53039880523 - BMW 750 M550 X5 X6 3.0 N57D30S1 381KM 8506380

53039880523 - BMW 750 M550 X5 X6 3.0 N57D30S1 381KM 8506380

Що Ви шукаєте?

53039880523 - BMW 750 M550 X5 X6 3.0 N57D30S1 381KM 8506380

В наявності
Код товару:
12838214740
30160,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Відновлений
Номер за каталогом 53039880523
Номери замінних деталей 8516123 11658516123, OEM 11658506380 8506380,
Оригінальний номер деталі 53039700284 53039710284 53039880284, 53039700310 53039710310 53039880310, 53039700364 53039710364 53039880364, 53039700388 53039710388 53039880388, 53039700523 53039710523 53039880523, KKK 53039700246 53039710246 53039880246,
Опис

!! ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ ЧИТАЙТЕ ІНФОРМАЦІЮ ПРО ДОСТАВКУ !!

оригінальний турбокомпресор KKK на новому центрі.

номер таблички:

  • 5303 988 0523
  • 5303 988 0388
  • 5303 988 0364
  • 5303 988 0310
  • 5303 971 0364
  • 5303 971 0310
  • li>

каталожний номер заміни:

  • 11658516123

турбокомпресор після регенерації підходить для автомобіля:

BMW 750 d 3.0 (f01 / f02) двигун: n57d30s1 об'єм: 2993 ccm потужність: 381 к. с. Рік випуску: з 07.2012

BMW m550d 3.0 (f10 / f11) двигун: n57d30s1 об'єм: 2993 ccm потужність: 381 к. с. Рік випуску: з 03.2012

BMW X5 3.0 M50d (E70) двигун: n57d30s1 об'єм: 2993 ccm потужність: 381 к. с. Рік випуску: 07.2012 до 08.2013

BMW X5 3.0 m50dx (F15) двигун: n57d30s1 об'єм: 2993 ccm потужність: 381 к. с. Рік випуску: з 08.2013

BMW X6 3.0 M50d (E71) двигун: n57d30s1 об'єм: 2993 ccm потужність: 381 к. с. Рік випуску: з 07.2012

як виглядає процес ремонту турбокомпресорів?

процес ремонту турбокомпресора багатоступінчастий і складний. Це вимагає великого досвіду і правильних інструментів. Наші співробітники працюють "відповідно до мистецтвом", тобто надійно, професійно і прискіпливо. Відновлений турбокомпресор виглядає і працює точно так само, як новий. Всі відновлені нами турбокомпресори мають річну гарантію. Як відбувається відновлення турбокомпресорів?

розбирання турбокомпресора

першим етапом є розбирання турбокомпресора на прості фактори. Наш робітник розбирає всі компоненти, з яких складається турбокомпресор, ретельно перевіряє їх стан і оцінює, які компоненти необхідно замінити. На цьому етапі можна точно визначити причину пошкодження турбіни. Грунтуючись на знаннях і досвіді, наш співробітник буде знати, в чому причина пошкодження і чи слід шукати його поза системою нагнітача.

миття всіх елементів

для миття турбокомпресора ми використовуємо професійний Ультразвуковий очищувач. Ультразвук ефективно видаляє всі забруднення, виявлені на компонентах турбокомпресора. Після цього такі елементи, як корпус турбіни, випускний корпус і пластина під змінною геометрією (якщо така є), піддаються піскоструминній обробці. Завдяки поверхневій обробці турбокомпресор виглядає як новий.

Заміна елементів

для бездоганної роботи турбокомпресора необхідна заміна поперечних і наполегливих підшипників, ущільнювальних кілець, ущільнювальних кілець і гвинтових з'єднань. Ми також замінюємо інші компоненти, такі як ротор турбокомпресора або колесо стиснення, якщо вони були пошкоджені. Після заміни всіх ключових компонентів турбіна готова до балансування.

динамічне балансування

на цьому етапі відбувається балансування роторів турбіни і компресійних коліс. Ми проводимо балансування обертового вузла в машині Turbo Power, що відрізняється високою точністю вимірювання. Вимірювання виконуються на швидкостях обертання, близьких до номінальних. Остання дія-зважування ядра і вимірювання герметичності.

регулювання наддуву та налаштування змінної геометрії

останній етап регенерації-регулювання системи змінної геометрії та вимірювання продуктивності турбокомпресора. У нас є сучасний пристрій TurboTest Pro, що дозволяє регулювати геометрію в статичному і динамічному режимах. У динамічному режимі турбіна працює в умовах, аналогічних автомобілю-вона змащується маслом з температурою і тиском, як в автомобілі. Вимірювання порівнюються з заводськими значеннями і, в разі відхилень від стандарту, відбувається їх корекція.

Scroll To Top