ЦЕРАМАЙЗЕР ДЛЯ МОТОРІВ МОТОЦИКЛІВ CM

ЦЕРАМАЙЗЕР ДЛЯ МОТОРІВ МОТОЦИКЛІВ CM

Що Ви шукаєте?

ЦЕРАМАЙЗЕР ДЛЯ МОТОРІВ МОТОЦИКЛІВ CM

В наявності
Код товару:
15356651575
3271,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Опис
Ceramizer CM препарат для регенерації та захисту від зносу поверхні тертя двигуна мотоцикла
опис продукту

Керамізація - це нова технологія, яка дозволяє регенерувати двигуни, коробки передач, мости та інші пристрої, в яких відбувається тертя металу об метал. Керамічний шар утворюється шляхом об'єднання і дифузії молекул Керамізера® з молекулами металу, що переміщаються в маслі.

досить незвичайним здається відсутність необхідності розбирати пристрій.

процес регенерації деталей і формування керамічного шару відбувається автоматично, вже через 200 км з моменту додавання препарату в масло можна побачити переваги.

упаковка включає:

один дозатор легкорозчинного в олії препарату масою нетто 4 г.

переваги кераміки

  1. приглушує і вирівнює роботу двигуна, покращує динаміку мотоцикла.
  2. захищає двигун від зносу і продовжує термін його служби.
  3. відновлює поверхні тертя, що знижує витрату палива (від 3 до 15 %) і витрата масла.
  4. захищає двигун від корозії (особливо важливо при зимівлі двигуна).
  5. у двигунах, що мають спільну з коробкою передач масляну систему (більшість чотиритактних двигунів мотоциклів), покращує плавність перемикання передач і продовжує термін служби механізмів до 5 разів.
  6. ефективний як в рекреаційних, так і в спортивних мотоциклах .
  7. відновлює поверхні тертя під час експлуатації без демонтажу заготовки. Ефективна довговічність відновленої поверхні становить близько 30 000 км пробігу.
  8. замінює ремонт в більшості випадків, скорочуючи витрати на ремонт у багато разів в порівнянні з традиційним ремонтом.
  9. низький коефіцієнт тертя нижче 0,02 тобто в 10 разів менше, ніж при контакті "сталь-сталь".
  10. подовжує на хв.50% пробіг між замінами моторного масла.
  11. захищає компоненти від корозії і агресивних хімічних речовин (важливо, якщо використовується моторне масло, паливо може бути низької якості).
  12. знижує викиди токсичних компонентів вихлопних газів.
  13. зменшує небезпеку блокування поршневих кілець .
  14. зміцнює і підвищує зносостійкість тертьових поверхонь до 10 разів. Мікротвердість - 4000-4500 МПа (400-450 кг/мм 2 ) (для порівняння, мікротвердість сталі становить в середньому 60 кг / мм 2 ). Міцність на стиск: 2500 МПа (250 кг/мм 2).
  15. захищає навколишнє середовище.

процеси регенерації і утворення керамічного шару відбуваються при нормальній експлуатації і без демонтажу силового агрегату.

інструкція по застосуванню продукту в двигуні

найбільша ефективність при використанні Керамізера® досягається при дотриманні строгих рекомендацій та інструкцій.

<вулик>
  • протягом всього процесу керамізації (1,5 тис.км або 25 мотогодин) не замінюйте масло. Замініть масло відповідно до терміну періодичної заміни.
  • Ceramizer® можна змішувати з будь-яким типом масла і використовувати для всіх типів чотиритактних моторів мотоциклів.
  • занижена дозування Ceramizer® не принесе очікуваної користі.
  • завищена (наприклад, в 2 рази більше) дозування Ceramizer® не викликає ніяких побічних ефектів, тільки збільшується час утворення шару. Подвійне дозування Ceramizer ® рекомендується при значному зносі двигуна.
  • Для сильно зношеного (більше 85% зносу) двигуна дозу Ceramizer®слід збільшити в 2 рази.
  • для двигунів, що використовуються в автоспорті і в екстремальних умовах експлуатації, рекомендується подвоїти дозу Ceramizer® по відношенню до кількості, зазначеної в таблиці.

