704HS - SBS колодки передній правий Kawasaki KLV 1000 04-

704HS - SBS колодки передній правий Kawasaki KLV 1000 04-

Що Ви шукаєте?

704HS - SBS колодки передній правий Kawasaki KLV 1000 04-

В наявності
Код товару:
13366832325
2951,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Номер за каталогом 704HS
Опис

нові гальмівні колодки для переднього гальмівного диска всесвітньо відомої датської компанії SBS, колодки цієї компанії використовуються в moto GP. Ціна вказана за комплект на один диск. Позначення 704HS. Примітка для моделей з маркуванням Right означає, що блок йде на правий передній диск або Left/Rear означає, що блок йде на лівий передній і задній диски . Щоб зібрати колодки для передньої частини, необхідно придбати дзеркальне зображення з маркуванням Left-тобто для лівої передньої панелі або аналогічно з маркуванням Right, тобто для правої передньої панелі.  У цьому випадку 705HS.

На інших аукціонах доступні на інших аукціонах колодки гальмівні для кожного мотоцикла наступних марок:

SBS, NISSIN, EBC, TRW-LUCAS, FERODO, GOLD FREN, BREMBO, GALFER, BRENTA, DELTA ГАЛЬМІВНА, VESRAH

ОПИС:

Колодки серії HS-це ідеальне поєднання добре дозованою, вільної від ефекту fading сили гальмування, з високою стійкістю до теплового

Виготовлені із сплавів металів

Розроблені спеціально для використання в сучасних потужних мотоциклах, спортивних і важких мотоциклах

Швидко відводити тепло і не втрачають своїх властивостей під впливом температури

Призначені для клемних колодок переднього колеса,

Відповідають:

