НОВИЙ ПОВІТРЯНИЙ ОХОЛОДЖувач ІНТЕРКУЛЕР RENAULT KANGOO NISSAN KUBISTAR 1.5DCI
NRF пропонує найякісніші алюмінієві радіатори для більшості марок легкових і комерційних автомобілів на європейському ринку. Усі охолоджувачі виробляються відповідно до найвищих стандартів якості ISO 9001, TS 16949. Незалежно від того, чи потрібні вам серцевини з плоскими ребрами, серпантинні серцевини, повні охолоджувачі чи нагрівачі, ви завжди знайдете продукт найвищої якості в NRF.
Радіатори NRF в основному використовуються в автомобільній промисловості, оскільки компанія виробляє запчастини для вантажівок і легкових автомобілів. Але охолоджувачі NRF також успішно використовуються в інших секторах. У Центрі досліджень і розробок системи NRF піддаються детальним тестам, завдяки чому ми гарантуємо їх оптимальну функціональність.
ОРИГІНАЛЬНИЙ ПОВІТРЯНИЙ ОХОЛОДЖУВАЧ (ІНТЕРКУЛЕР) ВІД ГОЛЛАНДСЬКОЇ КОМПАНІЇ NRF (ЗАВОДСЬКА ЗБІРКА В АВТОМОБІЛЯХ ДЛЯ ПЕРШОГО МОНТАЖУ)
Ціна магазину 600 злотих
ЗАСТОСУВАННЯ:
Виробник Модель Об’єм Паливо Кондиціонер Трансмісія Двигун КВт HP Рік
NISSAN KUBISTAR (X76, X80) (03-) 1.5 dCi D + M K9K 700 48 64 1/2004 ->
NISSAN KUBISTAR (X76, ) 1.5 dCi D + M K9K 700 48 64 8/2003 -> 12/2003
NISSAN KUBISTAR (X76, X80) (03-) 1.5 dCi D + M K9K 702 48 64 1/2004 ->
NISSAN KUBISTAR (X76, X80) (03-) 1.5 dCi D + M K9K 702 48 64 8/2003 -> 12/2003
NISSAN KUBISTAR (X76, X80) (03-) 1.5 dCi D + M K9K 704 42 56 1/2004 ->
NISSAN KUBISTAR ( X76, X80) (03-) 1.5 dCi D + M K9K 704 42 56 8/2003 -> 12/2003
NISSAN KUBISTAR (X76, ) (03-) 1.5 dCi D + M K9K 710 42 56 1/2004 ->
NISSAN KUBISTAR (X76, X80) (03-) 1.5 dCi D + M K9K 710 42 56 8/2003 -> 12/2003
NISSAN KUBISTAR (X76, X80) (03-) 1.5 dCi D + M K9K 714 42 56 1/2004 ->
NISSAN KUBISTAR (X76, X80) (03-) 1.5 dCi D + M K9K 714 42 56 8/2003 -> 12/2003
NISSAN KUBISTAR (X76, X80) (03-) 1.5 dCi D + M K9K 716 45 60 1/2004 ->
NISSAN KUBISTAR (X76, X80) (03-) 1.5 dCi D + M K9K 716 45 60 8/2003 -> 12/2003
NISSAN KUBISTAR (X76, X80) (03-) 1.5 dCi D + M K9K 722 60 80 1/2004 ->
NISSAN KUBISTAR (X76, X80) (03-) 1.5 dCi D + M K9K 722 60 80 8/2003 -> 12/2003
RENAULT KANGOO I (98-) 1.5 dCi D + M K9K700 12/2003 ->
RENAULT KANGOO I (98-) ) 1.5 dCi D + M K9K700 1/1998 -> 10/2001
RENAULT KANGOO I (98-) 1.5 dCi D + M K9K700 10/ 2001 -> 12/2003
RENAULT KANGOO I (98-) 1.5 dCi D - M K9K700 1/1998 ->
RENAULT KANGOO I ( 98-) 1.5 dCi D + M K9K702 48 64 12/2003 ->
RENAULT KANGOO I (98-) 1.5 dCi D + M K9K702 48 64 1/1998 -> 10/2001
RENAULT KANGOO I (98-) 1.5 dCi D + M K9K702 48 64 10/2001 -> 12/2003
RENAULT KANGOO I (98-) 1.5 dCi D - M K9K702 48 64 1/1998 ->
RENAULT KANGOO I (98- ) 1.5 dCi D + M K9K704 42 56 12/2003 ->
RENAULT KANGOO I (98-) 1.5 dCi D + M K9K704 42 56 1/1998 -> 10/ 2001
RENAULT KANGOO I (98-) 1.5 dCi D + M K9K704 42 56 10/2001 -> 12/2003
RENAULT KANGOO I ( 98-) 1.5 dCi D - M K9K704 42 56 1/1998 ->
RENAULT KANGOO I (98-) 1.5 dCi D + M K9K710 60 80 12/2003 ->
RENAULT KANGOO I (98-) 1.5 dCi D + M K9K710 60 80 1/1998 -> 10/2001
RENAULT KANGOO I (98-) 1.5 dCi D + M K9K710 60 80 10/2001 -> 12/2003
RENAULT KANGOO I (98- ) 1.5 dCi D - M K9K710 60 80 1/1998 ->
