нові гальмівні колодки для переднього гальмівного диска всесвітньо відомої датської компанії SBS, колодки цієї компанії використовуються в moto GP. Ціна вказана за комплект на один диск. Позначення 631RS.
опис:
гальмівні колодки RS (ROAD RACING - SINTER)
гальмівні колодки RS-виготовлені зі спечених матеріалів-для передніх гальм спортивних мотоциклів.
перевага віддається спортивним командам і мотоциклістам, які їздять на аматорських гоночних трасах.
колодки RS, доступні на інших аукціонах, призначені для більшості моделей суперспортивних мотоциклів.
Характеристики:
- не вимагають попереднього прогріву
- високий коефіцієнт тертя і стабільне "почуття" гальм
- постійні властивості гальм в повному діапазоні температур
Відповідають:
BERINGER
4 Piston Caliper
HUSABERG
FS 400 e, c 01 - 03 RSI
FS 450 e, c 03 - 05 RSI
FS 650 e, c 01 - RSI
KAWASAKI
KR-1 250 S 90 HF
ZX-4 400 90 HS
ZXR 400 89 - 90 HF
ППР 400 90 - 94, HS
ГПЗ 500 93 - 95, HS
ППР 500 (Австрія) 90 - 92 ХС
ППР 500 (Австрія) 93 - HS
600 R Ninja 89 - HF
ZX-6R 600 D1-D4 (ZX6) 90 - 93 HS
ZX-6R 600 E1-E5
(Ninja ZX6) 93 - 97 HS
ZX-6R 600 F1-F3 (Ніндзя запитом zx6r) 95 - 97 HS
ППР 600 90 - 92 ХС
ППР 600 93 - 05 HS
ZX-7Р Ninja 750 89 - 95, HS
ZXR 750 R 89 - 92 ХС
ZXR 750 R 93 - 95, HS
ГПЗ 900 R 90 - 96 HS
ZX-9R 900 Ninja 94 - 95, HS
1000 Версус 12 - HS
ZR 1100 Zephyr 92 - 95, HS
ZX 1100 D1-D5 ZX-11 93 - 97 HS
ППР 1100 90 - 93 HS
ППР 1100 94 - 01 HS
ППР 1200 02 - HS
VN 1700 Voyager 09 - HS
VN 2000 04 - HS
MOTO-MASTER
Supermoto Racing Caliper
SUZUKI
RG 125 F, Гамма-92 - 96 HF
RG 200 Gamma 91 - HS
250 Cobra 90 - HS
250 Wolf 90 - HS
GSX-R 250 R 89 - HS
RGV 250 93 - 95 HF
RGV 250 Gamma, М 91 - 92 HF
RGV 250 K 89 - 90 HF
TV 250 J 88 КВ
350 Goose 92 - HF
GSF Bandit 400 93 - 97 HS
GSX 400 S, Katana 92 - HS
GSX-R 400 88 - 89 HF
GSR 600 06 - HS
GSX-R 600 97 - 00 HS
GSX-R 600 01 - 03 HS
GSF Bandit 650 07 - HS
GSF Bandit 650 ABS 07 - HS
GSF Bandit 650 S 07 - HS
GSF Bandit 650 S ABS 07 - HS
GSX F 650 08 - HS
GSX-R 750 Y-00 - 03 HS
SV 1000 , S 03 - HS
TL 1000 S V-Twin 97 - 01 HS
GSF 1200 Bandit 06 HS
GSF 1200 S Bandit 06 HS
GSF 1250 Bandit ABS 06 HS
GSF 1250 S Bandit ABS 06 HS
GSX 1250 FA 10 - HS
SBS (Scandinavian Brake Systems) є датською компанією, що існує з 1964 року, виробляє гальмівні колодки для мотоциклів. Вже в 1977 році вона була першою компанією у світі, яка виробляла гальмівні колодки без азбесту. Більше 40 років тому компанія зробила ставку на постійний розвиток фрикційних матеріалів і процесів виробництва ia, і завдяки цьому продукція SBS сьогодні знаходиться на найвищому світовому рівні, який цінують гонщики класу superbike, Moto GP і гонок на довгі дистанції. Крім того, гальмівні колодки SBS встановлені на заводі на деяких моделях мотоциклів Yamaha. В асортименті SBS є керамічні, спечені і карбонові блоки. Гальмівні колодки, що використовуються провідними гонщиками, серед інших, таких як: Анджей Павелек, Джеймс Тозеланд, Трой Корсер, Сінджа Накано, Кріс Вермелен. Вони бувають декількох версій: для повсякденної їзди по бездоріжжю, а також для екстремальних змагань на трасі. Вони характеризуються високим коефіцієнтом тертя і точним "відчуттям гальма".
процес виробництва гальмівних колодок SBS заснований на 3 основних технологіях:
NRS (Nucap Retention System) - система утримання накладки.
система NRS використовується для забезпечення більш міцного з'єднання пластини колодки з фрикційним матеріалом. З NRS фрикційний матеріал і пластина стають однією невід'ємною частиною, розрив якої неможливий, наприклад, при ударі або високій температурі. Система утримання полягає у використанні спеціальних гачків, правильно спрямованих на поверхню пластини, які зливаються з фрикційним матеріалом. Гачки виготовлені спеціальним методом, запатентованим sbs.
UCT (Unifited Composite Technology) - технологія однорідної суміші.Унікальна технологія отримання однорідної суміші фрикційного порошку, з якої виготовляються фрикційні накладки.
однорідність матеріалу забезпечує постійні властивості всіх блоків одного типу і рівномірний знос.
