A1694602500 - Mercedes B-Class W245 2005 - 2011

A1694602500 - Mercedes B-Class W245 2005 - 2011

A1694602500 - Mercedes B-Class W245 2005 - 2011

В наявності
Код товару:
13258056495
11806,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Відновлений
Номер за каталогом A1694602500
Оригінальний номер деталі MERCEDES-BENZ (1694602500), MERCEDES-BENZ (169 460 2700), MERCEDES-BENZ (169 460 3100), MERCEDES-BENZ (A1694602700), MERCEDES-BENZ (A1694603100),
Опис
електричний ковш

ціна, зазначена на аукціоні, відноситься до електричного ковша при поверненні старого мистецтва або його ремонті протягом 24 годин.

застосування трансмісії в автомобілях:
  • MERCEDES A-Class W169 2004 - 2012
  • MERCEDES B-Class W245 2005-2011

оригінальні номери деталей:

  • MERCEDES-BENZ (1694602500)
  • MERCEDES-BENZ (169 460 2700)
  • MERCEDES-BENZ (169 460 3100)
  • MERCEDES-BENZ (A1694602500)
  • MERCEDES-BENZ (A1694602700)
  • Mercedes-Benz (a1694602700)
  • Mercedes-Benz (a1694603100) < /li >

симптоми пошкодження рульового механізму:

⦁ стукіт, чутний в рульовому колесі або рульовому колесі;

⦁ відчутні зазори на рульовому колесі;

⦁ блокування рульового колеса в певних положеннях;

⦁ проблеми з гідропідсилювачем керма.

< H1>процес регенерації електричного рульового механізму:
  • оцінка стану трансмісії
  • мийка і піскоструминна обробка
  • Заміна напрямних втулок і регулювання зазору зубчастої рейки
  • Діагностика та ремонт електронних модулів
  • підключення відремонтованої трансмісії до спеціалізованого комп'ютера, що дозволяє додатково діагностувати робочі параметри і виконувати калібрувальні дії
  • < /
фаза випробувань:< / H1>

ми проводимо випробування електричних маглів на випробувальних станціях EPS.

випробувальні станції EPS-це інноваційний інструмент для проведення діагностичного аналізу електронних блоків гідропідсилювача керма

пристрій побудовано для імітації реальних умов транспортного засобу навіть при дорожньому навантаженні, що дозволяє проводити випробування без необхідності установки в транспортному засобі.

конструкція електропідсилювача:
  1. корпус
  2. вхідний вал
  3. датчик крутного моменту
  4. шестерня
  5. двосторонній поршень на зубчастій рейці
  6. блок управління
  7. порожнистий вал
  8. електродвигун
  9. гайка з шарикопідшипниками
  10. < / ol >
час ремонту

час ремонту становить від 6 до 9 годин! Таким чином, за один день ваш рульовий механізм знайде другу молодість і прослужить довгі роки.

DMF Service гарантує 100% задоволення
Scroll To Top