KAWASAKI

400 Ninja R Right 11 - HS

ER-6f 650 Right 06 - 08 HS

ER-6f 650 Right 09 - 11 HS

ER-6f 650 Right 12 - HS

ER-6n 650 Right 06 - 08 HS

ER-6n 650 Right 09 - 11 HS

ER-6n 650 Right 12 - HS

це роблю Версус 650 Right 07 - 09 HS

це роблю Версус 650 Right 10 - HS

В 650 99 - HF

750 Right 04 - HS

Z 750 S Right 05 - 06 HS

ZR 750 Zephyr Right 96 - HS

ZR-7 750 Left/Rear 99 - LS

ZR-7 750 Right 99 - HS

ZR-7S 750 Left/Rear 01 - LS

ZR-7S 750 Right 01 - HS

VN 800 Drifter 99 - 02 LS

800 11 - HS

KLV 1000 Right 04 - HS

1100 Zephyr Right 97 - HS

ГПЗ 1100 (ZX 1100 E1-E2) Right 95 - 96 HS

ГПЗ 1100 ABS, Horizont Right 97 - HS

VN 1500 Classic Tourer Fi Right 00 - HS

VN 1500 Classic Tourer Right 98 - HS

VN 1500 Drifter 99 - 02 LS

VN 1600 Classic Right 03 - HS

VN 1700 Classic Right 09 - HS

VN 1700 Classic Tourer Right 09 - HS

SUZUKI

GS 500 04 - HS

GS 500 E 96 - 03 HS

GS 500 F 04 - HS

GSF 600 Bandit / S Bandit Right 00 - 04 HS

GSX 600 FW Right 98 - HS

DL 650 V-Strom Right 04 - HS

GSF Bandit 650 / S Bandit Right 05 HS

GSF Bandit 650 / S Bandit Right ABS 06 HS

SFV 650 Gladius Right 09 - HS

SV 650 S Right 99 - 02 HS

SV 650 ,S Right 03 - HS

XF 650 Freewind 97 - 02 HS

GSR 750 Right 11 - HS

GSX 750 FW Right 98 - 02 HS

GSX 750 Right 98 - 08 HS

C 800 Intruder 05 - HS

M 800 Intruder 05 - HS

VL 800 Intruder LC

Volusia 01 - 04 HS

VZ 800 Marauder 97 - 04 HS

DL 1000 V-Strom Right 02 - HS

GSX 1100 G Right 96 - HS

C 1500 Intruder Right 05 - HS

M 1500 Intruder Right 09 - HS

VL 1500 Intruder LC Right 02 HS

SBS (Scandinavian Brake Systems) є датською компанією, що існує з 1964 року, виробляє гальмівні колодки для мотоциклів. Вже в 1977 році вона була першою компанією у світі, яка виробляла гальмівні колодки без азбесту. Більше 40 років тому компанія зробила ставку на постійний розвиток фрикційних матеріалів і процесів виробництва ia, і завдяки цьому продукція SBS сьогодні знаходиться на найвищому світовому рівні, який цінують гонщики класу superbike, Moto GP і гонок на довгі дистанції. Крім того, гальмівні колодки SBS встановлені на заводі на деяких моделях мотоциклів Yamaha. В асортименті SBS є керамічні, спечені і карбонові блоки. Гальмівні колодки, що використовуються провідними гонщиками, серед інших, таких як: Анджей Павелек, Джеймс Тозеланд, Трой Корсер, Сінджа Накано, Кріс Вермелен. Вони бувають декількох версій: для повсякденної їзди по бездоріжжю, а також для екстремальних змагань на трасі. Вони характеризуються високим коефіцієнтом тертя і точним "відчуттям гальма".

процес виробництва гальмівних колодок SBS заснований на 3 основних технологіях:

NRS (Nucap Retention System) - система утримання накладки.

система NRS використовується для забезпечення більш міцного з'єднання пластини колодки з фрикційним матеріалом. З NRS фрикційний матеріал і пластина стають однією невід'ємною частиною, розрив якої неможливий, наприклад, при ударі або високій температурі. Система утримання полягає у використанні спеціальних гачків, правильно спрямованих на поверхню пластини, які зливаються з фрикційним матеріалом. Гачки виготовлені спеціальним методом, запатентованим sbs.

UCT (Unifited Composite Technology) - технологія однорідної суміші.Унікальна технологія отримання однорідної суміші фрикційного порошку, з якої виготовляються фрикційні накладки.

однорідність матеріалу забезпечує постійні властивості всіх блоків одного типу і рівномірний знос.

DEST(Dynamic Energy Surface Treatment) - енергетична Обробка поверхні

Обробка поверхні призначена для усунення газоутворення фрикційного матеріалу. Газоутворення, що виникає при високій температурі, може утворювати плівку між диском і фрикційним матеріалом, зменшуючи гальмівну силу. Технологія DEST використовується в гальмівних колодках STREET EXCEL для динамічної їзди по дорогах загального користування і на гоночній трасі.

під час обробки Dest гальмівні колодки піддаються впливу високої температури, що призводить до повної дегазації фрикційного матеріалу.

типи гальмівних колодок SBS:

STREET

гальмівні колодки SBS STREET виготовлені з керамічної суміші, призначені для вуличного використання, не містять азбесту і свинцю. Вони забезпечують високу міцність і відмінні характеристики як у вологих, так і в сухих умовах, які цінуються повсякденними користувачами і туристами на мотоциклах. Виготовлено за технологією UCT, яка забезпечує однорідну структуру і рівномірний знос. Колодки, доступні на інших аукціонах, бувають двох типів: HF (High Friction - високий коефіцієнт тертя) для передніх і LF (low friction - низький рівень тертя). тертя) до задніх гальмівних супортів.

STREET EXCEL

SBS STREET EXCEL-це гальмівні колодки, виготовлені зі спечених матеріалів, призначені для всіх сучасних спортивних мотоциклів. Зроблено з використанням найвищих технологій. Вони призначені для використання в ситуаціях, коли надзвичайно важлива плавна і швидка зупинка. Блоки STREET EXCEL забезпечують швидке розсіювання тепла і не втрачають своїх властивостей під впливом температури.

