JBM тестер тиску стиснення 0-21 бар M14 M18

JBM тестер тиску стиснення 0-21 бар M14 M18

Що Ви шукаєте?

JBM тестер тиску стиснення 0-21 бар M14 M18

В наявності
Код товару:
13005016652
2923,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Опис
JBM тестер тиску стиснення 0-21 бар M14 M18

* призначений для вимірювання ступеня стиснення в циліндрах при приводі двигуна за допомогою стартера. Призначений для дизельних двигунів з прямим і непрямим уприскуванням. Двоступінчастий манометр бар і PSI, оснащений контрольним клапаном для контролю,

в комплекті:

• гнучкий шланг 300 мм,

• підключення M14 (для легкових автомобілів),

• підключення M18 (для вантажних автомобілів),

• прозорий дисплей,

• манометр діаметром 50 мм,

• Тиск 0 - 20 бар,

• просте управління,

• Вага: 380 г,

інструкція з експлуатації:

умови безпеки:

• використовувати відповідну захисний одяг,

• зберігати далеко від дітей і ніколи не використовувати прилад в їх присутності,

• не модифікувати або модернізувати прилад або його обладнання,

• прилад може використовуватися тільки кваліфікованими працівниками,

попередні дії:

>

• 1. Запускайте двигун до тих пір, поки він не досягне оптимальної робочої температури,

• 2. Вимкніть двигун. послабте всі свічки запалювання на один оборот. а потім продути гнізда. видаляючи всі забруднення,

• 3. Викрутіть всі свічки і ущільнювальні Шайби,

• 4. Відкрити максимально дросельну заслінку,

• 5. Заземлите автомобіль і включите запалювання,

вимірювання тиску:

• 1. Вкрутіть наконечник (вручну-не використовуйте ключі) або притисніть гумовий наконечник манометра до отвору свічки,

• 2. Обертайте двигун, поки тиск на манометрі не збільшиться. Максимальний виміряний тиск буде вказано на манометрі (найчастіше достатньо 3 або 4 обертів двигуна). Потім слід прочитати і записати виміряний тиск,

• 3. Зніміть вимірювальну систему з отвору свічки запалювання і повторіть дії на інших циліндрах,

результати вимірювання:

• 1. Важливо, щоб тиск стиснення було однаковим у всіх циліндрах,

* 2. У двигунах з високим ступенем стиснення (вище 150 фунтів на квадратний дюйм =10 атм.) перепад тиску в циліндрах не повинен перевищувати 15 фунтів на квадратний дюйм (1 атм.),

• 3. У двигунах з низьким ступенем стиснення (менше 150 фунтів на квадратний дюйм = 10 атм.) перепад тиску в циліндрах не повинен перевищувати 10 фунтів на квадратний дюйм (близько 6 атм.),

• 4. Показання тиску нестабільні якщо в одному або двох циліндрах тиск значно більше або менше, ніж в інших,

• низька ступінь стиснення в циліндрі може бути викликана:,

- негерметична прокладка під головку - чутний гуркіт під час роботи двигуна,

- витоку між циліндрами - низький тиск у двох суміжних циліндрах і може з'явитися вода в циліндрах і картера,

- не закривається клапан,

- поганий стан поршневих кілець - потім ви повинні налити невелику чайну ложку масла через отвір свічки на циліндр для герметизації. Повторіть тест. якщо тиск буде вище, значить. що кільця несправні. Якщо тиск залишається низьким-значить. що несправні клапани,

< p• * занадто висока ступінь стиснення в циліндрі може бути викликана накопиченням Нагару в одному або всіх циліндрах або на поршнях,

Scroll To Top