предметом пропозиції є акумуляторна батарея з наступної фотографії:
| Стан | Новий |
|---|---|
| Номер за каталогом | 7070041 |
| Оригінальний номер деталі | HJTZ7S-FP, |
| Стан | Новий |
|---|---|
| Номер за каталогом | 7070041 |
| Оригінальний номер деталі | HJTZ7S-FP, |
предметом пропозиції є акумуляторна батарея з наступної фотографії:
(код товару: 7070041)
призначення: Yamaha YZF-R1 1000
Рік випуску: 2015
ТЕХНІЧНІ характеристики:
напруга: 12V
ємність: 2.42 Ah
ємність: 29 Втч
тип: літій-іонний / не потребує обслуговування
струм запуску CCA, заявлений виробником: 144 a
пусковий струм (стандарт SAE) за показаннями тестера JMP: 230 a
пусковий струм (стандарт DIN) за показаннями тестера JMP: 210 A
пусковий струм (стандарт EN) за показаннями тестера JMP: 130 a
довжина: 113 мм
ширина: 69 мм
Висота: 105/125/85 мм
вага (з електролітом): 0.5 кг
кріплення проводів: знизу
спереду
положення позитивної клеми: передній-правий
положення негативної клеми: спереду-зліва
вентиляція: немає
виробник: JMT
технологія літій-іонних елементів успішно використовується протягом декількох десятиліть в основному в електронній промисловості. У той час як в автомобільній промисловості він доступний тільки у провідних світових виробників акумуляторів.е>
літій-іонні акумулятори JMT завдяки своїй конструкції покривають майже 90% попиту на ринку мотоциклів. Головною їх перевагою є, перш за все, дуже мала вага. Звідси їх широке застосування в мотоциклетному спорті через досить дешевого, в порівнянні з іншими процедурами, зниження ваги мотоцикла.е>
літій-іонні акумулятори можуть мати на упаковці вказане значення [Wh] це результат добутку ємності [Ah] і напруги [V] батареї.Інші особливості включають в себе: - можливість установки батареї в будь-якому положенні, - саморозряд на рівні 5% в місяць, - встановлений в батареї процесор, управляє правильною роботою елементів і запобігає m.in. нерівномірному навантаженні окремих з них, - надзвичайно швидкий процес зарядки, який в залежності від моделі займає від 4-8 хв (при потужному зарядному пристрої), - індикатор заряду акумулятора.е>
використовуйте зарядні пристрої типу LiFePO4. Максимальна напруга зарядки LiFePO4 не повинна перевищувати 14,9 в! однак для правильної зарядки необхідно перевищення напруги 14,4 В.Максимальний струм заряду становить 5с, що в п'ять разів перевищує значення фізичної ємності. Найкращий ефект і найтриваліший термін служби досягається за рахунок зарядки меншими струмами. Рекомендований струм: 0,5-5с. кількість циклів зарядки, яке виробник гарантує при правильному процесі зарядки зарядними пристроями, призначеними для цього типу осередків, становить 2000 разів,що може привести до тривалості використання до 4-8 років. Все залежить від умов використання. Якщо індикатор вказує на 1 діод необхідно перезарядити акумулятор, 2 діода вказують на готовність до запуску і частковий розряд, 3 діода вказують на повну зарядку.е>
регламент Європейського парламенту і Ради (ЄС) 2019/1148, який має відношення до вибухових речовин, вимагає від продавця заповнити акумулятор електролітом під час продажу. Це положення забороняє продаж акумуляторів з електролітом, що знаходяться в окремій упаковці.. Клієнт отримує акумулятор, залитий кислотою, що впливає на збільшення часу доставки і неможливість повернення. Рецепт не поширюється на гелеві та літій-іонні акумулятори.е>