виготовлені за технологією UCT, колодки STREET EXCEL створені для того, щоб відповідати компромісу між максимальним коефіцієнтом тертя і мінімальним зносом гальмівного диска.

колодки, доступні на інших аукціонах, бувають двох типів: HS (High Friction - високий коефіцієнт тертя) для передніх і LS (low friction - низький ін.тертя) до задніх гальмівних супортів.

OFF ROAD

гальмівні колодкиSI

гальмівні колодки si виготовлені зі спечених матеріалів для всіх позашляхових мотоциклів.

призначений для задоволення високих вимог до гальмування в складних умовах, таких як вологість і бруд. Вони не руйнують гальмівні диски. Колодки SBS si володіють більшою довговічністю, ніж заводські, і у всьому діапазоні своєї роботи зберігають постійні властивості.

RACING

гальмівні колодкиRSI (гонки по бездоріжжю)

спеціальні колодки для спортивних змагань з мотокросу. Виготовлені зі спечених металів, з особливою формулою, вони забезпечують чудову, рівномірну і вільну від загасання гальмівну здатність незалежно від позашляхових і погодних умов. Їх параметри та поведінка перевіряються та рекомендуються провідними командами MX1. Колодки призначені тільки для змагальної їзди, доступні на інших аукціонах для передніх і задніх супортів.

гальмівні колодки RS (ROAD RACING-SINTER)

гальмівні колодки RS-виготовлені зі спечених матеріалів-для передніх гальм спортивних мотоциклів. Перевага віддається спортивним командам і мотоциклістам, які їздять на аматорських гоночних трасах. Колодки RS, доступні на інших аукціонах, призначені для більшості моделей суперспортивних мотоциклів.

властивості:

- не вимагає попереднього прогріву

- високий коефіцієнт тертя і стабільне "відчуття" гальм

- фіксовані характеристики гальм в повному температурному діапазоні

гальмівні колодки DC (ROAD RACING-DUAL CARBON)

SBS DC Dual Carbon колодки виготовлені з суміші вуглецевого і металевого порошку. Вони мають високу термостійкість і працюють найкраще. Потрібно постійне підтримання високої температури, і тому вони дозволені тільки для треку. Вуглецеві Порошкові колодки володіють такими властивостями, що при гальмуванні при контакті колодки зі сталевим диском утворюються зв'язку між атомами диска і колодки, що підвищують гальмівну силу.  Гальмівні колодки SBS DC Dual Carbon використовуються в гонках на мотоциклах переможцями КЛАСІВ Superstock, Supersport, Superbike і в гонках на довгі дистанції. Рекомендовано міжнародними властями з мотоспорту. доступний на інших аукціонах для більшості виробничих та високопродуктивних гальмівних супортів, встановлених на спортивних мотоциклах.

властивості:

- виключений ефект вицвітання завдяки обробці DEST

- високий коефіцієнт тертя і прогресивні характеристики гальмування

- висока термічна стабільність

- постійні властивості гальм

- низький знос гальмівних колодок

- не пошкоджують гальмівні диски

гальмівні колодки RQ [ROAD RACING - CARBON TECH]

гальмівні колодки SBS RQ Carbon Tech-це Задні колодки зі спеченого вуглецю, призначені для гонщиків, які інтенсивно використовують заднє гальмо під час гонки, наприклад, для стабілізації траси. доступно на інших аукціони для більшості серійних і високопродуктивних гальмівних супортів, встановлених на спортивних мотоциклах.

гальмівні колодки DS [RACING ENDURANCE - Dual Sinter]

гальмівні колодки створені для гонок на довгі дистанції. доступний на інших аукціонах для деяких моделей мотоциклів.

властивості:

дуже високий коефіцієнт тертя, постійні характеристики гальм в повному температурному діапазоні

ефективна робота вже на початку процесу гальмування не вимагає прогріву виключений ефект вицвітання

надзвичайно низький знос фрикційної накладки призначений для використання тільки на гоночній трасі

Scroll To Top