Очисний і захисний засіб для всіх дизельних систем, включаючи двигуни Common Rail, насос-форсунки та високовольтні системи упорскування останнього покоління.
Усуває та запобігає утворенню води в резервуарі, видаляє забруднення, парафінові відкладення, водорості, мул і осад.
У системі вприскування він розблоковує, видаляє відкладення та змащує насоси, форсунки, впускні та випускні клапани разом із усією камерою згоряння.
Запобігає згорянню дизельного палива в форкамері, різко зменшуючи виділення чорного диму, усуває явище «детонації»,
відновлює потужність і відгук двигуна, полегшує запуск двигуна , запобігає дратівливій вібрації.
Завдяки своєму специфічному складу засіб сумісний з усіма двигунами нового покоління (common rail, multijet, насос-форсунка тощо), а також якщо вони мають сажові фільтри (FAP або DPF) .
Не містить гасу. Відповідає стандарту UNI EN 590
Переваги: Запобігає та видаляє до 3 літрів води, яка збирається в баку через конденсат. Усуває парафін, іржу та бактерії з усього контуру. Запобігає старінню палива та видаляє корозійну кислоту з усієї паливної системи. Очищає та змащує всю схему живлення. Розблокує насос і форсунки. Оптимізує роботу двигуна за рахунок зменшення викиду газу з вихлопної системи.
Спосіб застосування:
Дозу 300 мл слід ввести в бак, що містить не менше 15 літрів пального, або в новий дизельний фільтр для запуску контуру. На бак, заправлений паливом від 15 до 55 літрів, можна витратити 300 мл рідини.