нові гальмівні колодки для переднього гальмівного диска всесвітньо відомої датської компанії SBS, колодки цієї компанії використовуються в moto GP. Ціна вказана за комплект на один диск. Позначення 704HS. Примітка для моделей з маркуванням Right означає, що блок йде на правий передній диск або Left/Rear означає, що блок йде на лівий передній і задній диски . Щоб зібрати колодки для передньої частини, необхідно придбати дзеркальне зображення з маркуванням Left-тобто для лівої передньої панелі або аналогічно з маркуванням Right, тобто для правої передньої панелі. У цьому випадку 705HS.
На інших аукціонах доступні на інших аукціонах колодки гальмівні для кожного мотоцикла наступних марок:
SBS, NISSIN, EBC, TRW-LUCAS, FERODO, GOLD FREN, BREMBO, GALFER, BRENTA, DELTA ГАЛЬМІВНА, VESRAH
ОПИС:
Колодки серії HS-це ідеальне поєднання добре дозованою, вільної від ефекту fading сили гальмування, з високою стійкістю до теплового
Виготовлені із сплавів металів
Розроблені спеціально для використання в сучасних потужних мотоциклах, спортивних і важких мотоциклах
Швидко відводити тепло і не втрачають своїх властивостей під впливом температури
Призначені для клемних колодок переднього колеса,
Відповідають:
KAWASAKI
400 Ninja R Right 11 - HS
ER-6f 650 Right 06 - 08 HS
ER-6f 650 Right 09 - 11 HS
ER-6f 650 Right 12 - HS
ER-6n 650 Right 06 - 08 HS
ER-6n 650 Right 09 - 11 HS
ER-6n 650 Right 12 - HS
це роблю Версус 650 Right 07 - 09 HS
це роблю Версус 650 Right 10 - HS
В 650 99 - HF
750 Right 04 - HS
Z 750 S Right 05 - 06 HS
ZR 750 Zephyr Right 96 - HS
ZR-7 750 Left/Rear 99 - LS
ZR-7 750 Right 99 - HS
ZR-7S 750 Left/Rear 01 - LS
ZR-7S 750 Right 01 - HS
VN 800 Drifter 99 - 02 LS
800 11 - HS
KLV 1000 Right 04 - HS
1100 Zephyr Right 97 - HS
ГПЗ 1100 (ZX 1100 E1-E2) Right 95 - 96 HS
ГПЗ 1100 ABS, Horizont Right 97 - HS
VN 1500 Classic Tourer Fi Right 00 - HS
VN 1500 Classic Tourer Right 98 - HS
VN 1500 Drifter 99 - 02 LS
VN 1600 Classic Right 03 - HS
VN 1700 Classic Right 09 - HS
VN 1700 Classic Tourer Right 09 - HS
SUZUKI
GS 500 04 - HS
GS 500 E 96 - 03 HS
GS 500 F 04 - HS
GSF 600 Bandit / S Bandit Right 00 - 04 HS
GSX 600 FW Right 98 - HS
DL 650 V-Strom Right 04 - HS
GSF Bandit 650 / S Bandit Right 05 HS
GSF Bandit 650 / S Bandit Right ABS 06 HS
SFV 650 Gladius Right 09 - HS
SV 650 S Right 99 - 02 HS
SV 650 ,S Right 03 - HS
XF 650 Freewind 97 - 02 HS
GSR 750 Right 11 - HS
GSX 750 FW Right 98 - 02 HS
GSX 750 Right 98 - 08 HS
C 800 Intruder 05 - HS
M 800 Intruder 05 - HS
VL 800 Intruder LC
Volusia 01 - 04 HS
VZ 800 Marauder 97 - 04 HS
DL 1000 V-Strom Right 02 - HS
GSX 1100 G Right 96 - HS
C 1500 Intruder Right 05 - HS
M 1500 Intruder Right 09 - HS
VL 1500 Intruder LC Right 02 HS
SBS (Scandinavian Brake Systems) є датською компанією, що існує з 1964 року, виробляє гальмівні колодки для мотоциклів. Вже в 1977 році вона була першою компанією у світі, яка виробляла гальмівні колодки без азбесту. Більше 40 років тому компанія зробила ставку на постійний розвиток фрикційних матеріалів і процесів виробництва ia, і завдяки цьому продукція SBS сьогодні знаходиться на найвищому світовому рівні, який цінують гонщики класу superbike, Moto GP і гонок на довгі дистанції. Крім того, гальмівні колодки SBS встановлені на заводі на деяких моделях мотоциклів Yamaha. В асортименті SBS є керамічні, спечені і карбонові блоки. Гальмівні колодки, що використовуються провідними гонщиками, серед інших, таких як: Анджей Павелек, Джеймс Тозеланд, Трой Корсер, Сінджа Накано, Кріс Вермелен. Вони бувають декількох версій: для повсякденної їзди по бездоріжжю, а також для екстремальних змагань на трасі. Вони характеризуються високим коефіцієнтом тертя і точним "відчуттям гальма".
процес виробництва гальмівних колодок SBS заснований на 3 основних технологіях:
NRS (Nucap Retention System) - система утримання накладки.
система NRS використовується для забезпечення більш міцного з'єднання пластини колодки з фрикційним матеріалом. З NRS фрикційний матеріал і пластина стають однією невід'ємною частиною, розрив якої неможливий, наприклад, при ударі або високій температурі. Система утримання полягає у використанні спеціальних гачків, правильно спрямованих на поверхню пластини, які зливаються з фрикційним матеріалом. Гачки виготовлені спеціальним методом, запатентованим sbs.
UCT (Unifited Composite Technology) - технологія однорідної суміші.Унікальна технологія отримання однорідної суміші фрикційного порошку, з якої виготовляються фрикційні накладки.
