Стан | Новий |
---|---|
Номер за каталогом | 993 325 |
Номери замінних деталей | Magnum Technology SP093MT, MAXGEAR 60-0542, SKF VKDL 33139, |
Оригінальний номер деталі | PEUGEOT 5002 TN, |
Стан | Новий |
---|---|
Номер за каталогом | 993 325 |
Номери замінних деталей | Magnum Technology SP093MT, MAXGEAR 60-0542, SKF VKDL 33139, |
Оригінальний номер деталі | PEUGEOT 5002 TN, |
чи потрібно замінювати пружини при заміні амортизаторів?
амортизатор і пружина завжди працюють в тандемі, виконуючи дві частини однієї і тієї ж задачі - забезпечення плавного руху і керованості. Пружина-це пружний елемент підвіски, який пом'якшує удари і нерівності, що виникають при русі по нерівних дорогах. Коли колесо потрапляє в перешкоду, воно піднімається з землі і не може бути спрямоване. Завдання пружини-якомога швидше повернути колесо в початкове положення, але при ударі по дорозі колесо відскакує від нього. Чим м'якше пружина, тим більше вона може стискатися і поглинати більше енергії. Оскільки ця енергія витрачається дуже повільно, вібрації не зникнуть надовго, підживлюються новими ударами, викликаними нерівностями на дорозі. Рішенням цієї проблеми є амортизатор, завдання якого-швидко гасити вібрації колеса.
що потрібно змінити в підвісці:
підвіска може працювати належним чином тільки в тому випадку, якщо амортизатори і пружини працюють разом і правильно виконують свої функції. Пружини несуть вагу автомобіля, але їх рухи контролюються амортизаторами, тому вони залежать один від одного. Якщо пружина провисає, амортизатор, перевантажений додатковою роботою, виходить з ладу набагато швидше, в той час як пошкоджений амортизатор не може адекватно обмежити рух пружини і викликає розгойдування автомобіля.
стан пружини також впливає на зчеплення з поверхнею, ступінь негативного впливу на амортизатори і кінці стрижнів, а також на ефективність гальмування автомобіля.
джерела втрачають свої властивості, тому що:
При заміні амортизаторів найкраще замінити пружини, але це дорого і не обов'язково, оскільки деякі властивості пружин не можуть бути визначені візуально (наприклад, втома металу).
установка нових амортизаторів в комплекті зі старими і іржавими пружинами призведе до ремонту підвіски вдвічі і скорочення терміну служби всіх компонентів підвіски. При одночасній заміні всіх деталей підвіска буде повернута в початковий стан. Додатковою перевагою є те, що частина витрат буде відшкодована за рахунок економії витрат на робочу силу в два рази.
це залежить від вас, але пружини слід замінювати, коли:
якщо все в порядку, допускається Заміна пружин при кожній другій заміні амортизаторів.
зверніть увагу, що демпфери і пружини повинні замінюватися парами на кожній осі , в іншому випадку різні умови призведуть до дисбалансу підвіски, що вплине на ходові якості.е>
бренд належить групі ZF Friedrichshafen AG, в яку також входять Boge і Lemforder.
продукція SACHS використовується майже 80% європейських автовиробників. Особливою славою користуються амортизатори і компоненти зчеплення. На першу збірку в Європі збираються: Audi, BMW, Porsche, Jaguar, Ford, Opel, Fiat, Peugeot, а також флагманські японські автовиробники. Компанія SACHS також є одним з провідних дизайнерів і виробників зчеплень і амортизаторів для гоночних автомобілів Формули-1.е>
в одній моделі автомобіля можуть бути різні варіанти деталей. У разі невизначеності правильного вибору деталей рекомендується перевірка по VIN номеру.