Блок живлення тестера форсунок Common Rail CR12v.

Блок живлення тестера форсунок Common Rail CR12v.

Що Ви шукаєте?

Блок живлення тестера форсунок Common Rail CR12v.

В наявності
Код товару:
11536855529
5313,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Опис
zasilacz tester wtryskiwaczy Common Rail CR12v . EAN (GTIN) 5906826199728
zasilacz tester wtryskiwaczy Common Rail CR12v .

Тестер використовується для контролю інжекторів і виконавчих механізмів, керованих ШІМ-сигналом (змінний робочий цикл сигналу). Блок живлення відкриває форсунки COMMON RAIL, тому легко відкриває і бензинові та газові форсунки. При живленні від акумулятора 12 В вихідний струм інжектора може досягати 20 А в імпульсі. Вихідні кабелі закінчуються маленькими затискачами типу «крокодил». Принцип роботи генератора типовий для живлення форсунок. На одній клемі постійна напруга +12 В, інша клема під час імпульсу замикається на землю. Кінцевий силовий транзистор встановлений на великому радіаторі всередині корпусу.

zasilacz tester wtryskiwaczy Common Rail CR12v . Kod producenta CR12
zasilacz tester wtryskiwaczy Common Rail CR12v . Marka inna

Пристрій має шість функцій.

Функція 1 - Генератор імпульсів

У цій функції постійно генеруються імпульси для відкриття інжектора. Час генерованого сигналу регулюється з роздільністю 0,2 мс. (діапазон зміни 0,2 мс – 90 мс). Частота змінюється в діапазоні 2-150 Гц з роздільною здатністю 1 Гц). Діапазон регулювання часу впорскування до 90 мс, звичайно, значно перевищує потреби відкриття інжекторів, але він буде корисний для тестування інших приводів в автомобілі. На РК-екрані відображається: час імпульсу, коефіцієнт заповнення імпульсу, імпульс частота.

Функція 2 -  Одиночний імпульс

Функція генеруватиме лише один імпульс під час натискання кнопки. Ми регулюємо лише час пульсу.

Функція 3 -  Довгий імпульс

Ця функція використовується, коли ми хочемо відкрити інжектор на тривалий час, наприклад, на 2 секунди. Це використовується, наприклад, при вимірюванні ходу голки інжектора. Щоб відкрити інжектор, необхідний струм в кілька десятків Ампер. Такий великий струм, який тече протягом кількох секунд, може спалити котушку інжектора. Щоб підтримувати вже відкритий інжектор, потрібно менше струму, ніж для його початкового відкриття. Задаємо струм утримування за допомогою сигналу ШІМ. Коли ми встановлюємо ШІМ-сигнал на 20%, струм утримання буде в 5 разів менший, ніж коли інжектор був відкритий

Функція 4 - джерело живлення ШІМ

У функції «живлення ШІМ» вихідні кабелі містять ШІМ-сигнал зі змінною шириною імпульсу 1-99% із частотою 500 Гц. Це еквівалентно регульованій вихідній напрузі в діапазоні 0-12 В. Після цього можна плавно відкривати різні типи виконавчих елементів (приводів, клапанів тощо).

Функція 5 - Зовнішній тригер

У цій функції можна змінити лише час імпульсу, а ін’єкція відбувається лише тоді, коли зовнішній тригерний сигнал подається на роз’єм керування.

Функція 6 - Індикатор пульсу

У цій функції ми можемо виміряти тривалість електричних імпульсів. Після подачі сигналу на вимірювальний гніздо на екрані з'явиться тривалість високого та низького рівнів. Вхідний роз'єм має вхідний опір 100 кОм, немає побоювання, що датчик може бути пошкоджений під час вимірювання.

Приклад використання вимірювача пульсу.

Двигун не хоче запускатися, і ми хочемо перевірити, чи контролер двигуна надсилає імпульси до інжектора. Підключіть вимірювальний кабель до кабелю керування форсункою. Обнуляємо дисплей. На екрані відображається лише "5v=  0v=". Включаємо запалювання. Двигуну достатньо зробити два оберти. Якщо протягом цього часу на інжектор буде подано керуючий сигнал, на екрані з'являться деякі результати вимірювань. Це буде означати, що імпульси управління надходять на інжектор.

.

Нижче, у розділі ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ, ви можете завантажити посібник користувача. Детальніше там.

Scroll To Top