631RS - Suzuki GSF 400 Bandit 93-97 GSX 400 92-

631RS - Suzuki GSF 400 Bandit 93-97 GSX 400 92-

Що Ви шукаєте?

631RS - Suzuki GSF 400 Bandit 93-97 GSX 400 92-

В наявності
Код товару:
13336682113
2951,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Номер за каталогом 631RS
Опис

нові гальмівні колодки для переднього гальмівного диска всесвітньо відомої датської компанії SBS, колодки цієї компанії використовуються в moto GP. Ціна вказана за комплект на один диск. Позначення 631RS.

опис:

гальмівні колодки RS (ROAD RACING - SINTER)

гальмівні колодки RS-виготовлені зі спечених матеріалів-для передніх гальм спортивних мотоциклів.

перевага віддається спортивним командам і мотоциклістам, які їздять на аматорських гоночних трасах.

колодки RS, доступні на інших аукціонах, призначені для більшості моделей суперспортивних мотоциклів.

Характеристики:

- не вимагають попереднього прогріву

- високий коефіцієнт тертя і стабільне "почуття" гальм

- постійні властивості гальм в повному діапазоні температур

Відповідають:

BERINGER

4 Piston Caliper

HUSABERG

FS 400 e, c 01 - 03 RSI

FS 450 e, c 03 - 05 RSI

FS 650 e, c 01 - RSI

KAWASAKI

KR-1 250 S 90 HF

ZX-4 400 90 HS

ZXR 400 89 - 90 HF

ППР 400 90 - 94, HS

ГПЗ 500 93 - 95, HS

ППР 500 (Австрія) 90 - 92 ХС

ППР 500 (Австрія) 93 - HS

600 R Ninja 89 - HF

ZX-6R 600 D1-D4 (ZX6) 90 - 93 HS

ZX-6R 600 E1-E5

(Ninja ZX6) 93 - 97 HS

ZX-6R 600 F1-F3 (Ніндзя запитом zx6r) 95 - 97 HS

ППР 600 90 - 92 ХС

ППР 600 93 - 05 HS

ZX-7Р Ninja 750 89 - 95, HS

ZXR 750 R 89 - 92 ХС

ZXR 750 R 93 - 95, HS

ГПЗ 900 R 90 - 96 HS

ZX-9R 900 Ninja 94 - 95, HS

1000 Версус 12 - HS

ZR 1100 Zephyr 92 - 95, HS

ZX 1100 D1-D5 ZX-11 93 - 97 HS

ППР 1100 90 - 93 HS

ППР 1100 94 - 01 HS

ППР 1200 02 - HS

VN 1700 Voyager 09 - HS

VN 2000 04 - HS

MOTO-MASTER

Supermoto Racing Caliper

SUZUKI

RG 125 F, Гамма-92 - 96 HF

RG 200 Gamma 91 - HS

250 Cobra 90 - HS

250 Wolf 90 - HS

GSX-R 250 R 89 - HS

RGV 250 93 - 95 HF

RGV 250 Gamma, М 91 - 92 HF

RGV 250 K 89 - 90 HF

TV 250 J 88 КВ

350 Goose 92 - HF

GSF Bandit 400 93 - 97 HS

GSX 400 S, Katana 92 - HS

GSX-R 400 88 - 89 HF

GSR 600 06 - HS

GSX-R 600 97 - 00 HS

GSX-R 600 01 - 03 HS

GSF Bandit 650 07 - HS

GSF Bandit 650 ABS 07 - HS

GSF Bandit 650 S 07 - HS

GSF Bandit 650 S ABS 07 - HS

GSX F 650 08 - HS

GSX-R 750 Y-00 - 03 HS

SV 1000 , S 03 - HS

TL 1000 S V-Twin 97 - 01 HS

GSF 1200 Bandit 06 HS

GSF 1200 S Bandit 06 HS

GSF 1250 Bandit ABS 06 HS

GSF 1250 S Bandit ABS 06 HS

GSX 1250 FA 10 - HS

SBS (Scandinavian Brake Systems) є датською компанією, що існує з 1964 року, виробляє гальмівні колодки для мотоциклів. Вже в 1977 році вона була першою компанією у світі, яка виробляла гальмівні колодки без азбесту. Більше 40 років тому компанія зробила ставку на постійний розвиток фрикційних матеріалів і процесів виробництва ia, і завдяки цьому продукція SBS сьогодні знаходиться на найвищому світовому рівні, який цінують гонщики класу superbike, Moto GP і гонок на довгі дистанції. Крім того, гальмівні колодки SBS встановлені на заводі на деяких моделях мотоциклів Yamaha. В асортименті SBS є керамічні, спечені і карбонові блоки. Гальмівні колодки, що використовуються провідними гонщиками, серед інших, таких як: Анджей Павелек, Джеймс Тозеланд, Трой Корсер, Сінджа Накано, Кріс Вермелен. Вони бувають декількох версій: для повсякденної їзди по бездоріжжю, а також для екстремальних змагань на трасі. Вони характеризуються високим коефіцієнтом тертя і точним "відчуттям гальма".

процес виробництва гальмівних колодок SBS заснований на 3 основних технологіях:

NRS (Nucap Retention System) - система утримання накладки.

система NRS використовується для забезпечення більш міцного з'єднання пластини колодки з фрикційним матеріалом. З NRS фрикційний матеріал і пластина стають однією невід'ємною частиною, розрив якої неможливий, наприклад, при ударі або високій температурі. Система утримання полягає у використанні спеціальних гачків, правильно спрямованих на поверхню пластини, які зливаються з фрикційним матеріалом. Гачки виготовлені спеціальним методом, запатентованим sbs.

UCT (Unifited Composite Technology) - технологія однорідної суміші.Унікальна технологія отримання однорідної суміші фрикційного порошку, з якої виготовляються фрикційні накладки.

