AE.CYL-M10 - Junak M10 чавунний циліндр чужий поршневі Кільця

AE.CYL-M10 - Junak M10 чавунний циліндр чужий поршневі Кільця

Що Ви шукаєте?

AE.CYL-M10 - Junak M10 чавунний циліндр чужий поршневі Кільця

В наявності
Код товару:
13474971965
16320,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Номер за каталогом AE.CYL-M10
Опис
Склад комплекту
  • чавунний циліндр ALIEN 75.00
  • анодований поршень ALIEN
  • поршневий штифт, градуйований
  • поршневі запобіжники типу C (2шт.)
  • комплект поршневих кілець (3шт.)
матеріали

циліндр виготовлений з високоякісного чавуну в геометрії для візуального відповідності оригіналу, втулка закінчена хонінгуванням. Фарбування в чорний колір за оригіналом термостійкої фарбою, стійкою до бензину, масел і більшості розчинників. Це анікорозійне покриття набагато більш високого класу, ніж зазвичай використовуються в реставрації термостійкі аерозолі.

поршень виготовлений з високоякісного алюмінієвого сплаву з вмістом кремнію 20%, що забезпечує низький коефіцієнт теплового розширення матеріалу. Виливок, підданий двоступеневому процесу термічної обробки, остаточно анодований.

точність обробки

геометрія оболонки, заснована на профілі стовбура, овальна. Висока якість обробки і низька шорсткість днища, що зводить до мінімуму адгезію нагару. все складено і не вимагає втручання користувача, крім перевірки люфту на кільцевих замках.

вага

вага номінального поршня ALIEN знаходиться в діапазоні 275-278 г для оптимального балансу серійного колінчастого поршня. Це критичний параметр, що впливає на рівень вібрації під час використання мотоцикла, особливо відчувається в одноциліндрових двигунах.

Додаткові вирізи клапанів

кишені клапанів поршня ALIEN були оснащені додатковими виборами матеріалу в місці типового зіткнення з клапанами або сідлами клапанів (наприклад, якщо фрезерування після установки сідел не було виконано відповідно до заводським рішенням). Метою модифікації є надання Користувачеві продукту, який, незважаючи на наявні відхилення в обробці головки, зможе виконати збірку без необхідності ручної обробки поршня.

модифікація сфери днища поршня

днища поршня була підвищена на вихідному Поршні FSO. Зміна конструкції спрямована на підвищення ступеня стиснення, щоб звести нанівець наслідки багаторазового ремонту головок (в тому числі колапс клапанних сідел) і поступового зниження ступеня стиснення і, отже, ефективності двигуна.

знижена ступінь стиснення, характерна для заводських двигунів, була продиктована низьким октановим числом наявних в той час видів палива . Сьогодні основним бензином є E95, тому підвищення ступеня стиснення - це адаптація системи до роботи в сучасних умовах експлуатації і наближення до заявленої заводом SFM ступеня стиснення 7:1

в залежності від стану / обсягу головки і надмірності використовуваного поршня ALIEN, збільшення ступеня стиснення складе 6-10%. Чим краще базовий стан камери головки, тим більше приріст.

переваги анодного покриття

Мікропористість покриття покращує поведінку масляної плівки на поверхні оболонки, покращуючи її мастило.

більш висока поверхнева твердість ускладнює затирання (щеплення матеріалу поршня з втулкою) в критичні моменти роботи двигуна.

помітно менший коефіцієнт тертя - це менше тепла, що виділяється, і менше розширення (так зване набухання) матеріалу.

захист штифта

використовується захист поршневого штифта типу C, відомий із сучасних мотоциклів. Дроти виготовлені з високоякісної пружинної сталі. Пази для стопорних кілець були виконані в круговому перерізі, що необхідно для правильної посадки дроту. Глибокі виїмки з обох боків отвору дозволяють легко розібрати запобіжник.

поршневий штифт внутрішньо градуйований і встановлений на натиску.