Стан | Новий |
---|---|
Номер за каталогом | B1 |
Стан | Новий |
---|---|
Номер за каталогом | B1 |
Підігрівач двигуна модель B1 1500W від американської компанії VVKB.
Тип нагрівача - насос
Модель B1 - 1500 Вт 230 В з примусовою циркуляцією насосом
Нагрівач використовується для підігріву рідини в системі охолодження двигуна для легкого запуску взимку. Його також можна використовувати для підігріву охолоджуючої рідини, що протікає через випарник/редуктор у газових навантажувачах, що забезпечує легкий запуск двигуна. Обігрівач не підходить для підігріву аварійних генераторів. Обігрівач насос ВВКБ В1 - сучасний швидкодіючий опалювальний прилад. Обігрівач оснащений електронагрівачем потужністю 1500 Вт, живленням від мережі 230 В і сучасним безщітковим напірним насосом. Обігрівач виготовлений з жаростійкої труби, тому ризик його прогорання низький. Насос передпускового підігрівача змащується охолоджуючою рідиною, що міститься в системі охолодження, що виключає ризик її витоку та заїдання (як у випадку з масляними насосами). Нагрівачі мають сепаратор, який запобігає потраплянню бруду на вісь насоса (бруд може призвести до блокування насоса). У нас є всі запасні частини для пропонованих обігрівачів. Новий товар з гарантією.
У комплект входить: 1x обігрівач з кабелем живлення з вилкою заземлення, 2x затискачі, тримач для кріплення обігрівача в моторному відсіку, інструкція, гарантійний талон, коробка.
У нашій пропозиції також представлені насосні підігрівачі іншої потужності та підігрівачі для підігріву аварійних енергоблоків.
Головною перевагою обігрівача є його компактна конструкція . Така конструкція дозволяє встановлювати практично в будь-якому моторному відсіку. Обігрівач має внутрішній циркуляційний насос, що робить його більш ефективним і швидше прогріває двигун (під час їзди, коли обігрівач не працює, рідина тече через помпу вільно). Обігрівач оснащений термостатом, який автоматично вимикає пристрій приблизно при 55 градусах Цельсія та знову включає його приблизно при 50 градусах Цельсія. Ця температура досягається внутрішнім термостатом. Через втрати в трансмісії сам двигун нагрівається приблизно до 35-40 градусів Цельсія. Використовуючи передпусковий підігрівач, запустити двигун взимку так само легко, як і влітку. Якщо запускати прогрітий двигун, він повільніше зношується, спалює менше палива та водночас виробляє менше шкідливих вихлопних газів. Якщо наш автомобіль має газову установку , використання обігрівача дозволяє швидко переключитися на газ. Обігрівач поставляється з хомутами (2 шт.). Обігрівач оснащений кабелем живлення довжиною 80 см і монтажним вушком в моторному відсіку.
Нагрівач слід підключати послідовно або паралельно до труби нагрівача або іншої труби короткого замикання в двигуні таким чином, щоб напрямок потоку рідини, позначений на нагрівачі, був спрямований на двигун . На малюнку нижче показано можливі способи і місця включення обігрівача. Паралельна установка з використанням трійників потрібна, якщо в нашому транспортному засобі немає вільного потоку через т.зв мала циркуляція (двигун - підігрівач). Завдяки трійникам можна обійти обігрівачі та можливі перешкоди. Односторонній клапан і великий трійник, які пропонуються окремо, дозволяють паралельно встановлювати між т.зв. «малий і великий» контур охолодження (малий контур - нагрівач двигуна, великий контур - радіатор двигуна).
Час прогріву при температурі -7 градусів Цельсія для двигуна 2000 куб.см становить 30-50 хвилин. Максимальна продуктивність насоса: від 7 до 10 л/хв. Вага обігрівача: 850г.
Основною вимогою під час встановлення є встановлення нагрівача нижче верхнього рівня рідини в системі охолодження та забезпечення вільного протоку через систему охолодження.