Стан | Новий |
---|---|
Продюсер | Автозачіпка |
Стан | Новий |
---|---|
Продюсер | Автозачіпка |
Шукаєте найкращу пропозицію на фаркоп для вашого автомобіля? Дайте нам шанс і перегляньте нашу пропозицію!
Призначено для:
Буксирувальні гаки від польської компанії Auto-Hak - ідеальне рішення для буксирування причепів, евакуаторів і кемпінгів. Також ідеально підходить для транспортування багажників для велосипедів, встановлених на кулі фаркопа.
Пропонований фаркоп містить усі елементи, необхідні для встановлення, реєстрації та використання відповідно до вимог європейського законодавства. У набір входить:
1️⃣ головна балка + кронштейни (якщо є)
2️⃣ куля фаркопа
3️⃣ монтажний комплект (гвинти, гільзи, шайби, гайки)
4️⃣ тримач розетки з табличкою
5️⃣ Європейське схвалення (на табличці)
6️⃣ захисна кришка кулі гачка
7️⃣ докладні інструкції зі складання
Примітка: встановлення фаркопа вимагає використання джгута електропроводки, і його слід вибирати залежно від ваших потреб. Якщо буксирується лише легкий причіп (<750 кг), достатньо буде джгута з 7-контактним роз’ємом. Для більш важких причепів, стоянок для велосипедів і кемпінгів ми рекомендуємо джгут з 13-контактним роз’ємом.
Гачок покритий порошковою фарбою спеціальною фарбою, виробленою в Німеччині для автомобільної промисловості. Порівнюючи гачок Autohak з дешевими замінниками, з першого погляду кидається в очі відсутність економії на матеріалі при його виробництві. Менш відомі виробники базують свої продажі виключно на найнижчій ціні.
Бренд Autohak відрізняється увагою до найвищої якості навіть найдрібнішого елемента конструкції фаркопа, як на етапі проектування, так і на етапі виробництва. Конструкція фаркопа сумісна з точками кріплення , підготовленими виробником вашого автомобіля. У поєднанні з 40-річним досвідом ми отримуємо високоякісний фаркоп, який цінують у всьому світі за його простий і безпроблемний монтаж.
Більшість гаків Auto-Hak мають графічні інструкції зі складання зі списком усіх елементів складання гака. Технічні малюнки ілюструють поетапне складання . Виробник постійно працює над вдосконаленням описових інструкцій для старих автомобілів, збагачуючи їх технічними зображеннями. Для установки фаркопа не потрібна кваліфікація, але ми все ж рекомендуємо скористатися допомогою автомайстерні.
Згідно з польським законодавством, технічний огляд необхідний для реєстрації гака На цьому етапі діагност перевіряє паспортну табличку зчіпного пристрою, яка, серед іншого, повинна містити схвалення, отримане виробником.
ЗА ПІДТРИМКИ:
ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА
Електрична розетка гака вже підключена до джгута , тому встановлення дуже просте та швидке. Цей пучок має товщі та довші дроти, розміщені в захисному каналі.
Додатковою перевагою пучка є розділені дроти з двох сторін, кожен в окремому захисному каналі . У комплект входить ущільнювач електричної розетки, кришка буксирної кулі, самоблокуючі гайки кріплення розетки, а всі гвинти, гайки та шайби виготовлені з нержавіючої сталі.
ЯКІ ФУНКЦІЇ джгута проводів
НАБОР ЕЛЕМЕНТІВ
Ми продаємо та доставляємо фаркопи вже понад 12 років. Ми помістимо їх у твердий 5-шаровий картон Fefco 203 щільністю до 800 г/м2, закріплений товстими скобами та скотчем . Завдяки цій турботі ми звели до мінімуму пошкодження посилок під час відправлення.
Як перевірити тягову здатність мого автомобіля?
Як зареєструвати фаркоп?
Чи потрібен джгут електропроводки для фаркопа?
Коли слід використовувати джгут електропроводки з модулем? Якщо транспортний засіб має одну з таких функцій:
Найбільш часто вибирається варіант кульової зчіпки з гвинтовою кулею. Демонтаж м'яча вимагає використання додаткових інструментів.
Цінова альтернатива все більш популярним вертикально знімним гакам. Дуже простий демонтаж м'яча не вимагає використання додаткових інструментів . Після вилучення кульки залишаються видимими деякі конструктивні елементи гака. Такі параметри, як тяга і вертикальний тиск на м'яч, не відрізняються від показників м'яча з міцним гвинтом.
Варіант для найвимогливіших клієнтів. Від’ємна куля має захист від крадіжки , а при її від’єднанні елементи кріплення гачка непомітні. Такі параметри, як тяга і вертикальний тиск на м'яч, не відрізняються від показників м'яча з міцним гвинтом.
Польська компанія з польським капіталом , що виробляє фаркопи для легкових автомобілів і мікроавтобусів. Свою діяльність вона почала в 1976 році, випустивши одну модель гачка. Сьогодні вона виробляє кульові зчіпки для понад 1000 моделей автомобілів і налічує понад 200 висококваліфікованих співробітників. Завод виробляє понад 300 000 гачків на рік , що означає значну частку в загальному виробництві гачків у Європі та світі.
Завдяки постійному технологічному розвитку вони забезпечують виробництво високоякісних кульових зчіпних пристроїв, порівнянних з європейськими стандартами. Автомобільна зчіпка без жодного комплексу на німецькому ринку конкурує з винахідником преміального фаркопа.