| Стан | Новий |
|---|
| Стан | Новий |
|---|
* призначений для вимірювання ступеня стиснення в циліндрах дизельних двигунів з прямим і непрямим уприскуванням. Двоступеневий бар і PSI манометр оснащений контрольним клапаном для цілей контролю. Для двигунів легкових автомобілів. в комплекті:
• манометр з діапазоном 0-70 bar / 0 - 1000 LB / SQ.IN діаметром 80 мм,
* гнучкий кабель довжиною 400 мм з обох сторін забезпечений металевою гнучкою спіраллю, що запобігає розрив кабелю. Крім того, шланг закінчується функціональним швидкороз'ємним з'єднувачем, що полегшує вставку окремих вимірювальних наконечників, а також клапаном, що запобігає відкат наконечника манометра до завершення вимірювання,
• наконечники - вимірювальні адаптери,
• наконечник різьба M10 x 1.25 - Свічка розжарювання - наконечник різьба M12 x 1.25 - Свічка розжарювання (Opel. Пежо. Мерседес. VW. Форд. Сеат. Фіат. Рено. Сітроен. Пежо. Land Rover),
• різьбовий наконечник m24 x 2 - інжектор (VW. Ауді. Мерседес. Опель. Peugeot),
• різьбовий наконечник M20 x 1.5 - інжектор,
• різьбовий наконечник M10 x 1 - свічка розжарювання LAND ROVER,
• різьбовий наконечник jazmo - Свічка розжарювання STANADYNE,
• різьбовий наконечник jazmo - інжектор DL,
• різьбовий наконечник M10 x 1.25 - Довга Свічка розжарювання,
• вимірювальний наконечник M14 x 1.25 - Свічка розжарювання,
• допоміжна балка для хомутів,
• ШВИДКОРОЗ'ЄМНИЙ колінчастий адаптер,
• набір ущільнень і клапанів,
• вага: 1800 г,
інструкція з експлуатації:
умови безпеки:
• слід використовувати відповідний захисний одяг,
• зберігати подалі від дітей і ніколи не використовувати прилад в їх присутності,
• не модифікувати чи модернізувати прилад або його обладнання,
• прилад може використовуватися тільки кваліфікованими робітниками,
• приміщення повинно бути провітрюваним або обладнаним відсмоктувачем вихлопних газів,
• при огляді автомобіля зафіксуйте стоянкове гальмо,
• слідкуйте за гарячими компонентами двигуна. використовуйте відповідний одяг і захисні окуляри,
• слідкуйте за обертовими елементами. особливо для періодично включається вентилятора,
• поруч з автомобілем повинен бути вогнегасник відповідного розміру,
вимірювання тиску стиснення
• 1. Перевірте технічний стан і заряд батареї,
• 2. Перевірити. коригувати рівень масла в двигуні,
• 3. Запустіть двигун і почекайте, поки він не досягне потрібної робочої температури,
• 5. Зніміть з двигуна всі форсунки або свічки розжарювання,
• 6. Виберіть відповідний вимірювальний наконечник для вашого двигуна,
• 7. Вимкніть подачу палива до двигуна (наприклад, магнітний клапан),
• 9. На місце інжектора або свічки розжарювання вкрутіть відповідний наконечник, звертаючи увагу на герметичність з'єднання,
• 10. За допомогою стартера поверніть колінчастий вал. до отримання в випробуваному циліндрі максимального тиску стиснення (його значення буде вказувати манометр),
• 11. Після зчитування індикація повинна бути видалена натисканням кнопки стираючого клапана,
• 12. Дійте аналогічно іншим циліндрам,
< p• * отримані результати вимірювання слід порівняти з заводськими даними двигуна,