RENAULT KANGOO I (98-) 1.5 dCi D + M K9K714 50 67 12/2003 ->
RENAULT KANGOO I (98-) 1.5 dCi D + M K9K714 50 67 1/1998 -> 10/2001
RENAULT KANGOO I (98-) 1.5 dCi D + M K9K714 50 67 10/2001 -> 12/2003
RENAULT KANGOO I (98-) 1.5 dCi D - M K9K714 50 67 1/1998 ->
RENAULT KANGOO I (98-) 1.5 dCi D + M K9K716 45 60 1/1998 ->
RENAULT KANGOO I (98-) 1.5 dCi D - M K9K716 45 60 1/1998 ->
ТЕХНІЧНІ ДАНІ:
Розміри (В x Ш x Г): 530 x 97 x 40 мм
Номер OE:
82 00 221 885
8200732390
8200137653
96563
Матеріал: ПРИПАЯНИЙ алюміній
автомобілі з механічною або автоматичною коробкою передач
Ілюстративні фотографії
Код товару: 30353 NRF
Ми продаємо лише паяні (спечені) охолоджувачі з використанням тієї ж технології, що й оригінальний.
РАДІАТОР ЗВАРЕНИЙ ЯК ОРИГІНАЛ ДЛЯ ЦЬОГО АВТО. Плоскі труби ..
Охолоджувачі, виготовлені за технологією спікання
Недоліки:
відносно висока вартість виробництва (виробництво вимагає дорогого спеціалізованого обладнання, просторих залів, великого досвіду).
Переваги:
висока жорсткість і довговічність, що важливо для охолоджувачів дизельних двигунів;
велика тепловиділяюча поверхня, оскільки овальні трубки постійно з’єднані з ламелями та алюмінієвими сторонами, які також є основами, до яких кріпляться пластикові бачки радіатора за допомогою гумових прокладок типу «O-ring», менш сприйнятливих до пошкоджень, ніж прокладки, що використовуються при установці механічно складених охолоджувачів.
Остерігайтеся дешевих замінників за підозріло низькими цінами. Пам'ятайте, що поломка в дорозі може обійтися дорожче.
Механічно складані радіатори з круглими трубками
Недоліки:
невелика поверхня, що безпосередньо випромінює тепло, завдяки круглому поперечному перерізу трубок;
низька жорсткість і, отже, значний ризик протікання через вібрацію від двигуна;
необхідність використання високоякісних (нестаріючих) ущільнень для труб через дуже важливу роль, яку відіграють ці ущільнення (яку, на жаль, деякі виробники не поважають або через брак досвіду, або в гонитві за мінімально можливим виробництвом вартість).
Переваги:
низька собівартість (круглі труби дешевше овальних, можна використовувати більш просте, а тому дешевше виробниче обладнання, виробництво можна проводити в невеликих приміщеннях).
Скорочення витрат
Існує ще одна проблема багатьох китайських радіаторів, навіть якщо вони призначені для найменш вимогливих автомобілів. Що ж, через сильну внутрішньокитайську конкуренцію окремі компанії намагаються перемогти своїх конкурентів не якістю, широтою пропозиції чи швидкістю доставки, а ціною. Тому вони скорочують витрати скрізь, де можуть, у тому числі там, де їм це заборонено. Як наслідок, їхні радіатори, порівняно зі встановленими на заводі, часто мають:
сердечник зі зменшеною товщиною;
менша (навіть на 10-15%) кількість трубок;
знижена щільність ламелі.
І це лише ті «економії», які видно неозброєним оком. Цілком ймовірно, що вжито інших заходів, наприклад, зменшення товщини стінок труб або використання дешевших (і, отже, зазвичай нижчої якості) ущільнень. Це пояснює, чому довговічність дешевих кулерів часто вимірюється місяцями, а не роками.