    кількість препарату (кількість дозаторів), необхідна для керамізації поверхні парів тертя:

    кількість масла в двигуні (літри):

    1-5 л-Пробіг 3-35 тис. км-1 доза / Пробіг 35-90 тис. км-2 Дози / Пробіг > 90 тис. км-3 доз

    5 - 10л-Пробіг 3-35 тис. км-2 доз / Пробіг 35-90 тис. км-3 Дози / Пробіг > 90 тис. км-4 доз

  • рекомендації:
    1. виконайте вимірювання тиску кінця стиснення (до і після утворення керамічно-металевого шару)в циліндрах двигуна , щоб підтвердити ефективність роботи Керамізера®.
    2. можна використовувати на будь-якому етапі експлуатації, бажано після заміни масла і фільтра, щоб якомога довше (до наступної заміни масла) продовжувати рух з Керамізером®.
    3. використовувати в першу чергу профілактично, для захисту двигуна від впливу тертя, значно продовжуючи термін його служби і час безвідмовної роботи .
    4. може використовуватися з будь-яким типом масла.
    5. при формуванні керамічно-металевого шару (1000 км) масло не замінювати.
    6. Ceramizer® може використовуватися в двигунах внутрішнього згоряння будь-яких промислових машин і обладнання після попередньої консультації з виробником.
    інструкція:
    1. розігрійте двигун до робочої температури 80-90 градусів (наприклад, після їзди або, принаймні, після 10-хвилинної роботи двигуна на холостому ходу).
    2. вимкнути двигун.
    3. відкрутіть кришку маслозаливної горловини і злийте дозатор (и) в отвір маслозаливної горловини.
    4. закрутіть кришку маслозаливної горловини .
    5. запустіть двигун і залиште на холостому ходу протягом 15 хвилин.
    6. проїхати не обов'язково 100 км за один раз (ділянку можна розділити на етапи) таким чином, як при притиранні двигуна, тобто слід уникати занадто високих обертів двигуна і їздити на максимально низьких оборотах, щоб в меншій мірі було тертя рідини (з масляною плівкою).
    7. Ceramizer ® не змінює параметри змащення масла, тому не змінює параметри тертя мокрої муфти.
    8. після подолання 100-кілометрового відрізка можна їздити без обмеження обертів двигуна. Формування кераміко-металевого шару займає ще до 1000 км пробігу, але вже при нормальних умовах експлуатації. Не міняйте масло в цей час!
    9. При використанні збільшеної кількості препарату (наприклад, 2 дози) рекомендується використовувати першу дозу (згідно інструкції, що додається), а потім після проходження ОК.300 км таким же чином застосовують другу (наступну) дозу (це підвищує ефективність утворення кераміко-металевого шару в місцях тертя).
    Примітки:
    1. не рекомендується використовувати Ceramizer® для конструкції мокрої муфти, в якій є пари металевих накладок. Цей випадок зачіпає близько 5% конструкції двигунів.
    2. Якщо облицювання мокрої муфти неметалеве або по черзі металеве-неметалеве, то можна використовувати Ceramizer®. Цей випадок зачіпає близько 95% конструкції двигунів.
    3. при попередньому використанні присадок до масла (з молібденом або тефлоном) перед застосуванням рекомендується замінити масло з промиванням двигуна.Ceramizer®. В іншому випадку ефективність обробки керамізером буде знижена, а час керамізації збільшиться.
    4. у разі механічних пошкоджень двигуна (наприклад, тріснуте або запечене поршневе кільце, негерметичне прилипання клапанів, глибокі подряпини на балоні тощо) необхідно усунути несправності, після чого застосувати обробку Керамізером®.
    5. у разі капітального ремонту двигуна необхідно проїхати 1000-2000 км з моменту капітального ремонту і тільки після цього використовувати Ceramizer®.
    6. Ceramizer ® не відновлює місця, де відбувається тертя гуми або пластику об метал.
    7. дозатори / шприци, які мають невеликий витік з-під поршня, також вважаються правильно заповненими.
    безпека:
    1. не рекомендується використовувати Ceramizer® для конструкції мокрої муфти, в якій є пари металевих накладок. Цей випадок зачіпає близько 5% конструкції двигунів.
    2. Якщо облицювання мокрої муфти неметалеве або по черзі металеве-неметалеве, то можна використовувати Ceramizer®. Цей випадок зачіпає близько 95% конструкції двигунів.
    3. при попередньому використанні присадок до масла (з молібденом або тефлоном) перед застосуванням рекомендується замінити масло з промиванням двигуна.Ceramizer®. В іншому випадку ефективність обробки керамізером буде знижена, а час керамізації збільшиться.
    4. у разі механічних пошкоджень двигуна (наприклад, тріснуте або запечене поршневе кільце, негерметичне прилипання клапанів, глибокі подряпини на балоні тощо) необхідно усунути несправності, після чого застосувати обробку Керамізером®.
    5. у разі капітального ремонту двигуна необхідно проїхати 1000-2000 км з моменту капітального ремонту і тільки після цього використовувати Ceramizer®.
    6. Ceramizer ® не відновлює місця, де відбувається тертя гуми або пластику об метал.
    7. дозатори / шприци, які мають невеликий витік з-під поршня, також вважаються правильно заповненими.
    < H1>ефективність:

    виготовлені кераміко-металеві шари залишаються ефективними і довговічними приблизно на 30 000 км пробігу. Після цього пробігу рекомендується повторно застосувати Ceramizer® до мотору мотоцикла.