однорідність матеріалу забезпечує постійні властивості всіх блоків одного типу і рівномірний знос.

DEST(Dynamic Energy Surface Treatment) - енергетична Обробка поверхні

Обробка поверхні призначена для усунення газоутворення фрикційного матеріалу. Газоутворення, що виникає при високій температурі, може утворювати плівку між диском і фрикційним матеріалом, зменшуючи гальмівну силу. Технологія DEST використовується в гальмівних колодках STREET EXCEL для динамічної їзди по дорогах загального користування і на гоночній трасі.

під час обробки Dest гальмівні колодки піддаються впливу високої температури, що призводить до повної дегазації фрикційного матеріалу.

типи гальмівних колодок SBS:

STREET

гальмівні колодки SBS STREET виготовлені з керамічної суміші, призначені для вуличного використання, не містять азбесту і свинцю. Вони забезпечують високу міцність і відмінні характеристики як у вологих, так і в сухих умовах, які цінуються повсякденними користувачами і туристами на мотоциклах. Виготовлено за технологією UCT, яка забезпечує однорідну структуру і рівномірний знос. Колодки, доступні на інших аукціонах, бувають двох типів: HF (High Friction - високий коефіцієнт тертя) для передніх і LF (low friction - низький рівень тертя). тертя) до задніх гальмівних супортів.

STREET EXCEL

SBS STREET EXCEL-це гальмівні колодки, виготовлені зі спечених матеріалів, призначені для всіх сучасних спортивних мотоциклів. Зроблено з використанням найвищих технологій. Вони призначені для використання в ситуаціях, коли надзвичайно важлива плавна і швидка зупинка. Блоки STREET EXCEL забезпечують швидке розсіювання тепла і не втрачають своїх властивостей під впливом температури.

виготовлені за технологією UCT, колодки STREET EXCEL створені для того, щоб відповідати компромісу між максимальним коефіцієнтом тертя і мінімальним зносом гальмівного диска.

колодки, доступні на інших аукціонах, бувають двох типів: HS (High Friction - високий коефіцієнт тертя) для передніх і LS (low friction - низький ін.тертя) до задніх гальмівних супортів.

OFF ROAD

гальмівні колодкиSI

гальмівні колодки si виготовлені зі спечених матеріалів для всіх позашляхових мотоциклів.

призначений для задоволення високих вимог до гальмування в складних умовах, таких як вологість і бруд. Вони не руйнують гальмівні диски. Колодки SBS si володіють більшою довговічністю, ніж заводські, і у всьому діапазоні своєї роботи зберігають постійні властивості.

RACING

гальмівні колодкиRSI (гонки по бездоріжжю)

спеціальні колодки для спортивних змагань з мотокросу. Виготовлені зі спечених металів, з особливою формулою, вони забезпечують чудову, рівномірну і вільну від загасання гальмівну здатність незалежно від позашляхових і погодних умов. Їх параметри та поведінка перевіряються та рекомендуються провідними командами MX1. Колодки призначені тільки для змагальної їзди, доступні на інших аукціонах для передніх і задніх супортів.

гальмівні колодки RS (ROAD RACING-SINTER)

гальмівні колодки RS-виготовлені зі спечених матеріалів-для передніх гальм спортивних мотоциклів. Перевага віддається спортивним командам і мотоциклістам, які їздять на аматорських гоночних трасах. Колодки RS, доступні на інших аукціонах, призначені для більшості моделей суперспортивних мотоциклів.

властивості:

- не вимагає попереднього прогріву

- високий коефіцієнт тертя і стабільне "відчуття" гальм

- фіксовані характеристики гальм в повному температурному діапазоні

гальмівні колодки DC (ROAD RACING-DUAL CARBON)

SBS DC Dual Carbon колодки виготовлені з суміші вуглецевого і металевого порошку. Вони мають високу термостійкість і працюють найкраще. Потрібно постійне підтримання високої температури, і тому вони дозволені тільки для треку. Вуглецеві Порошкові колодки володіють такими властивостями, що при гальмуванні при контакті колодки зі сталевим диском утворюються зв'язку між атомами диска і колодки, що підвищують гальмівну силу.  Гальмівні колодки SBS DC Dual Carbon використовуються в гонках на мотоциклах переможцями КЛАСІВ Superstock, Supersport, Superbike і в гонках на довгі дистанції. Рекомендовано міжнародними властями з мотоспорту. доступний на інших аукціонах для більшості виробничих та високопродуктивних гальмівних супортів, встановлених на спортивних мотоциклах.

властивості:

- виключений ефект вицвітання завдяки обробці DEST

- високий коефіцієнт тертя і прогресивні характеристики гальмування

- висока термічна стабільність

- постійні властивості гальм

- низький знос гальмівних колодок

- не пошкоджують гальмівні диски

гальмівні колодки RQ[ROAD RACING - CARBON TECH]

гальмівні колодки sbs RQ carbon Tech-це спечені вуглецеві Задні колодки, призначені для гонщиків, які інтенсивно використовують заднє гальмо під час гонки, наприклад, для стабілізації траси. доступно на інших аукціонах для більшості серійних і високопродуктивних гальмівних супортів, встановлених на спортивних мотоцикл.

гальмівні колодки DS [RACING ENDURANCE - Dual Sinter]

гальмівні колодки створені для гонок на довгі дистанції. доступний на інших аукціонах для деяких моделей мотоциклів.

властивості:

дуже високий коефіцієнт тертя, постійні характеристики гальм в повному діапазоні температур

ефективна робота вже на початку процесу гальмування не вимагає прогріву усунений ефект fadingu

надзвичайно низький знос фрикційної облицювання, призначеної для використання тільки на гоночній трасі