AM.GT1446SZ, GT14-001, 1000-010-458 - КАРТРИДЖ ТУРБІНИ KORAS, FIAT, 1.6 D, 55209152, 55230176

AM.GT1446SZ, GT14-001, 1000-010-458 - КАРТРИДЖ ТУРБІНИ KORAS, FIAT, 1.6 D, 55209152, 55230176

Що Ви шукаєте?

AM.GT1446SZ, GT14-001, 1000-010-458 - КАРТРИДЖ ТУРБІНИ KORAS, FIAT, 1.6 D, 55209152, 55230176

В наявності
Код товару:
15231152790
7425,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Номер за каталогом AM.GT1446SZ, GT14-001, 1000-010-458
Номери замінних деталей 807068-0002, 807068-0001,784844-0001,766891-0001,
Оригінальний номер деталі 55209152, 55230176,
Опис
готовий до складання, збалансований центр турбокомпресора E & amp; E TURBO
  • запасні номери турбокомпресорів, до яких він підходить WKŁAD:
  • 55209152
  • 55230176
  • 807068-0002,
  • 807068-0001
  • 784844-0001
  • 766891-0001
  • 807068-2
  • 807068-1
  • 784844-1
  • 766891-1

запасні номери це номери турбокомпресорів, конструктивно ідентичні, до яких будуть відповідати відповідні деталі, наприклад, корали, клапани, ущільнення, якщо вони обрані за цими номерами.

номери кожної компанії, що виробляє турбокомпресор, складаються з характерних для нього елементів і букв. Наприклад:

- Гаррет - це 6 цифр перед тире (найбільш важливі) і 1,2,3 цифри після тире, іноді закінчуються буквою "S" наприклад, 878998-5001S, 878998-1

- BorgWarner - це 11 цифр, згрупованих за схемою 4-3-4 або написаних рядком без дефісів, наприклад 5303-988-0105, 53039880105

- Mitsubishi - це 10 цифр, розділених дефісом в центрі в схемі 5-5, наприклад 49373-04002

- IHI це цифри, які трохи схематичні, але найчастіше містять букви і досить короткі наприклад, VV22, 9VA18

увага!  Перед покупкою перевірте номер турбіни у вашому автомобілі (табличка турбіни)
автомобілі з турбонагнітачами, для яких підходить картридж:

Alfa Romeo:

  • Giulietta, 2010/04-2020/12, 940_, 1.6 JTDM, 1598 ccm, 77 кВт, 105 к. с.

Fiat:

  • Bravo II, 1995/10-2001/10, 182, 1.6 16V, 1581 ccm, 66 кВт, 90 к. с.
  • Bravo II, 2008/03-2009/12, 198, 1.6 D MultiJet, 1598 ccm, 66 кВт, 90 к. с.
  • Linea, 2009/06-2015/12, 110, 323, 1.6 D MultiJet, 1598 ccm, 77 кВт, 105 к. с.
  • Scudo, 2007/01-2016/12, 270_, 1.6 D Multijet, 1560 ccm, 66 кВт, 90 к. с.
  • Scudo, 2011/02-2020/12, 272, 270, 1.6 D Multijet, 1560 куб. см, 66 кВт, 90 к. с.

Lancia:

  • Delta I, 1987/05-1992/08, 831AB0, 1.6 GT i.e, 1585 ccm, 66 кВт, 90 к. с.
  • Delta III, 2011/04-2014/08, 844, 1.6 D MultiJet, 1598 ccm, 77 кВт, 105 к. с.

Opel:

  • Combo Kasten/Kombi, 2012/02-2020/12, X12, 1.6 CDTi, 1598 ccm, 77 кВт, 105 к. с.
  • Combo Kasten/Kombi, 2012/02-2020/12, X12, 1.6 CDTi, 1598 ccm, 66 кВт, 90 к. с.
  • COMBO Tour, 2012/02-2020/12, x12, 1.6 CDTi, 1598 ccm, 77 кВт, 105 к. с.
  • COMBO Tour, 2012/02-2020/12, x12, 1.6 CDTi, 1598 ccm, 66 кВт, 90 к. с.
колесо стиснення

колеса компресора E & amp; e виготовлені з високоякісного алюмінієвого сплаву c355 без застосування технології HIP (Hot Isostatic Pressing). Сплав C354 з використанням HIP був розроблений дослідницькою та дослідницькою групою E & amp;E і незабаром буде доступний.

готові/оброблені/MFS / ковані колеса компресора з алюмінію, титану і нержавіючої сталі з числовим програмуванням і без отворів можуть поставлятися компанією E&E Turbo. Вибір алюмінієвого сплаву з більш високим співвідношенням міцності до ваги, більшою міцністю на розрив і хорошою корозійною стійкістю після високотемпературних випробувань доступний для готових коліс компресора.

турбо Вал

всі турбінні колеса в турбінах E & amp; E Turbo виготовлені з використанням сплаву Inconel 713c до температури 850°C з вмістом нікелю 75% (покращений матеріал M2004 для користувачів з високими вимогами). Це дозволяє E & amp; E Turbo виробляти турбіни з високоякісним валом з турбінним колесом з інконеля.

колесо валу E&e із закритою пластиною, одиночними або подвійними поршневими кільцями, зворотним, укороченим і шарикопідшипником з підвищеною ефективністю може бути виготовлено на 100% в нашій компанії.

E&E Turbo використовує техніку зварювання електронним променем і дискового зварювання. Після електронного зварювання область зварювання повністю перевіряється ультразвуковим тестом для забезпечення якості та надійності.

після автоматичного виробництва проводиться повномасштабний контрольний тест, що включає такі розміри, як лопаті турбіни, розміри індуктора, розміри ексдуктора, висоту леза, контур, довжину колеса турбіни і т. д.< / п>