Універсальні модифікації автомобіля, алюмінієвий гоночний капот двигуна, передня кришка замка автомобіля, яка може вплинути на безпеку, функціональність і функціональність пристрою. Він характеризується обертовим запірним гачком з правого боку корпусу замку. Фіксуючий гак має верхній гачок, нижню частину має втулку, оснащену натискною пружиною та позиціонуючим штифтом. Позиціонуючий штифт закритий штекером і розеткою. Важіль з'єднаний з роз'ємом кабелю і тяговим дротом і збиральною рукою. В кабіні встановлено плечо збору, а корпус замка заблоковано. Ліва сторона активується за допомогою фіксуючої собачки. При натисканні на передню кришку автомобіля засув фіксується, повертаючись на 45 градусів; і міцно закриває замок. Позиціонуючий штифт вдавлюється в позиціонуючий отвір натискною пружиною, і фіксуюча собачка зачіпляється. Гачок зачіплюється, а нижня частина засувки всередині замку управляється з’єднувальними перемикачами, утворюючи два загальних стани, досягаючи мети безпеки та функцій. Коли він відкритий, рука комплектування переміщається, а з’єднання переміщується. Потягнувши важіль, щоб зафіксувати штифт, пружина замка витісняється з корпусу замка пружиною натягу, що забезпечує зручні та гнучкі умови відкривання. Замок закритого типу має одноточкову конструкцію, яка не дуже міцна і може відкриватися за закритим автомобілем. Необхідно замінити замок закритого гоночного автомобіля на тягучий тип і головний вимикач як гвинт, а потім натиснути на нестартер. У випадку з автономними ралійними транспортними засобами кришка на головці замка повинна бути модернізована. Замок використовується зі знімним клеєм високої в’язкості з боків, який витримує керування під час перегонів