- напруга: 12 в
- ємність: 1,58 Ач
- Ємність: 19 Втч
- тип: літій-іонний
- не потребує обслуговування
- струм запуску CCA, заявлений виробником: 96 a
- струм запуску (стандарт SAE) тестера jmp: 160 A
- пусковий струм (стандарт DIN) за показаннями тестера JMP: 145 a
- пусковий струм (стандарт EN) за показаннями тестера jmp: 90 a
- довжина: 113 мм
- Ширина: 69 мм
- висота: 105/85 мм
- вага (з електролітом): 0,4 кг
- кріплення проводів:знизу/спереду
- положення позитивної клеми: спереду-справа
- положення негативної клеми: спереду-зліва
літій-іонні акумулятори JMT завдяки своїй конструкції покривають майже 90% попиту на ринку мотоциклів. Головна їхня перевага-це, перш за все, дуже мала вага. Звідси їх широке застосування в мотоциклетному спорті через досить дешевого, в порівнянні з іншими процедурами, зниження ваги мотоцикла.
літій-іонні акумулятори можуть мати на упаковці вказане значення [Wh] це результат добутку ємності [Ah] і напруги [V] батареї.
інші особливості:
- Можливість установки батареї в будь-якому положенні,
- саморозряд на рівні 5% в місяць,
- встановлений в батареї процесор, управляє правильною роботою елементів і запобігає m.in. нерівномірного навантаження окремих з них,
- надзвичайно швидкий процес зарядки, який в залежності від моделі займає від 4-8 хв (при потужному зарядному пристрої),
- індикатор заряду батареї.
літій-іонні акумулятори є заміною свинцево-кислотної батареї і правильно працюють з електричною установкою всіх мотоциклів.
увага!!! Використання традиційних випрямлячів і простих зарядних пристроїв для традиційних акумуляторів неможливо. Тільки інтелектуальні зарядні пристрої здатні ефективно заряджати цей тип елементів і не впливають на скорочення терміну служби літій-іонних акумуляторів.
МОТОЦИКЛИ KTM- EXC 200: 2013-2016
- EXC 250: 2011-2017
- EXC 250 TPI: 2018-2019
- EXC 250 Racing 4T: 2002-2006
- EXC 250 Sixdays: 2009-2017
- EXC 250 TPI Sixdays: 2018-2019
- EXC 300: 2009-2017
- EXC 300 TPI: 2018-2019
- EXC 300 Sixdays: 2009-2017
- EXC 300 TPI Sixdays: 2018-2019
- EXC 400: 2009-2011
- EXC 400 Racing: 2000-2007
- 450 EXC R: 2008
- 450 EXC: 2009-2016
- 450 EXC Racing: 2003-2007
- 450 EXC Sixdays: 2009-2016
- EXC 500 ie: 2012-2016
- EXC 520 Racing: 2000-2002
- EXC 525 Racing: 2003-2007
- 530 EXC R: 2008
- 530 EXC: 2009-2011
- EXC 660 LC4 Rally: 1999
- EXC-F 250 4T: 2007-2019
- EXC-F 350 4T: 2012-2019
- EXC-F 450: 2017-2019
- EXC-F 500: 2017-2019
- EXE 125: 2000-2001
- Freeride 250 R 2T: 2014-2017
- Freeride 250 F 4T: 2018
- Freeride 350 F 4T: 2012-2017
- LC2 125: 1996-2000
- SMR 450 Supermoto: 2008-2014
- Sting 125: 1997-2000
- SX 450/520/525 Racing: 2000-2006
- SX Quad 450: 2009-2011
- SX Quad 505: 2009-2013
- SX-F 250 4T: 2012-2019
- SX-F 350 4T: 2011-2019
- SX-F 450 4T: 2007-2019
- SX-F 50: 2007-2008
- 525 XC: 2006-2007
- WR 250 F: 2003-2006
- FC 250: 2014-2015
- FC 350: 2014-2019
- FC 450: 2014-2019
- FE 250: 2014-2019
- FE 350: 2014-2019
- FE 450: 2014-2019
- FE 501: 2014-2019
- FS 450: 2015-2018
- SM 125 S: 2006
- SM 125: 1998-1999
- SM 125 S: 2000-2008
- TC 250 4T: 2003-2005
- TE 250 2T: 2014-2019
- 250 ie: 2011-2013
- ЦІ 300: 2014-2019
- WRE 125: 1993-2008
