- чавунний циліндр ALIEN 75.00
- анодований поршень ALIEN
- поршневий штифт, градуйований
- поршневі запобіжники типу C (2шт.)
- комплект поршневих кілець (3шт.)
Стан | Новий |
---|---|
Номер за каталогом | AE.CYL-M10 |
Стан | Новий |
---|---|
Номер за каталогом | AE.CYL-M10 |
циліндр виготовлений з високоякісного чавуну в геометрії для візуального відповідності оригіналу, втулка закінчена хонінгуванням. Фарбування в чорний колір за оригіналом термостійкої фарбою, стійкою до бензину, масел і більшості розчинників. Це анікорозійне покриття набагато більш високого класу, ніж зазвичай використовуються в реставрації термостійкі аерозолі.
поршень виготовлений з високоякісного алюмінієвого сплаву з вмістом кремнію 20%, що забезпечує низький коефіцієнт теплового розширення матеріалу. Виливок, підданий двоступеневому процесу термічної обробки, остаточно анодований.е>
геометрія оболонки, заснована на профілі стовбура, овальна. Висока якість обробки і низька шорсткість днища, що зводить до мінімуму адгезію нагару. все складено і не вимагає втручання користувача, крім перевірки люфту на кільцевих замках.
вагавага номінального поршня ALIEN знаходиться в діапазоні 275-278 г для оптимального балансу серійного колінчастого поршня. Це критичний параметр, що впливає на рівень вібрації під час використання мотоцикла, особливо відчувається в одноциліндрових двигунах.е>
кишені клапанів поршня ALIEN були оснащені додатковими виборами матеріалу в місці типового зіткнення з клапанами або сідлами клапанів (наприклад, якщо фрезерування після установки сідел не було виконано відповідно до заводським рішенням). Метою модифікації є надання Користувачеві продукту, який, незважаючи на наявні відхилення в обробці головки, зможе виконати збірку без необхідності ручної обробки поршня.е>
днища поршня була підвищена на вихідному Поршні FSO. Зміна конструкції спрямована на підвищення ступеня стиснення, щоб звести нанівець наслідки багаторазового ремонту головок (в тому числі колапс клапанних сідел) і поступового зниження ступеня стиснення і, отже, ефективності двигуна.
знижена ступінь стиснення, характерна для заводських двигунів, була продиктована низьким октановим числом наявних в той час видів палива . Сьогодні основним бензином є E95, тому підвищення ступеня стиснення - це адаптація системи до роботи в сучасних умовах експлуатації і наближення до заявленої заводом SFM ступеня стиснення 7:1
в залежності від стану / обсягу головки і надмірності використовуваного поршня ALIEN, збільшення ступеня стиснення складе 6-10%. Чим краще базовий стан камери головки, тим більше приріст.е>
Мікропористість покриття покращує поведінку масляної плівки на поверхні оболонки, покращуючи її мастило.
більш висока поверхнева твердість ускладнює затирання (щеплення матеріалу поршня з втулкою) в критичні моменти роботи двигуна.
помітно менший коефіцієнт тертя - це менше тепла, що виділяється, і менше розширення (так зване набухання) матеріалу.е>
використовується захист поршневого штифта типу C, відомий із сучасних мотоциклів. Дроти виготовлені з високоякісної пружинної сталі. Пази для стопорних кілець були виконані в круговому перерізі, що необхідно для правильної посадки дроту. Глибокі виїмки з обох боків отвору дозволяють легко розібрати запобіжник.
поршневий штифт внутрішньо градуйований і встановлений на натиску.е>