Блок клапанів Range Rover P38 регенерація

Блок клапанів Range Rover P38 регенерація

Що Ви шукаєте?

Блок клапанів Range Rover P38 регенерація

В наявності
Код товару:
13187212165
10380,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Відновлений
Опис
продаж Послуги з відновлення клапанного блоку
блок клапанів після регенерації на 100% герметичний

послуга включає в себе:

  • перевірку на герметичність і діагностику існуючих несправностей перед проведенням ремонту.
  • заміна пошкоджених ущільнень
  • перевірка правильності роботи соленоїдів
  • перевірка герметичності після ремонту

послуга не включає:

  • Заміна соленоїдів (замінюємо тільки їх ущільнення)
  • Заміна реле тиску
  • Заміна запобіжного клапана
  • Заміна контролера на блоці клапанів
  • перевірка контролера при блок клапанів
  • заміна глушника вихлопу

обов'язковою умовою є відправка вашого блоку клапанів. БЛОК ПОВИНЕН БУТИ ПОВНІСТЮ НЕЗНІМНИМ, ПОШКОДЖЕНИМ ВИКЛЮЧНО ЧЕРЕЗ ЗНОС. Несправності, викликані втручанням в блок з метою довільного ремонту, що вимагають додаткової роботи або використання додаткових запасних частин, будуть оцінюватися індивідуально

ми можемо відремонтувати будь-яку несправну систему EAS. Ці системи, всупереч поширеній думці, не дуже аварійні. Всі компоненти автомобіля зношуються так само, як і система EAS. Погано обслуговувана несервісна або "Виправлена" стимуляторами пневматична система буде клопіткою. Перетворення цих систем у пружини-непростима помилка. Величезною перевагою цих автомобілів є саме пневматика, вирізаючи її з машини, ми позбавляємося від комфорту водіння і престижу автомобіля преміум-класу, натомість у нас є незручна тачка.

деяка важлива інформація про пневматичну систему Range Rover P38

справна система повинна тримати автомобіль в горизонтальному положенні. Він не може опускатися через кілька годин (ночі) або стояти криво, а після стрільби підніматися або випрямлятися. Такі симптоми сигналізують про витік системи EAS.

датчики висоти:

знос датчиків висоти на початку проявляється в Кривому стоянні автомобіля. Такий зношений датчик не має повторюваних показань і кожен раз показує різні значення. Калібрування підвіски не приносить очікуваних результатів, і навіть якщо відразу після калібрування автомобіль стоїть ідеально, через короткий час автомобіль все одно буде стояти криво. Більш зношені датчики висоти періодично час від часу можуть видавати помилки, які повністю відключають систему, викликаючи Gorenje всіх елементів управління і падіння автомобіля на Крила (тоді необхідно усунути помилки відповідним обладнанням). Повністю пошкоджений датчик створює помилку, яку неможливо стерти, і до заміни аналогічно система деактивується.

компресор (компресор):

кожен компресор має певний термін служби, зі збільшенням зносу знижується його пневматична ефективність. Ідеальний компресор може перетворити систему з порожньої на повну за 8 хвилин без вимкнення через перегрів. Чим більше зношений компресор, тим більше часу потрібно для досягнення заданого тиску. Робота компресора постійно контролюється системою на основі показань датчика температури (теплового захисту) і реле тиску. Якщо температура досягає занадто високого значення, контролер отримує інформацію про перегрів і вимикає компресор. Компресори з низькою ефективністю набивають бак від порожнього до повного протягом декількох циклів або в крайніх випадках зносу ніколи не досягає заданого стелі тиску, що також призводить до виникнення помилки і відключення системи, що пов'язано з падінням на крила і необхідністю усунення помилки. Несправний реле тиску також може періодично генерувати помилки, які відключають систему. Однак це відносно рідкісні глюки. Витік систем EAS призводить до надмірного включення компресора, який заповнює втрати тиску, що призводить до швидкого зниження його ефективності. і, як наслідок, повний збиток.

осушувач повітря:

дуже важливий елемент пневматичної підвіски EAS. Вологе зовнішнє повітря, що проходить через систему, осушується, що запобігає конденсації води в системі. Конденсована кисла вода руйнує пневматику, приводячи до корозії клапанів та інших компонентів, а крім того, взимку замерзаючи, пошкоджує пневматичні компоненти, викликаючи несправності і витоку. Ефективність осушувача знижується з віком. У 10-20-річних автомобілях він взагалі не виконує своє завдання. Вологе повітря взагалі не осушується, і вся волога осідає в повітроводах і подушках. Ми відновлюємо старі осушувачі, відновлюючи їх ефективність на 100%.

пневматичні подушки (сильфони):

термін служби сильфонів становить близько 3-6 років, хоча вони можуть бути герметичними і до 12 (оригінали). Протікаючі подушки можуть бути джерелом багатьох проблем. Протікаючі подушки через падіння автомобіля призводять до частих помилок, які відключають систему і вимагають стирання, а також швидко руйнують Компресори. Ми відновлюємо Компресори щодо ефективності тиску. Після нашої регенерації вони працюють краще, ніж нові.

Scroll To Top