53039700132 53039800205 - Турбо AUDI A3 VOLKSWAGEN SKODA 2.0 TDI 140 к. с.

53039700132 53039800205 - Турбо AUDI A3 VOLKSWAGEN SKODA 2.0 TDI 140 к. с.

Що Ви шукаєте?

53039700132 53039800205 - Турбо AUDI A3 VOLKSWAGEN SKODA 2.0 TDI 140 к. с.

В наявності
Код товару:
11392636354
18620,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Відновлений
Номер за каталогом 53039700132 53039800205 53039700139 03L253010C 03L253019J 03L253016F
Опис
оригінальний турбокомпресор KKK на новому центрі.

Номери з таблички: 53039700132

53039800205

53039700139

ТУРБОКОМПРЕСОР МАТЧІВ  АВТОМОБІЛІВ:

  • Audi A3 2.0 TDI (8P/PA) CBAA / CBAB 1968 ccm 140 КМ 05.2008-
  • A4 (B8) 2.0 TDI Об'єм: 1968 Потужність (КМ): 120 Потужність (квт): 88 Проводиться: 2008.06 – 2015.12
  • A4 (B8) 2.0 TDI Об'єм: 1968 Потужність (Л. с.): 136 Потужність (квт): 100 Проводиться: 2007.11 – 2015.12
  • A4 (B8) 2.0 TDI Об'єм: 1968 Потужність (Л. с.): 143 Потужність (квт): 105 Проводиться: 2007.11 – 2015.12
  • A4 (B8) 2.0 TDI quattro Об'єм: 1968  Потужність (Л. с.): 143 Потужність (kW): 105 Проводиться: 2008.11 – 2015.12
  • A4 Avant (B8) 2.0 TDI Об'єм: 1968 Потужність (КМ): 120 Потужність (квт): 88 Проводиться: 2008.06 – 2015.12
  • A4 Avant (B8) 2.0 TDI Об'єм: 1968 Потужність (Л. с.): 136 Л. (квт): 100 Проводиться: 2007.11 – 2015.12
  • A4 Avant (B8) 2.0 TDI Об'єм: 1968 Потужність (Л. с.): 143 Потужність (квт): 105 Проводиться: 2007.11 – 2015.12
  • A4 Avant (B8) 2.0 TDI quattro Об'єм: 1968 Потужність (Л. с.): 143N Потужність (квт): 105 Проводиться: 2008.11 – 2015.12
  • A5 kabrolet 2.0 TDI Об'єм: 1968 Потужність (Л. с.): 143 Потужність (квт): 105 Проводиться: 2011.10 – 2015.05
  • A4 Sportback 2.0 TDI, Об'єм: 1968 Потужність (Л. с.): 143 Потужність (квт): 105 Проводиться: 2009.09 – 2017.01
  • A6 (C6) 2.0 TDI Об'єм: 1968 Потужність (Л. с.): 136 Потужність (квт): 100 Проводиться: 2004.07 – 2011.03
  • A6 Avant (C6) 2.0 TDI Об'єм: 1968 Потужність (Л. с.): 136 Потужність (квт): 100 Проводиться: 2005.06 – 2011.08
  • A6 Avant (C6) 2.0 TDI Об'єм: 1968 Потужність (Л. с.): 170 Потужність (квт): 125 Проводиться: 2008.10 – 2011.08
  • Q5 2.0 TDI, Об'єм: 1968 Потужність (к. с.): 136 Потужність (квт): 100 Проводиться: 2010.11 – зараз
  • Q5 2.0 TDI, Об'єм: 1968 Потужність (Л. с.): 143 Потужність (квт): 105 Проводиться: 2010.11 – зараз
  • Q5 2.0 TDI quattro Об'єм: 1968 Потужність (к. с.): 143, Потужність (квт): 105 Проводиться: 2009.08 – зараз
  • EXEO 2.0 TDI, Об'єм: 1968 Потужність (КМ): 120Moc (квт): 88 Проводиться: 2008.12 – зараз
  • EXEO 2.0 TDI, Об'єм: 1968 Потужність (Л. с.): 143 Потужність (квт): 105 Проводиться: 2008.12 – зараз
  • EXEO ST 2.0 TDI, Об'єм: 1968 Потужність (КМ): 120 Потужність (квт): 88Produkowany: 2009.07 – зараз
  • EXEO ST 2.0 TDI, Об'єм: 1968 Потужність (Л. с.): 143 Потужність (квт): 105 Проводиться: 2009.05 – зараз
  • Skoda Yeti 2.0 TDI CBAB/CBDA/CBDB 1968 ccm 140 Л. с. 01.2009-
  • Volkswagen Eos 2.0 TDI, CBAB/CBDA/CBDB 1968 ccm 140 Л. с. 12.2006-
  • Volkswagen Golf V 2.0 TDI, CBAB/CBDA/CBDB 1968 ccm 140 КМ 01.2007 - 12.2009
  • Volkswagen Golf VI 2.0 TDI, CBDA / CBDB 1968 ccm 140 Л. с. 01.2008-
  • Volkswagen Passat B6 2.0 TDI, CBAB/CBDA/CBDB 1968 ccm 140 Л. с. 12.2007-
  • Volkswagen Scirocco 2.0 TDI, CBAB/CBDA/CBDB 1968 ccm 140 Л. с. 12.2008-
  • Volkswagen Tiguan 2.0 TDI CBAA / CBAB 1968 ccm 140 Л. с. 12.2006-

