Autool SDT206 професійний генератор диму тестер витоку

Autool SDT206 професійний генератор диму тестер витоку

Що Ви шукаєте?

Autool SDT206 професійний генератор диму тестер витоку

В наявності
Код товару:
15049489154
25011,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Опис

Autool SDT206 автомобільний детектор витоку системи тестер

AUTOOL SDT 206 автомобільний детектор витоку диму-це професійний інструмент для автоматичного виявлення витоку труб. Це допоможе нам швидко і точно визначити витоки в трубопровідних системах, таких як паливопровід, Система впуску повітря, Вихлопна система та охолоджуючий бак.

за допомогою генератора диму Autool SDT206 ви будете тестувати впускну систему, турбокомпресор, вихлопну систему, систему охолодження, паливний бак, різні фітинги. Autool SDT206 поставляється з адаптерами EVAP, які можуть допомогти на всіх транспортних засобах знайти деталі, що протікають. Продукт підходить для використання в легкових автомобілях, мотоциклах, позашляховиках, вантажних автомобілях.

модель Autool SDT206 також оснащена:

індикатор несправності

витратомір

регулювання витрати

зливний клапан

повітряний вимикач

димовий перемикач

індикатор рівня < /B> < /P >

як працює продукт?

Autool SDT206 виробляє дим, який потрапляє в герметичну систему автомобільних труб. Такі як повітрозабірник, вихлопні системи, паливні системи, кондиціонери і т.д. там, де в трубі виходить дим, відбувається витік рідини.

ТЕХНІЧНІ характеристики:

вбудований повітряний насос

захист від перегріву

манометр,індикатор несправності,витратомір

регулювання витрати,зливна Професія,індикатор рівня

повітряний вимикач,димовий перемикач

джерело живлення постійного струму 12 В

кількість випробувального масла 10-20 мл

номінальний вихідний тиск< 18 psi

номінальний вихідний потік ≪6 л /хв

>Номінальна потужність 75 Вт

розмір продукту (мм) 275 x 150 x 150

розмір упаковки (мм) 275 x 220 x 255

вага продукту (кг) 3,5 / вага упаковки (кг) 5,5 < /B> < /P >

вміст комплекту:

тестер витоку Autool SDT206 з манометром і індикатором

кабель живлення

довгий димовий шланг

гак з натискною гайкою

чорні наконечники 8 шт.

Червоний наконечник 8 шт.

універсальний адаптер - повітряний насос

ключ сердечника клапана

спеціальний роз'єм EVAP

пляшка з маслом

пробка для шланга з твердої гуми

важлива інформація:

при першому використанні автомобільного датчика витоку AUTOOL SDT206 налийте 10 мл олії. Будьте обережні, щоб не перевищити цей діапазон. Тестова рідина: можна використовувати як рідкий парафін, так і дитяче масло. Свіже масло можна наповнювати тільки тоді, коли дим стає рідким, і ви не можете наповнювати його більш ніж на 20 мл кожен раз. Перед заливанням свіжого масла вилийте масло, що залишилося з детектора і регулярно замінюйте його. Під час процесу виявлення витоку тримайтеся подалі від чутливих до диму частин. Не використовуйте детектор протягом 8 хвилин без перерви. Мені потрібні інтервальні перерви. Детектор має інтелектуальний захист, якщо він перевищує робочу межу, наприклад, вище 75℃, він автоматично вимкне живлення. У цьому випадку, будь ласка, припиніть роботу і поверніться після охолодження пристрою. Якщо тестову трубку потрібно від'єднати посередині, закріпіть іншу сторону гумовою пробкою.

детектор диму AUTOOL SDT206 призначений для виявлення витоків трубних систем в автомобілях, мотоциклах, снігоходах, позашляховиках, квадроциклах, легких вантажівках і моторних човнах. Підходить для всіх моделей автомобілів.

основна структура:

манометр: вказує робочий тиск.

витратомір повітря: якщо в системі немає витоку, можна спостерігати, що витратомір залишається внизу, стрілка манометра піднімається, якщо в системі є витік, витратомір піднімається, а стрілка манометра опускається.

клапан регулювання потоку: для регулювання обсягу повітряного потоку.

порт наповнення маслом: загальна кількість одноразового заповнення не перевищує 100 мл.

індикатор рівня масла: може допомогти Вам спостерігати за рівнем масла, що залишився, і станом всередині пристрою.

вихід масла: після використання пристрою масло слід злити, щоб запобігти осіданню частинок. Після спорожнення внутрішня частина пристрою повинна бути щільно закрита, щоб не вплинути на його роботу