Кульовий вузол - перехідник для зчіпки US зі штифтом, Адаптер підходить до балок US з розміром отвору 51х51 мм.
Не підходить до зчіпного пристрою AL-KO зі стабілізатором ходу
ВАЖЛИВО: ЯК ПРАВИЛЬНО ВИБРАТИ АДАПТЕР USA?
виміряйте ширину та висоту монтажного отвору адаптера в балці фаркопа. На американському ринку використовуються два типи входів, розміри: 51x51 мм і 32x32 мм
вимірюють висоту отвору гакової балки відносно землі. М'яч-перехідник повинен бути на висоті 35-43 см.
якщо отвір для кріплення фаркопа знаходиться надто високо відносно землі, використовуйте перехідник США з опускаючою кулькою.
Щоб оптимально відрегулювати монтажну глибину американського адаптера, ми рекомендуємо порівняти відстань між отворами, що кріплять стопорний штифт в отворі фаркопа, з адаптером
Встановлення американського адаптера дуже просте. Просто вставте штифт у квадратний отвір у балці гачка. Фіксуємо від відриву шпилькою з пружинним шплінтом.
ТЕХНІЧНІ ДАНІ:
Виробник: STEINHOF
Номер за каталогом: zk-6
Омологація: e20
Діаметр кулі: 50 мм
Розміри балки: 51x51 мм
Макс. вага причепа: 3500 кг
Макс. тиск на кулю: 2100 кг
Сила D: 17,0 кН
Маса кулі: 3,0 кг
РАЗОМ ІЗ АДАПТЕРОМ США ВИ ОТРИМАЄТЕ:
монтажний штифт
для кріплення штифт пружинний штифт
буксирна кулька з різьбленням
захисний ковпачок
Фаркопи Steinhof виготовляються із спеціально відібраної сировини та мають відповідні допуски, які гарантують їх довговічність і підтверджують, що замовник отримує лише фаркоп найвищої якості.
Ми пропонуємо автомобільні гаки, адаптовані до легкових автомобілів і мікроавтобусів.
Ми гарантуємо, що гачки піддаються приблизно 50-годинним спеціалізованим випробуванням на втому, які проводяться у внутрішній лабораторії, перш ніж вони будуть доступні для продажу на ринку. Випробування передбачає перевірку їх довговічності після 2 мільйонів циклів під певним навантаженням; воно спрямоване на забезпечення постійної, високої та повторюваної якості для серійного виробництва. Крім того, фаркопи регулярно перевіряються на відповідність вимогам Правил ЄЕК ООН №55. Результатом цих випробувань є отримання сертифікатів допуску № E20 і e20, отриманих від Промислового автомобільного інституту у Варшаві.