Стан | Новий |
---|
Стан | Новий |
---|
МОДЕЛЬ 2024 абсолютно новий
ПОПУЛЯРНІ БРЕНДИ!!!
Діагностичний прилад призначений для використання в майстерні.
Обладнання оснащене сенсорним екраном 5 дюймів . Головний блок має міцний корпус із пластику та гуми. Забезпечує механічну стійкість до пошкоджень під час експлуатації вище середнього.
Пристрої походять від польської дистрибуції Ancel. У нас є ліцензійні документи на кожен пристрій.
програмне забезпечення планшета: ANDROID
робоча мова: ПОЛЬСЬКА
версія апаратного забезпечення : 2024
версія програмного забезпечення: Найновіше доступне програмне забезпечення польською мовою з оновленням протягом 1 року
період оновлення: 12 місяців з дати активації пристрою.
підключення: Дротове
сфера використання: Мотоцикли
підключення кабелів: Набір адаптерів для різних моделей (Ducati, BMW, Kawasaki та ін.)
Після закінчення періоду оновлення пристрій НЕ блокується. Обмежено лише онлайн-функції. Оновлення можна продовжити через 24 місяці.
ANCEL у версії MT забезпечує комплексне обслуговування мотоциклів - усунення несправностей, обслуговування, обслуговування масла тощо.
Головні причини вибрати діагностичний інструмент для мотоциклів MT500:
▶Широкий діапазон:
ANCEL MT500 охоплює 8 брендів мотоциклів BMW, Triumph, Ducati, Honda, KTM, Yamaha, Suzuki, Kawasaki
▶ Система та функції:
Підтримка всього діагностика системи та понад 30 спеціальних функцій
▶ Параметри
Екран 5' - пристрій Android, сенсорний екран. Ємність диска 13 ГБ
▶ Набір аксесуарів:
12 аксесуарів входять до продукту (кабелі OBD)
▶ Зручна панель меню:
Для швидкої діагностики виділено чотири популярні контекстні меню для спеціальних функцій (ABS + Oil Service RESET + TPS + EUC RESET).
▶ Сервісні функції
Він має такі швидкі функції, як інтелектуальне отримання, одне оновлення ключа та один зворотній зв’язок ключа. Швидке оновлення апаратного забезпечення, вбудовані допоміжні матеріали. Підтримка знімків екрана, обмін діагностичним звітом...
▶ Підтримка 8 мов:
англійська, німецька, італійська, французька, російська, польська, португальська, іспанська
Тестер використовується для комплексного обслуговування електроніки автомобіля, надаючи можливість повної діагностики, кодування, персоналізації контролерів і виконуючи основні сервісні функції, т.зв. виконавчі функції.
Зважаючи на численні запити та дискусії щодо обсягу точної роботи, я наведу основні, перевірені можливості. Однак пам’ятайте, що з кожним оновленням програмного забезпечення функціональність тестера змінюється та можуть бути активовані різні функції. Ми також перерахуємо підтверджені проблеми, з якими може зіткнутися користувач конкретної моделі автомобіля.
У більшості транспортних засобів ви можете отримати ту саму функцію іншим способом, ви можете використовувати функціональні ярлики, ви можете використовувати так- називається прямою функцією. шлях через контролер. Ви також можете виконати загальну параметризацію після сканування VIN.
Будь ласка, пам'ятайте, що це передові пристрої, і для їх роботи потрібні хоча б невеликі знання в діагностиці, звичайно всьому можна навчитися, але для цього потрібен трохи часу і, головне, бажання.
Можливості Основний тестер, що використовується в повсякденній роботі
Можливості Основний тестер, що використовується в повсякденній роботі
Тут ми перерахуємо функції, які ЦЯ МОДЕЛЬ Autel НЕ БУДЕ РОБИТИ
- втручання в пам'ять Eprom щодо стану пробігу.
-Завантажте пам'ять контролера та завантажте її на використовуваний контролер з іншого автомобіля. Тільки найвищі моделі мають цю функцію
-Збільшення потужності автомобіля
-змінити мову головного меню, якщо немає вибору, тоді потрібно закодувати сервісний пристрій під конкретну марку.
- повне кодування ліхтарів з США, наголошую повне, тому що іноді можна запрограмувати передні ліхтарі, а не задні, або навпаки.
- Проблемні бренди, з обмеженою функціональністю, тобто ми будемо робити базове, але не розширене кодування: IVECO з 2019 року, Jaguar, Land Rover (02-11) , система Adblue в групі PSA (boxer 2.0 hdi euro6, Jumper) читає але не програмує після заміни насосів і баків. Mercedes SBC до 07, FCA замок запалювання в 1.3 JTD тільки вручну), заміна гальмівних колодок (Aston Martindo 16, Maserati - тільки діагностика до 21. Ідеальної техніки, на жаль, не буває, пам'ятаймо про це
1 x сканер MT500
1 x 12V2A зарядний пристрій
1 x M001A (основний кабель)
1 x M005 (для Kawasaki-4 + 6 контактів)
1 x M006 (для Kawasaki-4 + 6 контактів)
1 x M012 (для Suzuki-6 Pin)
1 x M015A (для Honda-4 Pin)
1 x M018A (для Yamaha-3 + 4 + 3 Pin)
1 x M019 (для KTM-6 Pin)
1 x M037 (для Ducati-4 Pin)
1 x M040 (для BMW-10 Pin)
1 x M041 (OBD-6) )
1 x посібник користувача EN
1 x початковий посібник/сертифікат