Chip Tuning S-MPPS v16 Видалити DPF FAP AdBlue

Chip Tuning S-MPPS v16 Видалити DPF FAP AdBlue

Що Ви шукаєте?

Chip Tuning S-MPPS v16 Видалити DPF FAP AdBlue

В наявності
Код товару:
6552958552
4158,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Опис
Chip Tuning S-MPPS v16 Kasuj DPF FAP AdBlue Marka inna

1. ДІАГНОСТИЧНИЙ ІНТЕРФЕЙС

2. ЗАВАНТАЖЕННЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ З НАШОГО ВЕБ-САЙТУ

ОСТАННЯ ВЕРСІЯ V16

професійне обладнання для читання та модифікації

FLASH пам'ять автомобільного комп'ютера

через діагностичний роз'єм

ОСТАННЯ СТАБІЛЬНА ВЕРСІЯ v16

У КОМПАКТНОМУ КОРПУСІ!

НЕМАЄ ЛІЧИЛЬНИКА ЗАПУСІВ

ТОМУ ВИ КОРИСТУЄТЕСЯ ЙИМ БЕЗ ОБМЕЖЕНЬ!

Інтерфейс підтримує ще більше нових контролерів двигуна (ECU), включаючи: EDC16, EDC17, ME9.x і SIEMENS PPD1/x, EDC15, ME7.x та інші...

Можливості:

Підключення до ECU через лінії K, CAN і UDS, завдяки чому він також підключається до

останніх автомобілів

Модифікація on- входи пам’яті бортового комп’ютера, щоб

збільшити потужність, покращити динаміку та зменшити споживання палива

Збільшити пускову дозу, якщо автомобіль має проблеми із

запуском прогрітий двигун

Необхідний для інших корисних модифікацій програмного забезпечення

ЕБУ двигуна, наприклад:

- видалення фільтрів DPF/FAP

- вимкнення Зонди NOx

- вимкнення клапанів EGR/AGR

- вимкнення вихрових заслінок

- вимкнення лямбда-зондів

- зміна DPF насичення %, корекція AdBlue %

- видалення обмежень швидкості

ЧИМ S-MPPSv16 ВІДРІЗНЯЄТЬСЯ ВІД СТАРИХ ВЕРСІЙ v12 і v13?

Нова версія S-MPPS v16 має додаткові параметри, яких не було в попередніх версіях v12 і v13.

До них належать: Автоматичне обчислення контрольної суми Контрольні суми EDC17 Покращена підтримка драйверів DDE4 у BMW

Покращена підтримка драйверів EDC15 та EDC16 у VW та інших

Відомі покращення у попередніх версіях були помилки в обробці протоколів

для зв'язку з контролерами ECU.

Інтерфейс MPPS v16 має абсолютно нову та більш розширену електроніку

завдяки якій він працює більш стабільно та ефективніше підключається

підключається до автомобілів, з якими попередні версії не впорався поради

До списку підтримуваних автомобілів додано нові моделі. Повний список занадто

, щоб включити його до змісту аукціону, тому, будь ласка, завантажте список у форматі

PDF за посиланням: Посилання

Деякі додані моделі порівняно зі старішою версією MPPS:

Audi A3 1.4 TSI Bosch MED17.5.5 CAN

Audi A3 1.8 TFSI Bosch MED17.5 CAN

Audi A3 2.0 TFSI Bosch MED17 .5 CAN

BMW 3 318 1.8D Bosch EDC16C35 K-Line_Slow/CAN

BMW 3 318 1.8D Bosch EDC16C35 K-Line_Fast/CAN

BMW Bosch EDC16C35 K-Line_Slow/CAN

BMW Bosch EDC16C35 K-Line_Fast/CAN

Fiat 500 1.4T Bosch ME7.9.10 CAN

Ford Galaxy 2.0/2.2 TDCi Siemens SID 206 CAN

Ford Mondeo 2.0 TDCi Siemens SID 206 CAN

Ford S-Max 2.0 TDCi Siemens SID 206 CAN

Peugeot 207 1.6 Turbo Bosch MED17. 4 CAN

Peugeot 207 RC 1.6 Turbo Bosch MED17.4 CAN

Peugeot 306 2.0 HDI Bosch EDC15C2 K-Line

Peugeot 307 1.4 HDI FAP Bosch EDC16C34 K -Line/CAN

Peugeot 307 1.6 HDI FAP Bosch EDC16C34 K-Line/CAN

Peugeot 307 2.0 HDI Siemens SID801 K-Line (запис)

Peugeot 307 2.0 HDI Siemens SID803A K-Line (запис)

Peugeot 307 2.0 HDI Siemens SID803 K-Line (запис)

Peugeot 308 1.6 Turbo Bosch MED17.4 CAN

Peugeot 407 2.0 HDI Siemens SID801 K-Line (запис)

Peugeot 407 2.0 HDI Siemens SID803A K-Line (запис)

Peugeot 407 2.0 HDI Siemens SID803 K-Line (запис)

Renault Clio 2.0 16v 172 Fase1 Siemens Sirius 32 K-Line

Suzuki Grand Vitara 2.0 CDI Bosch EDC15C2 K-Line

VAG TDI Bosch EDC17CP04 UDS

Generic Bosch Generic Bosch ST10F296 (1024Kb) K-Line

Generic Tricore VAG Тільки Bosch EDC17/MED17 Tricore МОЖЕ

ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ?

ЧІПТЮНІНГ:

Потужність двигуна залежить не тільки від його потужності. Часто одні й ті ж блоки продаються в різних версіях, і комп'ютер ECU відповідає за відмінності в продуктивності. Його FLASH-пам'ять зберігає ПАРТІЇ, що містять такі дані, як карти уприскування, обмеження швидкості, обмеження крутного моменту тощо. Модифікація цих даних, тобто т.зв. ПРОШИВКА або ЧІП ТЮНІНГ дозволяє збільшити потужність!

Ви берете інтерфейс, підключаєте його до діагностичного гнізда в автомобілі і читаєте WSAD. Потім, використовуючи інші програми (наприклад, WinOLS), ви змінюєте його та завантажуєте знову. Можна використовувати і готові. І готово! Ви задоволені своєю «новою» машиною! :)

Заводські налаштування завжди мають запас ходу 10-20%, іноді більше. Такий чіп-тюнінг, виконаний належним чином, дає вам доступ до цього запасу потужності та не викликає надмірного зносу приводу. Однак часто це зменшує витрату палива! Тож на тюнінгованій машині можна їздити стільки ж, скільки на заводській, і при цьому абсолютно не пошкодити двигун. У вікні програми відображається лічильник запуску, але він заблокований і ніколи не змінюється.

Ви також можете легко видалити ОБМЕЖЕННЯ ШВИДКОСТІ, встановлене на ЕБУ двигуна. НІКОЛИ БІЛЬШЕ НЕ ВІДМЕНЮЮ ПАЛИВА!

знімки екрана з програми

Scroll To Top