Додатково:
Доступ до цієї функції дає вам швидкий, проста і водночас дуже цінна інформація про стан даного автомобіля.
Використовуючи його, ми можемо визначити, чи існує певна помилка та чи її правильно усунено.
Ми також можемо з’ясувати, чи коди несправностей були видалені деякий час тому, щоб приховати пошкодження автомобіля.
Крім того, це захистить нас від серйозних несправностей, які спорадично з’являються.
Простий моніторинг обраних параметрів автомобіля можливий завдяки опції годинника та персоналізованих діаграм. Список підтримуваних параметрів і даних тісно пов'язаний з підключеним автомобілем.
Функція, яка дозволяє перевірити перевантаження в автомобілі за годинником. Функція призначена для того, щоб користувач міг зчитувати поточні перевантаження під час руху. Функція показує поточне та максимальне значення перевантаження.
Режим перегонів — це настроювана функція, яка дозволяє призначати візуальні та звукові сигнали для визначеного користувачем значення частоти обертання двигуна. Можна налаштувати функцію таким чином, щоб перемикання передач відбувалося в ідеальний момент з точки зору прискорення.
Інформацію про швидкість, з якою двигун досягає максимальної потужності, слід шукати в загальнодоступних джерелах, таких як інтернет-форуми чи статті в пресі.
Сервісний режим
Сервісний режим у SDPROG пропонує користувачам можливість виконувати такі дії:
Модуль діагностики також надає розуміння інших ключових параметрів автомобіля та технічних даних, забезпечуючи комплексну оцінку стану та продуктивності вибраних систем для конкретних двигунів.
Де це буде найбільш корисним
Автосервіс
обізнаний водій
Продавець автомобіля
У набір входить
Мовні версії: