Буксирувальний гак SUZUKI Ignis 3 MF 5drz od16 + модуль13

Буксирувальний гак SUZUKI Ignis 3 MF 5drz od16 + модуль13

Що Ви шукаєте?

Буксирувальний гак SUZUKI Ignis 3 MF 5drz od16 + модуль13

В наявності
Код товару:
10964056277
9578,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Опис
буксирувальний гак SUZUKI Ignis 3 MF 5drz od16 + модуль13

комплект включає: < /b >

  • буксирувальний гак - відкручуваний, виробникSTEINHOF з омологацієюAEU
  • універсальний джгут13 PIN з електронним модулем, Виробник QUASAR Electronicsмодель WH1R-G13-8
  • редуктор / перехідник з 13 на 7 PIN - безкоштовно
  • запасна кришка гака - безкоштовно
  • < /ul>

    призначений для автомобіля: < /b >

    SUZUKI Ignis III
    • роки виробництва:2016-
    • Тип кузова: хетчбек 5D
    • деталі: гак для 5-дверного (MF) двоколісного приводу
    • Рік випуску: 2016,2017,2018,2019,2020,2021
    • < /ul>

      ТЕХНІЧНІ характеристики:

      • виробник:Steinhof
      • каталожний номер:AXLS-420
      • кульова система:відгвинчується, тип "лебедина шия"
      • твердження:ЄС
      • тяга:1100 кг
      • Вага 27 кг
      • вертикальний тиск на кулю: 70 кг
      • підрізування бампера: немає
      • розбирання бампера:немає
      • < /ul>

У комплект кріплення буксирувального гака входить:
  • гачок балки ідеально підходить для автомобіля, з оригінальною якістю обслуговування для першої установки
  • буксирувальний м'яч
  • монтажний комплект (гвинти, шайби тощо ))
  • табличка (необхідна для реєстрації) з затвердженням
  • оболонка кульового гачка / ковпачок
  • основа електричної розетки
  • детальна інструкція з монтажу

поруч представлена візуалізація монтажного комплекту буксирного гака.

У комплект збірки універсального джгута 13 PIN з електронним модулем входить:
  • електронний модуль WH1R Quasar Electronics, керований цифровим процесором (DIGITAL)
  • основний Джгут проводів, що закінчується роз'ємом до модуля
  • електрична розетка в стандартній комплектації 13 PIN і прокладка під розетку
  • комплект монтажного приладдя (пристосування з запобіжником, швидкороз'ємні з'єднання, болти, гайки)
  • оболонка кульки ковпачок (безкоштовно)
  • Адаптер 13/7 pin (безкоштовно)
  • детальна інструкція з монтажу типу "комікс"

головний Джгут проводів розподіляється на праву і ліву сторони автомобіля, що скорочує час складання.

  • ліва сторона: довжина сигнальних проводів: 1 м,
  • права сторона: довжина сигнальних проводів: 3 м,
  • шнур живлення: 5 м.

робочі характеристики модуля

процесорний електронний модуль не навантажує електричний ланцюг автомобіля, так як споживання струму на кожному з сигнальних входів становить близько 2 мА, що виключає порушення роботи електронної системи автомобіля. Він може бути підключений як до установки транспортного засобу з волоконними лампами і світлодіодами LED, CAN Rail або системою CHECK CONTROL.

Джгут проводів буксирувального гака виробника QUASAR Electronics < /B > має схвалення ЄС № E20 10R-04 4019, яке допускає товар до обороту на автомобільному ринку і підтверджує відповідність стандартам, викладеним, зокрема, в законі Про дорожній рух.

функції модуля променя Quasar Electronics модель WH1R-G13-8:
  • співпраця зі світлодіодними лампами, а також з одно-і двофамільними лампочками автомобіля
  • співпраця з транспортними засобами, оснащеними шиною CAN (цифровий мультиплекс)
  • співпраця з транспортними засобами, оснащеними системою перевірки освітлення автомобіля CHECK CONTROL
  • не вимагає активації / кодування

увага!

  • джгут не втручається в датчики заднього ходу (опис цього питання міститься в розділі "Питання і відповіді" внизу пропозиції)
підтримка освітлення причепа < ul >
  • лівий покажчик повороту
  • правий покажчик повороту
  • лівий задній ліхтар
  • правий задній ліхтар
  • стоп-сигнал
  • протитуманний ліхтар
  • задній ліхтар !!! - в даний час потрібен закон Про дорожній рух для велосипедних платформ і причепів вантажопідйомністю понад 750 кг
  • У комплект поставки входить докладна інструкція по збірці в графічному вигляді, так званий "комікс".

    промінь не має інших функцій, крім перерахованих вище.

    кожен буксирний гак виробника STEINHOF маєсхвалення ЄС . Завдяки цьому в усьому Європейському Союзі його можна використовувати без ризику в разі діагностичного або поліцейського контролю. Паспортна табличка розміщується на підставі електричної розетки гака або на балці гака.

    схвалення ЄС свідчить про високу якість продукції. Буксирний гак для його отримання повинен пройти спеціальне випробування, яке полягає в перевірці їх міцності на 2 мільйони циклів при даній навантаженні. Він призначений для забезпечення стабільної, високої та відтворюваної якості для серійного виробництва.

    STEINHOF, як один з небагатьох виробників буксирних гаків в Європі, має сертифікати ЄС на всі вироблені заводом посилання.

    безкоштовно!

    перехідник/адаптер (1 шт.) від 13 до 7 PIN

    адаптер дозволяє підключити 7-контактний роз'єм причепа або багажника до 13-контактного роз'єму, яким оснащений автомобіль.

    Буксирувальні гаки STEINHOF завдяки максимальному вертикальному тиску на кулю відмінно підходять для установки велосипедних стійок.  великі максимальні тяги гаків дуже добре виконують свою роль при буксируванні великих важких причепів.

    якість = STEINHOF

    буксирні гаки STEINHOF виготовляються із спеціально відібраної сировини, мають відповідні твердження, які є гарантією їх міцності і підтвердженням того, що до клієнта надходить тільки буксирний гак найвищої якості.

    STEINHOF гарантує, що гачки, перш ніж вони надійдуть у продаж на ринку, попередньо піддаються приблизно 50-годинним спеціалізованим випробуванням на втому, проведеним у внутрішній лабораторії. Випробування полягає в перевірці їх міцності при 2 мільйонах циклів під даним навантаженням, воно спрямоване на забезпечення постійного, високого і відтвореного якості для серійного виробництва. Крім того, буксирні гаки проходять регулярні перевірки на відповідність вимогам Регламенту № 55 ЕКГ ООН. Результатом цих досліджень є отримання сертифікатів схвалення ЄС E20 і e20, отриманих від промислового інституту автомобілебудування у Варшаві.

    якість продукції додатково підтверджується сертифікатом e4, виданим сертифікаційним Інститутом RDW, розташованим в Нідерландах.

    Quasar Electronics < /b > - польський виробник з багаторічним досвідом роботи. Виробляє електронне обладнання для механічних транспортних засобів, що мають електричну систему, що працює в діапазоні 12-24В.інновації в створенні пристроїв і їх висока і довговічна якість дозволили компанії побудувати міцну позицію на європейському ринку.

    питання та відповіді .

    1. Чи можу я використовувати фаркоп відразу після встановлення в машину?

    після складання необхідно звернутися на станцію техогляду для проведення технічного огляду правильності установки буксирного гака. З цього моменту його можна використовувати. Потім, щоб завершити формальності, протягом 30 днів після проведеного технічного огляду, необхідно отримати у місцевому відділі зв'язку відповідний запис (у реєстраційному посвідченні та картці транспортного засобу, якщо транспортний засіб має його).

    2. Чи може кожен автомобіль буксирувати причіп?

    чи може транспортний засіб буксирувати причіп, вказується в затвердженні транспортного засобу. Це підтверджується записом у полі St. 1 або St. 2 реєстраційного посвідчення. Цифри, введені в ньому, означають, що транспортний засіб має дозвіл на буксирування причепа і яку допустиму загальну вагу він може мати. Якщо автомобіль не має можливості буксирувати Причепи, це не завжди означає, що він не може мати буксирувальний гак. Деякі версії автомобілів можуть мати гак тільки для установки на нього, наприклад, велосипедного багажника.

    4. Чи потрібна установка електричного джгута буксирного гака?

    так. Джгут проводів в комплекті з буксирувальним гаком призначений для забезпечення освітлення в причепі або багажнику велосипеда. Її справність перевіряється на станції техогляду. Існують пучки з електронним модулем або так звані прямі пучки, без модуля, яких достатньо в деяких моделях автомобілів. У наших пропозиціях комплекти містять правильний промінь для правильної роботи освітлення.

    5. Палять 7 або 13 контактів. Який вибрати?

    у наших пропозиціях комплекти буксирувальних гаків містять 7-контактний або 13-контактний джгут. 7-контактний промінь забезпечує базове освітлення причепа, тобто позиційне, стоп, протитуманне, покажчики повороту. 13-контактний промінь додатково забезпечує роботу ліхтаря заднього ходу в причепі. Ми рекомендуємо вибрати 13-контактний джгут, якщо автомобіль буксирує причіп вантажопідйомністю більше 750 кг (з перекидним гальмом) або використовується для перевезення велосипедного багажника. У цьому випадку закон Про дорожній рух вимагає роботи ліхтаря заднього ходу (для причепів, зареєстрованих вперше з 1 серпня 2016 року). Перехідна розетка може бути змінена з 7-контактного на 13-контактний роз'єм і навпаки, однак, якщо транспортний засіб оснащений 7-контактним роз'ємом, перехідна розетка 13-контактного роз'єму не призведе до спрацьовування ліхтаря заднього ходу причепа.

    6. Який вплив на роботу датчиків заднього ходу надає установка фаркопа на автомобіль?

    Джгут проводів в комплекті з буксирувальним гаком призначений для забезпечення освітлення в причепі або багажнику і не заважає роботі датчиків заднього ходу автомобіля. У таких випадках датчики заднього ходу повідомляють про перешкоду при включенні заднього ходу, коли автомобіль буксирує причіп. Сигналізацію можна відключити кнопкою, деактивувавши роботу датчиків,або просто з обережністю проігнорувати сигнал при русі заднім ходом. Деякі універсальні джгути з модулем мають функцію Відключення датчиків заднього ходу. Однак через складність такого рішення ми не рекомендуємо їх встановлювати. На багатьох більш сучасних автомобілях неможливо правильно відключити датчики заднього ходу через універсальний модуль. Система керування транспортним засобом повідомляє про помилки після втручання в систему допомоги при паркуванні. У дуже рідкісних випадках датчики заднього ходу вважають наявність крюкового кулі (деякі останні моделі Citroen, Peugeot) перешкодою. У цьому випадку ми рекомендуємо установку гачків зі знімними кулями.

    7. Чи має фаркоп омологацію?

    всі буксирні гаки з нашої пропозиції мають схвалення ЄС, яке необхідно для проходження технічного огляду на станції контролю транспортних засобів. Про наявність у гака омологації свідчить табличка (наклейка) омологації, розміщена на підставі електричної розетки або балки гака. Для технічного огляду не потрібно документ затвердження, а досить його підтвердження на паспортній табличці.

    8. Чи потрібно розбирати кулю гака, коли він не використовується?

    кулю гака необхідно розібрати, коли він закриває номерний знак або освітлення автомобіля. В інших випадках розбирання кульки гака не потрібно.

    9. Хто може зробити установку буксирного гака?

    в принципі будь-який. Ви можете встановити комплект самостійно або, наприклад, в автосервісі. Умовою отримання позитивного технічного огляду є правильна установка буксирного гака і електричного джгута. Не важливо, хто це зробив. Також не потрібно ніяких документів, пов'язаних з сервісом збірки.

    10. Який гак вибрати для перевезення велосипедного багажника?

    будь-який буксирний гачок, який має схвалення, ідеально підходить для цього завдання. Не має значення, відкручується або знімається гак.

    11. Чи потрібно обрізати бампер, щоб встановити буксирний гачок?

    інформація про необхідність підрізати бампер знаходиться в розділі Технічні характеристики пропозиції. У комплект з буксирним гаком входить інструкція з монтажу з шаблоном або точними розмірами підрізу бампера. У більшості випадків підрізування , якщо це необхідно, знаходиться в нижній невидимій частині бампера, в місці, підготовленому на заводі.

    12. Чи включені інструкції по збірці?

    так. До буксирного гака і електричного джгута додаються інструкції і монтажні схеми.