однорідність матеріалу забезпечує постійні властивості всіх блоків одного типу і рівномірний знос.
DEST(Dynamic Energy Surface Treatment) - енергетична Обробка поверхні
Обробка поверхні призначена для усунення газоутворення фрикційного матеріалу. Газоутворення, що виникає при високій температурі, може утворювати плівку між диском і фрикційним матеріалом, зменшуючи гальмівну силу. Технологія DEST використовується в гальмівних колодках STREET EXCEL для динамічної їзди по дорогах загального користування і на гоночній трасі.
під час обробки Dest гальмівні колодки піддаються впливу високої температури, що призводить до повної дегазації фрикційного матеріалу.
типи гальмівних колодок SBS:
STREET
гальмівні колодки SBS STREET виготовлені з керамічної суміші, призначені для вуличного використання, не містять азбесту і свинцю. Вони забезпечують високу міцність і відмінні характеристики як у вологих, так і в сухих умовах, які цінуються повсякденними користувачами і туристами на мотоциклах. Виготовлено за технологією UCT, яка забезпечує однорідну структуру і рівномірний знос. Колодки, доступні на інших аукціонах, бувають двох типів: HF (High Friction - високий коефіцієнт тертя) для передніх і LF (low friction - низький рівень тертя). тертя) до задніх гальмівних супортів.
STREET EXCEL
SBS STREET EXCEL-це гальмівні колодки, виготовлені зі спечених матеріалів, призначені для всіх сучасних спортивних мотоциклів. Зроблено з використанням найвищих технологій. Вони призначені для використання в ситуаціях, коли надзвичайно важлива плавна і швидка зупинка. Блоки STREET EXCEL забезпечують швидке розсіювання тепла і не втрачають своїх властивостей під впливом температури.
виготовлені за технологією UCT, колодки STREET EXCEL створені для того, щоб відповідати компромісу між максимальним коефіцієнтом тертя і мінімальним зносом гальмівного диска.
колодки, доступні на інших аукціонах, бувають двох типів: HS (High Friction - високий коефіцієнт тертя) для передніх і LS (low friction - низький ін.тертя) до задніх гальмівних супортів.
OFF ROAD
гальмівні колодкиSI
гальмівні колодки si виготовлені зі спечених матеріалів для всіх позашляхових мотоциклів.
призначений для задоволення високих вимог до гальмування в складних умовах, таких як вологість і бруд. Вони не руйнують гальмівні диски. Колодки SBS si володіють більшою довговічністю, ніж заводські, і у всьому діапазоні своєї роботи зберігають постійні властивості.
RACING
гальмівні колодкиRSI (гонки по бездоріжжю)
спеціальні колодки для спортивних змагань з мотокросу. Виготовлені зі спечених металів, з особливою формулою, вони забезпечують чудову, рівномірну і вільну від загасання гальмівну здатність незалежно від позашляхових і погодних умов. Їх параметри та поведінка перевіряються та рекомендуються провідними командами MX1. Колодки призначені тільки для змагальної їзди, доступні на інших аукціонах для передніх і задніх супортів.
гальмівні колодки RS (ROAD RACING-SINTER)
гальмівні колодки RS-виготовлені зі спечених матеріалів-для передніх гальм спортивних мотоциклів. Перевага віддається спортивним командам і мотоциклістам, які їздять на аматорських гоночних трасах. Колодки RS, доступні на інших аукціонах, призначені для більшості моделей суперспортивних мотоциклів.
властивості:
- не вимагає попереднього прогріву
- високий коефіцієнт тертя і стабільне "відчуття" гальм
- фіксовані характеристики гальм в повному температурному діапазоні
гальмівні колодки DC (ROAD RACING-DUAL CARBON)
SBS DC Dual Carbon колодки виготовлені з суміші вуглецевого і металевого порошку. Вони мають високу термостійкість і працюють найкраще. Потрібно постійне підтримання високої температури, і тому вони дозволені тільки для треку. Вуглецеві Порошкові колодки володіють такими властивостями, що при гальмуванні при контакті колодки зі сталевим диском утворюються зв'язку між атомами диска і колодки, що підвищують гальмівну силу. Гальмівні колодки SBS DC Dual Carbon використовуються в гонках на мотоциклах переможцями КЛАСІВ Superstock, Supersport, Superbike і в гонках на довгі дистанції. Рекомендовано міжнародними властями з мотоспорту. доступний на інших аукціонах для більшості виробничих та високопродуктивних гальмівних супортів, встановлених на спортивних мотоциклах.
властивості:
- виключений ефект вицвітання завдяки обробці DEST
- високий коефіцієнт тертя і прогресивні характеристики гальмування
- висока термічна стабільність
- постійні властивості гальм
- низький знос гальмівних колодок
- не пошкоджують гальмівні диски
гальмівні колодки RQ [ROAD RACING - CARBON TECH]
гальмівні колодки SBS RQ Carbon Tech-це Задні колодки зі спеченого вуглецю, призначені для гонщиків, які інтенсивно використовують заднє гальмо під час гонки, наприклад, для стабілізації траси. доступно на інших аукціони для більшості серійних і високопродуктивних гальмівних супортів, встановлених на спортивних мотоциклах.
гальмівні колодки DS [RACING ENDURANCE - Dual Sinter]
гальмівні колодки створені для гонок на довгі дистанції. доступний на інших аукціонах для деяких моделей мотоциклів.
властивості:
дуже високий коефіцієнт тертя, постійні характеристики гальм в повному температурному діапазоні
ефективна робота вже на початку процесу гальмування не вимагає прогріву виключений ефект вицвітання
надзвичайно низький знос фрикційної накладки призначений для використання тільки на гоночній трасі