пропонований турбокомпресор пройшов повну регенерацію відповідно до специфікацій виробника.

регенерація турбокомпресора здійснюється в наступні етапи:

і .підготовка турбокомпресора до процесу регенерації.

<вулик>
  • розбирання турбокомпресора на окремі компоненти .
  • Промивання всіх компонентів турбокомпресора в очищувачі високого тиску для видалення накопичених нагарів експалатації.
  • ковзання окремих компонентів турбокомпресора в піскоструминній машині зі скляними мікрошариками.

    цей крок відновлення дозволяє окремим частинам турбокомпресора повернутися до належного стану.Не всі забруднення можна видалити за допомогою традиційної мийки. На цьому етапі компоненти турбокомпресора ретельно промиваються в промисловій мийці високого тиску з використанням спеціальної хімії в поєднанні з високою температурою і відповідним тиском.

    II. головний етап регенерації турбокомпресора.

    <вулик>
  • збірка турбокомпресора з новими частинами.

    це включає в себе застосування всіх зношуваних компонентів на нових: високого класу німецького виробництва Ротор , компресійне колесо, Ремонтний комплект, пластина, теплова пластина. <вулик>

  • Балансування і зважування сердечника турбокомпресора на високошвидкісному верстаті CMT-48 VSR .
  • установка сердечника в колектор турбокомпресора .
  • калібрування налаштувань вакуумних клапанів на комп'ютерному пристрої Gate Test 3.
  • III. Вимірювання та контроль якості.

    <вулик>
  • Cimat TurboTest
  • пристрій для перевірки і регулювання систем змінної геометрії ,а також для вимірювання продуктивності турбокомпресорів. Машина має можливість встановлювати пневматичні та електронні приводи відповідно до специфікацій виробника. Турбокомпресор з точки зору правильної роботи змінної геометрії і продуктивності тиску не відрізняється від нового турбокомпресора. <вулик>

  • CIMAT CMT 48 VSR
  • високошвидкісна балансувальна машина для сердечників турбокомпресорів. Машина використовується для точного балансування сердечника при швидкості обертання від 150 000 до 300 000 об/хв.в процесі балансування ядро працює в умовах, близьких до фактичної експлуатації в двигуні внутрішнього згоряння. Вона дозволяє перевірити динамічні параметри турбіни у всьому робочому діапазоні, а потім дає точне значення ваги дисбалансу для корекції 0,01 гмм, щоб ядро не відхилялося від нового.

    всі процеси підтверджуються печаткою з окремих машин і прикріплюються за запитом клієнта.

    вирішивши купити нашу продукцію, Ви отримуєте:

    • турбокомпресор найвищої якості після комплексної регенерації
    • сертифікати, що забезпечують високу якість продукції (роздруківки з окремих машин додаються за бажанням клієнта )
    • найвища якість продукції, а для постійних клієнтів вигідні умови покупки
    • професійна допомога та діагностика при подальшій експлуатації продукт

    увага!

    У вартість входить повернення пошкодженого турбокомпресора.

    існує можливість внесення застави, і в цьому випадку немає необхідності повертати пошкоджену частину.

    Нижче наведені доступні варіанти повернення пошкодженого турбокомпресора:

    Варіант № 1

    при доставці нового турбокомпресора кур'єр забирає пошкоджений турбокомпресор. У цьому варіанті досить при кур'єрі витягнути з упаковки наш турбокомпресор і знову упакувати пошкоджений турбокомпресор в ту ж упаковку.Кур'єр має з собою поворотний коносамент, адресувати нічого не потрібно. Вартість зворотної доставки оплачується нашою компанією.

    варіант № 2

    ви повідомляєте нас по електронній пошті або по телефону протягом 14 днів з дати покупки турбокомпресора про те, що несправний турбокомпресор готовий до прийому, і ми відправляємо кур'єра за наш рахунок після отримання деталей. .У кур'єра з собою накладна, адресувати нічого не потрібно.

    варіант № 3

    ви відправляєте пошкоджений турбокомпресор за свій рахунок протягом 14 днів з дати покупки запчастин.

    варіант № 4

    депозит від 150 до 1000 зл в залежності від моделі турбокомпресора.