як це працює?
метод роботи нашого пристрою широко відомий і використовується в промисловості під назвою катодний антикорозійний захист. Цей метод використовується протягом багатьох років при захисті кораблів, а також в будівництві для захисту від корозії арматури всередині бетонних конструкцій, захисту резервуарів під землею .У цих випадках величезні поверхні практично не обслуговуються іншими методами, як відомо, електрохімічна корозія є результатом дії локальних гальванічних елементів, що утворюються на поверхні металу. У будь-якому випадку важливим компонентом цих елементів є розчин електроліту. У разі атмосферної корозії електролітом є конденсована волога і зливова вода, завжди містить певну кількість розчинених речовин, таких як кисень, вуглекислий газ, діоксид сірки, оксиди азоту та інші. Як бачите, для процесу корозії зовсім не потрібні негативні температури, сніг і величезна кількість солі на дорозі, хоча це робить значний вплив. Однак достатньо дощу, що містить величезну кількість різних хімічних сполук, що містяться в нашому забрудненому повітрі (так звані, кислотні дощі), і у нас вже є електроліт, а дощу в нашій країні у нас в достатку корозійний процес, викликаний дією зазначених корозійних елементів, - це анодний процес, тобто перехід атомів металу в розчин у вигляді позитивних іонів .Наш пристрій нівелює цей процес. Захист катодним методом полягає в полярності металевих деталей, схильних до корозії постійним струмом, і відхиленні електродного потенціалу в негативному напрямку. При використанні нашого пристрою позитивно поляризовані протектори через свою" електричної привабливості " беруть більшу частину процесу корозії на себе, що робить менш привабливий для корозії кузов автомобіля безпечним . Представлений пристрій пристосований для захисту будь-якого транспортного засобу з живленням 12 В-тому що саме такою напругою він живиться . Пристрій абсолютно безпечно для електронної системи автомобіля, а споживання струму незначно, тому що 12 мА пристрій не допускає несприятливого явища електричного елемента і навіть при контакті з електролітами ,такими як солона вода або кислотні дощі, і навіть при значних поверхнях "голого" незахищеного кузова автомобіля, таких як перемальовування відколи або вже існуюча корозія, кузов нашого автомобіля залишиться безпечним.е>