7070035 - ЛІТІЙ-ІОННИЙ АКУМУЛЯТОР JMT KTM HUSQVARNA BETA

7070035 - ЛІТІЙ-ІОННИЙ АКУМУЛЯТОР JMT KTM HUSQVARNA BETA

Що Ви шукаєте?

7070035 - ЛІТІЙ-ІОННИЙ АКУМУЛЯТОР JMT KTM HUSQVARNA BETA

В наявності
Код товару:
13341012838
3463,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Номер за каталогом 7070035
Опис
літій-іонний акумулятор JMT hjtx5l-FP водонепроникний з індикатором заряду
  • напруга: 12 в
  • ємність: 1,58 Ач
  • Ємність: 19 Втч
  • тип: літій-іонний
  • не потребує обслуговування
  • струм запуску CCA, заявлений виробником: 96 a
  • струм запуску (стандарт SAE) тестера jmp: 160 A
  • пусковий струм (стандарт DIN) за показаннями тестера JMP: 145 a
  • пусковий струм (стандарт EN) за показаннями тестера jmp: 90 a
  • довжина: 113 мм
  • Ширина: 69 мм
  • висота: 105/85 мм
  • вага (з електролітом): 0,4 кг
  • кріплення проводів:знизу/спереду
  • положення позитивної клеми: спереду-справа
  • положення негативної клеми: спереду-зліва

літій-іонні акумулятори JMT завдяки своїй конструкції покривають майже 90% попиту на ринку мотоциклів. Головна їхня перевага-це, перш за все, дуже мала вага. Звідси їх широке застосування в мотоциклетному спорті через досить дешевого, в порівнянні з іншими процедурами, зниження ваги мотоцикла.

літій-іонні акумулятори можуть мати на упаковці вказане значення [Wh] це результат добутку ємності [Ah] і напруги [V] батареї.

інші особливості:

  • Можливість установки батареї в будь-якому положенні,
  • саморозряд на рівні 5% в місяць,
  • встановлений в батареї процесор, управляє правильною роботою елементів і запобігає m.in. нерівномірного навантаження окремих з них,
  • надзвичайно швидкий процес зарядки, який в залежності від моделі займає від 4-8 хв (при потужному зарядному пристрої),
  • індикатор заряду батареї.

літій-іонні акумулятори є заміною свинцево-кислотної батареї і правильно працюють з електричною установкою всіх мотоциклів.

увага!!! Використання традиційних випрямлячів і простих зарядних пристроїв для традиційних акумуляторів неможливо. Тільки інтелектуальні зарядні пристрої здатні ефективно заряджати цей тип елементів і не впливають на скорочення терміну служби літій-іонних акумуляторів.

МОТОЦИКЛИ KTM
  • EXC 200: 2013-2016
  • EXC 250: 2011-2017
  • EXC 250 TPI: 2018-2019
  • EXC 250 Racing 4T: 2002-2006
  • EXC 250 Sixdays: 2009-2017
  • EXC 250 TPI Sixdays: 2018-2019
  • EXC 300: 2009-2017
  • EXC 300 TPI: 2018-2019
  • EXC 300 Sixdays: 2009-2017
  • EXC 300 TPI Sixdays: 2018-2019
  • EXC 400: 2009-2011
  • EXC 400 Racing: 2000-2007
  • 450 EXC R: 2008
  • 450 EXC: 2009-2016
  • 450 EXC Racing: 2003-2007
  • 450 EXC Sixdays: 2009-2016
  • EXC 500 ie: 2012-2016
  • EXC 520 Racing: 2000-2002
  • EXC 525 Racing: 2003-2007
  • 530 EXC R: 2008
  • 530 EXC: 2009-2011
  • EXC 660 LC4 Rally: 1999
  • EXC-F 250 4T: 2007-2019
  • EXC-F 350 4T: 2012-2019
  • EXC-F 450: 2017-2019
  • EXC-F 500: 2017-2019
  • EXE 125: 2000-2001
  • Freeride 250 R 2T: 2014-2017
  • Freeride 250 F 4T: 2018
  • Freeride 350 F 4T: 2012-2017
  • LC2 125: 1996-2000
  • SMR 450 Supermoto: 2008-2014
  • Sting 125: 1997-2000
  • SX 450/520/525 Racing: 2000-2006
  • SX Quad 450: 2009-2011
  • SX Quad 505: 2009-2013
  • SX-F 250 4T: 2012-2019
  • SX-F 350 4T: 2011-2019
  • SX-F 450 4T: 2007-2019
  • SX-F 50: 2007-2008
  • 525 XC: 2006-2007
МОТОЦИКЛИ YAMAHA
  • WR 250 F: 2003-2006
МОТОЦИКЛИ HUSQVARNA
  • FC 250: 2014-2015
  • FC 350: 2014-2019
  • FC 450: 2014-2019
  • FE 250: 2014-2019
  • FE 350: 2014-2019
  • FE 450: 2014-2019
  • FE 501: 2014-2019
  • FS 450: 2015-2018
  • SM 125 S: 2006
  • SM 125: 1998-1999
  • SM 125 S: 2000-2008
  • TC 250 4T: 2003-2005
  • TE 250 2T: 2014-2019
  • 250 ie: 2011-2013
  • ЦІ 300: 2014-2019
  • WRE 125: 1993-2008
Scroll To Top