SBS
набір гальмівних колодок SBS (Scandinavian Brake Systems) серія HS Street Excel-синтерметал.е>
підходить для мотоциклів Honda (точний список моделей нижче)
місце установки: передній правий або лівий диск
особливості < /b >
<вулик>застосування
HONDA
<вулик>кілька слів про компанію
SBS (Scandinavian Brake Systems) - данська компанія, що існує з 1964 року. виробництво гальмівних елементів для мотоциклів. Вже в 1977 році це була перша компанія у світі роблять гальмівні колодки без азбесту. Більше 40 років тому компанія вона зробила ставку на постійний розвиток фрикційних матеріалів і процесів виробництва і завдяки сьогодні продукція SBS знаходиться на найвищому світовому рівні, який цінують гравців WSB, WSS, MX1. Гальмівні колодки SBS використовуються команда WSB: Кейт Хонда і Allstare Suzuki, і команда MX1: Team GP Kawasaki Racing, MtM Racing. В асортименті SBS є керамічні блоки, з цементовані метали і карбон. Вони зустрічаються в багатьох пристосованих до конкретних умови експлуатації версій: для щоденного дорожнього руху, по бездоріжжю і екстремальне змагання на трасі і на бездоріжжі. Характеризуються високим коефіцієнтом тертя і точним відчуттям гальма". Вони катаються на них чемпіони! Ознайомтеся з особливостями окремих видів колодки СБС. е>
кілька слів про Технології
SBS в процесі виробництва гальмівні колодки використовує ряд сучасних та інноваційних технологія. Ось деякі з них:
* NRS (Nucap Retention System) - система NRS-це унікальна система кріплення фрикційного матеріалу до пластини колодки. Він використовується, щоб забезпечити більш міцне і надійне поєднання цих двох елемент. Завдяки NRS фрикційний матеріал і пластина стають майже єдиним цілим частина, яку неможливо розірвати, наприклад, у випадку великого шок. Система утримання полягає в нанесенні на поверхню плитки спеціальних гачків, на яких запечатаний фрикційний матеріал. Відповідно фасонні гачки виготовляються спеціальним запатентованим методом. е>
переваги NRS: е>
• усунення поділу між пластиною і фрикційним матеріалом
<е>• Усунення підйому фрикційної накладки, що приводить до затвердіння гальма е>• усунення вібрації між пластиною і фрикційним матеріалом е>
• UCT (Unifited Composite Технологія) - унікальна технологія для отримання однорідної порошкової суміші фрикційні накладки, з яких виготовляються фрикційні накладки. Однорідність матеріалу забезпечує постійні властивості всіх блоків одного і того ж типу і рівномірне споживання. е> * DEST (динамічна енергетична поверхня Treatment) - енергетична Обробка поверхні спрямована на усунення газоутворення фрикційного матеріалу. Газоутворення, що виникає при високій температурі, може створіть подушку між диском і фрикційним матеріалом, зменшуючи силу гальмівний. Під час обробки Dest гальмівні колодки піддаються високому впливу температура, яка викликає повну дегазацію фрикційного матеріалу. Будівельні блоки гальма, оброблені методом DEST, зберігають постійні властивості під час змінних умов експлуатації, наприклад, при підвищенні температури гальмівної системи