DEST(Dynamic Energy Surface Treatment) - енергетична Обробка поверхні
Обробка поверхні призначена для усунення газоутворення фрикційного матеріалу. Газоутворення, що виникає при високій температурі, може утворювати плівку між диском і фрикційним матеріалом, зменшуючи гальмівну силу. Технологія DEST використовується в гальмівних колодках STREET EXCEL для динамічної їзди по дорогах загального користування і на гоночній трасі.
під час обробки Dest гальмівні колодки піддаються впливу високої температури, що призводить до повної дегазації фрикційного матеріалу.
типи гальмівних колодок SBS:
STREET
гальмівні колодки SBS STREET виготовлені з керамічної суміші, призначені для вуличного використання, не містять азбесту і свинцю. Вони забезпечують високу міцність і відмінні характеристики як у вологих, так і в сухих умовах, які цінуються повсякденними користувачами і туристами на мотоциклах. Виготовлено за технологією UCT, яка забезпечує однорідну структуру і рівномірний знос. Колодки, доступні на інших аукціонах, бувають двох типів: HF (High Friction - високий коефіцієнт тертя) для передніх і LF (low friction - низький рівень тертя). тертя) до задніх гальмівних супортів.
STREET EXCEL
SBS STREET EXCEL-це гальмівні колодки, виготовлені зі спечених матеріалів, призначені для всіх сучасних спортивних мотоциклів. Зроблено з використанням найвищих технологій. Вони призначені для використання в ситуаціях, коли надзвичайно важлива плавна і швидка зупинка. Блоки STREET EXCEL забезпечують швидке розсіювання тепла і не втрачають своїх властивостей під впливом температури.
виготовлені за технологією UCT, колодки STREET EXCEL створені для того, щоб відповідати компромісу між максимальним коефіцієнтом тертя і мінімальним зносом гальмівного диска.
колодки, доступні на інших аукціонах, бувають двох типів: HS (High Friction - високий коефіцієнт тертя) для передніх і LS (low friction - низький ін.тертя) до задніх гальмівних супортів.
OFF ROAD
гальмівні колодкиSI
гальмівні колодки si виготовлені зі спечених матеріалів для всіх позашляхових мотоциклів.
призначений для задоволення високих вимог до гальмування в складних умовах, таких як вологість і бруд. Вони не руйнують гальмівні диски. Колодки SBS si володіють більшою довговічністю, ніж заводські, і у всьому діапазоні своєї роботи зберігають постійні властивості.
RACING
гальмівні колодкиRSI (гонки по бездоріжжю)
спеціальні колодки для спортивних змагань з мотокросу. Виготовлені зі спечених металів, з особливою формулою, вони забезпечують чудову, рівномірну і вільну від загасання гальмівну здатність незалежно від позашляхових і погодних умов. Їх параметри та поведінка перевіряються та рекомендуються провідними командами MX1. Колодки призначені тільки для змагальної їзди, доступні на інших аукціонах для передніх і задніх супортів.
гальмівні колодки RS (ROAD RACING-SINTER)
гальмівні колодки RS-виготовлені зі спечених матеріалів-для передніх гальм спортивних мотоциклів. Перевага віддається спортивним командам і мотоциклістам, які їздять на аматорських гоночних трасах. Колодки RS, доступні на інших аукціонах, призначені для більшості моделей суперспортивних мотоциклів.
властивості:
- не вимагає попереднього прогріву
- високий коефіцієнт тертя і стабільне "відчуття" гальм
- фіксовані характеристики гальм в повному температурному діапазоні
гальмівні колодки DC (ROAD RACING-DUAL CARBON)
SBS DC Dual Carbon колодки виготовлені з суміші вуглецевого і металевого порошку. Вони мають високу термостійкість і працюють найкраще. Потрібно постійне підтримання високої температури, і тому вони дозволені тільки для треку. Вуглецеві Порошкові колодки володіють такими властивостями, що при гальмуванні при контакті колодки зі сталевим диском утворюються зв'язку між атомами диска і колодки, що підвищують гальмівну силу. Гальмівні колодки SBS DC Dual Carbon використовуються в гонках на мотоциклах переможцями КЛАСІВ Superstock, Supersport, Superbike і в гонках на довгі дистанції. Рекомендовано міжнародними властями з мотоспорту. доступний на інших аукціонах для більшості виробничих та високопродуктивних гальмівних супортів, встановлених на спортивних мотоциклах.
властивості:
- виключений ефект вицвітання завдяки обробці DEST
- високий коефіцієнт тертя і прогресивні характеристики гальмування
- висока термічна стабільність
- постійні властивості гальм
- низький знос гальмівних колодок
- не пошкоджують гальмівні диски
гальмівні колодки RQ[ROAD RACING - CARBON TECH]
гальмівні колодки sbs RQ carbon Tech-це спечені вуглецеві Задні колодки, призначені для гонщиків, які інтенсивно використовують заднє гальмо під час гонки, наприклад, для стабілізації траси. доступно на інших аукціонах для більшості серійних і високопродуктивних гальмівних супортів, встановлених на спортивних мотоцикл.
гальмівні колодки DS [RACING ENDURANCE - Dual Sinter]
гальмівні колодки створені для гонок на довгі дистанції. доступний на інших аукціонах для деяких моделей мотоциклів.
властивості:
дуже високий коефіцієнт тертя, постійні характеристики гальм в повному діапазоні температур
ефективна робота вже на початку процесу гальмування не вимагає прогріву усунений ефект fadingu
надзвичайно низький знос фрикційної облицювання, призначеної для використання тільки на гоночній трасі
