96689 TP - Радіатор повітря FORD C-MAX FOCUS II 1.6 2.0 04

96689 TP - Радіатор повітря FORD C-MAX FOCUS II 1.6 2.0 04

96689 TP - Радіатор повітря FORD C-MAX FOCUS II 1.6 2.0 04

В наявності
Код товару:
7800006081
5287,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Номер за каталогом 96689 TP
Виробник деталей Termpol
Номери замінних деталей 1316496, 30870, 96689
Тип автомобіля Легкові автомобілі
Опис

НОВИЙ ПОВІТРЯНИЙ ОХОЛОДЖувач ІНТЕРКУЛЕР FORD C-MAX FOCUS II 1.6 2.0 TDCi 2004-

"TERMPOL" - ПОЛЬСЬКИЙ БРЕНД - ВИСОКА ЯКІСТЬ ЗА ДОСТУПНОЮ ЦІНОЮ

Chłodnica powietrza FORD C-MAX FOCUS II 1.6 2.0 04 Producent części Termpol

ТермПол пропонує найякісніші алюмінієві радіатори для більшості марок легкових автомобілів і мікроавтобусів на європейському ринку. Усі кулери виготовляються відповідно до найвищих стандартів якості ISO 9001, TS 16949. Незалежно від того, чи потрібні вам серцевини Flat Fin, серпантинні серцевини, повні кулери чи нагрівачі, ви завжди знайдете продукт найвищої якості у бренду TermPol. Кожен кулер захищений виробником (голограма з логом)

ОРИГІНАЛЬНИЙ ПОВІТРЯНИЙ ОХОЛОДЖувач (ІНТЕРКУЛЕР) ПОЛЬСЬКОЇ МАРКИ TERMPOL є (ГАРАНТІЯ ЯКОСТІ). Кулери підходять без доробок. Ми збираємо їх самостійно, тому можемо гарантувати 100% високу якість.

Ціна магазину 350 злотих

Chłodnica powietrza FORD C-MAX FOCUS II 1.6 2.0 04

ТЕХНІЧНІ ДАНІ:  

  •  Розміри (В x Ш x Г): 600 x 138 x 50 мм  
  •   Номер OE:
  • 1231015
  • 1316496
  • 1353523
  • 3M5H 9L440 AD
  • 3M5H 9L440 AB
  • 3M5H 9L440 AC
  • 3M5H 9L440 AE
  • 3M5H 9L440 AA
  • 30870 NRF
  • Матеріал: БРЕВЕРЕНИЙ алюміній   
  •  автомобілі з механічною або автоматичною коробкою передач
  • Автомобілі з кондиціонером або без нього
  • Реальні фотографії
  •  Код товару: 96689 лютого TP  
Chłodnica powietrza FORD C-MAX FOCUS II 1.6 2.0 04 Numer katalogowy części 96689 TP

На цьому аукціоні ми продаємо паяні (спечені) радіатори за тією ж технологією, що і оригінальний.

РАДІАТОР ЗВАРЕНИЙ ЯК ОРИГІНАЛ ДЛЯ ЦЬОГО АВТО. Плоскі труби.

 Охолоджувачі, виготовлені за технологією спікання.

  Недоліки:

  • відносно висока вартість виробництва (виробництво вимагає дорогого спеціалізованого обладнання, просторих залів, великого досвіду).

Переваги: ​​

  • висока жорсткість і довговічність, що важливо для охолоджувачів дизельних двигунів;
  • велика тепловиділяюча поверхня, оскільки овальні трубки постійно з’єднані з ламелями та алюмінієвими сторонами, які також є основами, до яких кріпляться пластикові бачки радіатора за допомогою гумових прокладок типу «O-ring», менш сприйнятливих до пошкоджень, ніж прокладки, що використовуються при установці механічно складених охолоджувачів.

Остерігайтеся дешевих замінників за підозріло низькими цінами. Пам'ятайте, що поломка в дорозі може обійтися дорожче.

  1. Механічно складані радіатори з круглими трубками

Недоліки:

  • невелика поверхня, що безпосередньо випромінює тепло, завдяки круглому поперечному перерізу трубок;
  • низька жорсткість і, отже, значний ризик протікання через вібрацію від двигуна;
  • необхідність використання високоякісних (нестаріючих) ущільнень для труб через дуже важливу роль, яку відіграють ці ущільнення (яку, на жаль, деякі виробники не поважають або через брак досвіду, або в гонитві за мінімально можливим виробництвом вартість).

 

Переваги: ​​

  • низька собівартість (круглі труби дешевше овальних, можна використовувати більш просте, а тому дешевше виробниче обладнання, виробництво можна проводити в невеликих приміщеннях).

Скорочення витрат

Існує ще одна проблема багатьох китайських радіаторів, навіть якщо вони призначені для найменш вимогливих автомобілів. Що ж, через сильну внутрішньокитайську конкуренцію окремі компанії намагаються перемогти своїх конкурентів не якістю, широтою пропозиції чи швидкістю доставки, а ціною. Тому вони скорочують витрати скрізь, де можуть, у тому числі там, де їм це заборонено. Як наслідок, їхні радіатори, порівняно зі встановленими на заводі, часто мають:

  • сердечник зі зменшеною товщиною;
  • менша (навіть на 10-15%) кількість трубок;
  • знижена щільність ламелі.

І це лише ті «економії», які видно неозброєним оком. Звичайно, можна припустити, що вживаються інші заходи, такі як зменшення товщини стінок труб або використання дешевших (і, отже, зазвичай менш якісних) ущільнень. Це пояснює, чому довговічність дешевих кулерів часто вимірюється місяцями, а не роками.

Chłodnica powietrza FORD C-MAX FOCUS II 1.6 2.0 04 Typ samochodu Samochody osobowe
Scroll To Top